Διαδικασίες αποζημίωσης

Αναλυτικά τα βήματα που ακολουθούνται σε περίπτωση που κάνετε αίτηση για αποζημίωση για την υγεία, το όχημα και το σπίτι σας.

Διαδικασία Αποζημίωσης Οχήματος

  • Οποιαδήποτε ζημιά συμβεί στο αυτοκίνητό σας θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην εταιρεία μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    α) Μέσω της υπηρεσίας φροντίδας ατυχήματος Αutoassist, που λειτουργεί όλο το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, στο τηλέφωνο (+30) 210 6504035 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο)

    β) Μέσω επικοινωνίας με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας:

    • Τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 9303800 (επιλογή 4).

    • Στο email nonlife-claims@eurolife.gr 

     

    γ) Μέσω του ασφαλιστικού σας συμβούλου.

    Μιλώντας με τον συνεργάτη μας, μας γνωστοποιείτε:

    • Τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος

    • Το ονοματεπώνυμό σας

    • Τι ακριβώς συνέβη

  • Πραγματογνώμονας

    Όταν υπάρχουν ζημιές χωρίς τραυματισμό, η ανάθεση για την εκτίμηση των ζημιών γίνεται σε πραγματογνώμονα από την εταιρεία. Αυτό ισχύει για τις περισσότερες κατηγορίες ζημιών, εκτός από Ολική Κλοπή, Θραύση Κρυστάλλων και καλύψεις όπως Ζώνες Ασφαλείας, Αερόσακοι, κλπ.

    Ο έλεγχος πραγματοποιείται σε συνεργείο επισκευής που επιλέγει ο ασφαλισμένος, ή σε συνεργαζόμενο με την εταιρεία συνεργείο.


    Γιατρός

    Σε περίπτωση που υπάρξει τραυματισμός του ασφαλισμένου και αν κρίνεται απαραίτητο, γίνεται ανάθεση σε γιατρό για να δώσει ιατρική γνωμάτευση.



  • Για οποιαδήποτε ζημιά, θα πρέπει να αποστείλετε στην εταιρεία τα απαραίτητα έγγραφα που αντιστοιχούν στην κατηγορία της ζημιάς.

    Η αποστολή μπορεί να γίνει με έναν από τους εξής τρόπους
    • Μέσω αλληλογραφίας στη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της εταιρείας, Πανεπιστημίου 33-35 και Κοραή, ΤΚ 10564, Αθήνα.
    • Με email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση nonlife-claims@eurolife.gr
  • Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας γίνει πρόταση αποζημίωσης ή να συζητηθεί η αιτιολογημένη άρνηση πληρωμής.

    Η επικοινωνία γίνεται είτε τηλεφωνικά, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο (email), είτε με επιστολή. Προϋπόθεση για το συγκεκριμένο βήμα είναι να έχουν ολοκληρωθεί τα προηγούμενα.


  • Μετά την πρόταση αποζημίωσης και αφού συμφωνηθεί μεταξύ εταιρείας και ασφαλισμένου το ποσό, η εταιρεία εκδίδει επιταγή στο όνομα του δικαιούχου και την αποστέλλει, ή καταθέτει το αντίστοιχο ποσό σε τραπεζικό του λογαριασμό.

    Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημίωσης, θα πρέπει

    • Να έχετε συμφωνήσει στο προταθέν ποσό.
    • Nα γνωστοποιήσετε μέσω email στο nonlife-claims@eurolife.gr τα στοιχεία του λογαριασμού σας (IBAN) και την τράπεζα που επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση

     

    Με την παραλαβή των παραπάνω δικαιολογητικών, η διαδικασία έκδοσης επιταγής ή κατάθεσης ποσού πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών.
    Η διαδικασία που ακολουθούμε για αποζημιώσεις κλάδων Μεταφορών, Αστικής Ευθύνης, Προσωπικού Ατυχήματος και Χρηματικών Απωλειών χρήζουν εξειδικευμένης διαχείρισης.

    Έτσι, για οποιαδήποτε απορία που αφορά σε αποζημίωση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο nonlife-claims@eurolife.gr αναφέροντας ονοματεπώνυμο, αριθμό συμβολαίου και, εφόσον τον γνωρίζετε, αριθμό φακέλου ζημιάς.

Φροντίδα Οχήματος

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ