Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

  • α) Καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210-9303800 και πατώντας την επιλογή που ταιριάζει με τις ανάγκες σας:

    - Επιλογή 1 - αν έχετε πρόγραμμα υγείας και χρειάζεστε πληροφορίες για νοσηλεία ή/και διαγνωστικές εξετάσεις.

    - Επιλογή 2 - για θραύση κρυστάλλων του αυτοκινήτου σας.

    - Επιλογή 3 - για οδική βοήθεια ή φροντίδα ατυχήματος.

    - Επιλογή 4 - για την υπηρεσία τεχνικής βοήθειας σχετικά με το σπίτι ή την επιχείρησή σας.

    - Επιλογή 5 - για θέματα αποζημιώσεων ζωής και υγείας.

    - Επιλογή 6 - για θέματα αποζημιώσεων αυτοκινήτου/κατοικίας/επιχείρησης.

    - Επιλογή 7 - για οτιδήποτε άλλο.

    β) Μέσω Live chat, πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό σας και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail)

    γ) Μέσω Click to call, πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό σας και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας. Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας την ημέρα και ώρα που θα ορίσετε.

    δ) Με email στο info@eurolife.gr.

    ε) Με τη συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας.

    στ) Μέσω επιστολής στη διεύθυνση:

    Αθήνα: Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή, 10564

    Θεσσαλονίκη: Λέοντος Σοφού 18 - 3ος όροφος, 54625 Θεσσαλονίκη

    ζ) Με επίσκεψή σας στα γραφεία μας στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη

  • Τα συμβόλαια Ζωής και Υγείας μπορούν να πληρώνονται κάθε μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο ή έτος.

    Για τα συμβόλαια αυτοκινήτου, υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής κάθε τρίμηνο, εξάμηνο ή έτος.

    Τα συμβόλαια Περιουσίας πληρώνονται σε ετήσια βάση. Ανά προϊόν περιουσίας και υπό σχετικές προϋποθέσεις (πχ με ελάχιστο ποσό δόσης), ενδέχεται να υπάρχουν διαθέσιμες και άλλες συχνότητες πληρωμής, εφόσον αυτό προβλέπεται στους όρους του ασφαλιστηρίου.

    Ανάλογα τη συχνότητα πληρωμής, υπάρχει και επιβάρυνση λόγω συχνότητας πληρωμής (6μηνο: 1%, 3μηνο 1,5% και μηνιαίο 2%).

    Για τους τρόπους πληρωμής του συμβολαίου μπορείτε να καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-9303800 ή/και να συμβουλευτείτε την ερώτηση 'Πού και πώς μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου'.

  • 1. Με πάγια εντολή χρέωσης πιστωτικής κάρτας (Visa / Mastercard) ή του τραπεζικού σας λογαριασμού στην Τράπεζα Eurobank.

    2. Στα ΕΛΤΑ με ταχυπληρωμή.

    3. Μέσω Live Pay (www.livepay.gr), με χρέωση πιστωτικής κάρτας οποιασδήποτε Τράπεζας, επιλέγοντας από τη λίστα με τις Διαθέσιμες Πληρωμές/Ασφάλειες/Eurolife FFH.

    4. Μέσω e-banking, εφόσον χρησιμοποιείτε την υπηρεσία, μπαίνοντας στην ενότητα «Ταμειακή Διαχείριση-Πληρωμές».

    5. Μέσω Europhone Banking, εφόσον διαθέτετε κωδικό για το Εurophone Banking, καλώντας στο 210 9555000 και μεταφέροντας το ποσό των ασφαλίστρων στο λογαριασμό της εταιρείας.

    6. Μέσω Διατραπεζικού Συστήματος ΔΙΑΣ με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού, με τις εξής επιλογές: Καταστήματα Τραπεζών (EUROBANK–ΕΘΝΙΚΗ–ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ALPHA), E-Banking, Phone Banking.

    7. Απευθείας στην Τράπεζα Eurobank, με πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό της Ασφαλιστικής, αναγράφοντας στην αιτιολογία κατάθεσης τον Αριθμό Συμβολαίου και το επώνυμο του Αντισυμβαλλομένου.

    • για τα προϊόντα του κλάδου Ζωής Eurolife FFH ΑΕΑΖ στην Τράπεζα Eurobank: 0026010158 0200112790 (IBAN GR 03 0260 1010 0005 8020 0112 790)

    • για τα προϊόντα του κλάδου Γενικών Eurolife FFH ΑΕΓΑ στο λογαριασμό Eurobank: 00260101590200566684 (ΙΒΑΝ GR74 0260 1010 0005 9020 0566 684)

    8. Μέσω του epliromi.eurolife.gr, με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας όλων των Τραπεζών.

    9. Μέσω του Eurolife Connect: με γρήγορη εγγραφή μπορείτε να εξοφλείτε, να διαχειρίζεστε και να βλέπετε τα συμβόλαιά σας online, ανά πάσα στιγμή.

    10. Με απευθείας πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας μας (Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή, Τ.Κ. 10564 Αθήνα / Λέοντος Σοφού 18 - 3ος όροφος, Τ.Κ. 54625 Θεσσαλονίκη).

    Σημαντική σημείωση:

    Στην περίπτωση που το συμβόλαιό σας έχει γίνει μέσω κάποιου συνεργαζόμενου ασφαλιστικού συνεργάτη, θα πρέπει να τον συμβουλευθείτε σχετικά με τον τρόπο εξόφλησης του συμβολαίου σας.

  • Αν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, δηλαδή διεύθυνση αλληλογραφίας, αριθμό τηλεφώνου ή και ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου (e-mail), αρκεί να συνδεθείτε online με το προφίλ και τους κωδικούς σας στο Eurolife Connect και να κάνετε εκεί τις αλλαγές. Εναλλακτικά, καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7).

    Στην περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ) ή/και του Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), θα πρέπει να υποβάλλετε το ενυπόγραφο αίτημά σας στην εταιρεία, δηλώνοντας τις αλλαγές που επιθυμείτε, επισυνάπτοντας ταυτόχρονα αντίγραφα του ΑΔΤ και του ΑΦΜ. Τα έγγραφα αυτά μπορούν να αποσταλούν μέσω email στο info@eurolife.gr

    Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε (Βλ. FAQ "Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;").

  • Για αντίγραφο του ασφαλιστηρίου του αυτοκινήτου:

    Μπορείτε να συνδεθείτε online με το προφίλ και τους κωδικούς σας στο EurolifeConnect και να το κατεβάσετε σε μορφή pdf (download pdf) στην ενότητα 'Τα συμβόλαιά μου'.

    Για αντίγραφο όλων των άλλων ασφαλιστηρίων (εκτός του αυτοκινήτου):

    Μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημά σας προφορικά, καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7), ή γραπτά μέσω email στο info@eurolife.gr.

    Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε (Βλ. FAQ "Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;").

  • Ο αντισυμβαλλόμενος έχει τη δυνατότητα να μη συνεχίσει την ασφάλισή του (το συμβόλαιό του), αποστέλλοντας στην εταιρεία σχετική επιστολή εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του συμβολαίου σε αυτόν. Σε αυτή την περίπτωση, επιστρέφονται τα καταβληθέντα ασφάλιστρα και αφαιρούνται τα δικαιώματα του συμβολαίου και των πραγματοποιηθέντων εξόδων (κόστος ιατρικών εξετάσεων, προμήθειες, κ.λπ.).

    Για ασφαλιστήριο Γενικών Ασφαλίσεων του οποίου η διάρκεια είναι μεγαλύτερη του ενός έτους, ο αντισυμβαλλόμενος δικαιούται να υπαναχωρήσει, αποστέλλοντας στην εταιρεία σχετική επιστολή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συμβολαίου. Σε αυτή την περίπτωση, επιστρέφονται τα καταβληθέντα ασφάλιστρα.

Όχημα

  • Η βοήθεια παρέχεται σε συνεργασία με τη Mondial Assistance (Πρεμετής 10, Άγιος Δημήτριος):

     

    Μιλώντας με τον συνεργάτη μας, μας γνωστοποιείτε:

    • Τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος

    • Το ονοματεπώνυμό σας

    • Τι ακριβώς συνέβη

    Η Οδική Βοήθεια έρχεται στο σημείο όπου είναι το ακινητοποιημένο όχημα, είτε για να το επισκευάσει επί τόπου, αν είναι εφικτό, είτε για να το μεταφέρει στο πλησιέστερο συνεργείο της περιοχής. Αν είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί η επισκευή στο πλησιέστερο συνεργείο, η Αuto Assist είναι υποχρεωμένη μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες να μεταφέρει το όχημα στον τόπο διαμονής σας.

  • Σε μια τέτοια περίπτωση, θα κρατήσετε την ψυχραιμία σας και θα γνωρίζετε ότι βρισκόμαστε δίπλα σας. Δείτε εδώ τα βήματα που θα ακολουθήσετε.

  • Εάν διαπιστώσετε κλοπή, καλείτε την αστυνομία, η οποία, αφού συμπληρώσει το δελτίο συμβάντος, σας δίνει ένα αντίγραφο. Στη συνέχεια, δηλώνετε το περιστατικό, καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 6).  Δείτε εδώ τα βήματα που θα ακολουθήσετε.

  • Δείτε τη λίστα με όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία εδώ.

  • Για τη θραύση κρυστάλλων, δείτε τη λίστα με όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία εδώ.

  • Όχι, η ασφάλεια αγροτικού Safe Drive καλύπτει μόνο φορτηγά ανοιχτού τύπου.

  • Όχι, η ασφάλεια αγροτικού Safe Drive δεν προβλέπει έκπτωση για την ασφάλιση δεύτερου οχήματος.

  • Μπορείς να καταβάλλετε την πρώτη δόση των ασφαλίστρων σας με μετρητά. Για τις επόμενες δόσεις, μπορείτε να ορίσετε πάγια εντολή στο λογαριασμό ή την πιστωτική σας κάρτα Eurobank, ή να εξοφλείτε κάθε δόση σε μετρητά.

  • Εάν το αυτοκίνητό σας έχει ζημιές, μπορείτε να λάβετε αποζημίωση έως το ποσό που αναγράφεται στο συμβόλαιό σας, εφόσον ο οδηγός του ανασφάλιστου οχήματος ευθύνεται εξ ολοκλήρου για το ατύχημα.

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να καλέσετε επί τόπου την Τροχαία για να καταγράψει το συμβάν.

  • Ναι, εφόσον το αυτοκίνητό σας έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης.

  • Απαλλαγή είναι το ποσό της ζημιάς που πληρώνει ο ασφαλισμένος. Εάν το ποσό της ζημιάς είναι μεγαλύτερο από το ποσό της απαλλαγής, καταβάλλουμε τη διαφορά ως αποζημίωση.

    Για παράδειγμα, απαλλαγή 400€ σημαίνει ότι σε περίπτωση ζημιάς μεγαλύτερης των 400€, ο ασφαλισμένος πληρώνει τα 400€ και η ασφάλεια καλύπτει το υπόλοιπο ποσό.

  • Αρχικά, μας ενημερώνετε για το περιστατικό. Τηλεφωνείτε στην Resolute Α.Ε., στο 210 67 16 060 και μας αναφέρετε:

    • Τον αριθμό του Ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας

    • Το ονοματεπώνυμό σας

    • Τι έχει συμβεί

    Η διαχείριση κάθε Ασφαλιστικής Περίπτωσης γίνεται από την εταιρεία Resolute Α.Ε., με την οποία συνεργαζόμαστε για την παροχή των καλύψεων Νομικής Προστασίας.

Ζωή

  • Σε ένα συμβόλαιο ζωής μπορείτε να αλλάξετε τους δικαιούχους, να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε συμπληρωματικές καλύψεις (εφόσον προβλέπεται σύμφωνα με το πρόγραμμα ή/και τους όρους), τον τρόπο και τη συχνότητα της πληρωμής, αλλά δεν μπορείτε να αλλάξετε τη Βασική Ασφάλιση Ζωής.

    Για την ολοκληρωμένη ενημέρωσή σας και για να γνωρίζετε τις επιλογές που έχετε και τη διαδικασία που απαιτείται για τις αλλαγές που επιθυμείτε, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2109303800. Στην περίπτωση που το συμβόλαιό σας έχει γίνει μέσω συνεργαζόμενου ασφαλιστικού συνεργάτη, θα πρέπει να τον συμβουλευθείτε σχετικά με τον τρόπο εξόφλησης του συμβολαίου.

  • Ανάλογα το προϊόν ασφάλισης, υπάρχουν διαφορετικές ηλικίες εισόδου για τον ασφαλισμένο και για τον αντισυμβαλλόμενο. Για παράδειγμα, μπορούμε να αναφέρουμε ότι στην κατηγορία συμβολαίων ζωής, οι ηλικίες εισόδου για τον ασφαλισμένο είναι 0+ και για τον αντισυμβαλλόμενο 18.

    Επειδή κάθε περίπτωση είναι μοναδική και θέλουμε να σας φροντίσουμε προσωπικά, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στο δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών μας ή να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7), για να σας καθοδηγήσουμε με οτιδήποτε επιθυμείτε.

Κατοικία

  • Για να υπολογιστεί το κόστος της ασφάλειας του σπιτιού σας, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τα εξής:

    - Εάν το σπίτι σας είναι δευτερεύουσα ή μόνιμη κατοικία.

    - Τα συνολικά στεγασμένα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού σας μαζί με τους κλειστούς ημιυπαίθριους χώρους, τις αποθήκες, τους βοηθητικούς χώρους και τα κλειστά γκαράζ.

    Ακόμη, το σπίτι σας πρέπει να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

    - Να έχει χτιστεί μετά το 1960 με βάση τον αντισεισμικό κανονισμό (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του. • Να μην έχει αυθαίρετα τμήματα (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να μην έχει υποστεί ζημιά από σεισμό (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να έχει σκελετό μπετόν αρμέ, τοίχους με τούβλα ή/και πέτρα.

    - Να έχει σκεπή από μπετόν αρμέ με ή χωρίς διακοσμητικά κεραμίδια ή/και με κεραμίδια σε ξύλινες δοκούς.

    Σε περίπτωση που δεν ισχύουν τα παραπάνω, μελετάμε κατά περίπτωση την ασφάλιση της κατοικίας σας για να φροντίσουμε όσο πιο συγκεκριμένα τις ανάγκες σας.

  • Με την ασφάλεια σπιτιού Multihome Ευέλικτο είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του κτιρίου (της κατοικίας). Μαζι με την ασφάλιση του κτιρίου, μπορείτε εάν θέλετε να καλύψετε και το περιεχόμενο της κατοικίας σας, δηλαδή τα κινητά αντικείμενα που βρίσκονται μέσα σε αυτή και αποτελούν τον οικιακό εξοπλισμό, όπως έπιπλα, εδύματα, λευκές συσκευές, υπολογιστές, στερεοφωνικά, χαλιά, αντικείμενα αξίας, κ.λπ.

  • Ναι, εφόσον έχετε προσθέσει τον όρο για τους εξωτερικούς χώρους στο ασφαλιστήριό σας. Αυτό γίνεται οποιαδήποτε στιγμή, με μικρή διαφορά στο κόστος των ασφαλίστρων σας.

  • Απαλλαγή είναι το ποσό της ζημιάς που πληρώνει ο ασφαλισμένος. Εάν το ποσό της ζημιάς είναι μεγαλύτερο από το ποσό της απαλλαγής, καταβάλλουμε τη διαφορά ως αποζημίωση.

    Για παράδειγμα, απαλλαγή 400€ σημαίνει ότι σε περίπτωση ζημιάς μεγαλύτερης των 400€, ο ασφαλισμένος πληρώνει τα 400€ και η ασφάλεια καλύπτει το υπόλοιπο ποσό.

  • Για να υπολογιστεί το κόστος της ασφάλειας του σπιτιού σας, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τα εξής:

    - Εάν το σπίτι σας είναι δευτερεύουσα ή μόνιμη κατοικία.

    - Τα συνολικά στεγασμένα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού σας μαζί με τους κλειστούς ημιυπαίθριους χώρους, τις αποθήκες, τους βοηθητικούς χώρους και τα κλειστά γκαράζ.

    Ακόμη, το σπίτι σας πρέπει να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

    - Να έχει χτιστεί μετά το 1960 με βάση τον αντισεισμικό κανονισμό (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του.

    - Να μην έχει αυθαίρετα τμήματα (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να μην έχει υποστεί ζημιά από σεισμό (εάν επιθυμείτε κάλυψη σεισμού).

    - Να έχει σκελετό μπετόν αρμέ, τοίχους με τούβλα ή/και πέτρα.

    - Να έχει σκεπή από μπετόν αρμέ με ή χωρίς διακοσμητικά κεραμίδια ή/και με κεραμίδια σε ξύλινες δοκούς.

    Σε περίπτωση που δεν ισχύουν τα παραπάνω, μελετάμε κατά περίπτωση την ασφάλιση της κατοικίας σας για να φροντίσουμε όσο πιο συγκεκριμένα τις ανάγκες σας.

  • Η Συμβουλευτική Υπηρεσία Βοήθειας παρέχει προσφορά κόστους για τις εργασίες:

    - Αλουμίνια και σιδηροκατασκευές

    - Δάπεδα (κεραμικά, ξύλινα, μάρμαρα)

    - Εγκατάσταση κεραιών τηλεόρασης

    - Ελαιοχρωματισμούς

    - Ενοικίαση συσκευών ήχου και εικόνας

    - Επισκευές ηλεκτρονικών συσκευών και οικιακών συσκευών

    - Ηλεκτρολογικά

    - Θέρμανση και ψύξη

    - Καθαρισμούς κτιρίων

    - Κλειδαριές και συστήματα ασφαλείας

    - Κρύσταλλα και καθρέφτες

    - Μονώσεις

    - Ξυλουργικές εργασίες

    - Οικοδομικές εργασίες

    - Υδραυλικά

    - Υπηρεσίες φύλαξης εγκαταστάσεων

  • Για να ανοίξει ο φάκελος ζημιάς, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων στο 2109303800 και να αναγγείλετε τη ζημιά. Μπορείτε, επίσης, να στείλετε το αίτημά σας με την καταγραφή της ζημιάς μέσω email στο info@eurolife.gr.

  • Με την υπηρεσία επισκευής ζημιών, το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δηλώσετε τη ζημιά, 24 ώρες το 24ωρο. Την επισκευάζουμε με δικά μας συνεργεία και δίνουμε εξάμηνη εγγύηση για την εργασία τους. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να αναζητήσετε συνεργείο ή χρήματα, ενώ θα κερδίσετε από τη μείωση των απαλλαγών (η προβλεπόμενη απαλλαγή για τη ζημία θα είναι κατά €150 χαμηλότερη). H υπηρεσία επισκευής ζημιών περιλαμβάνεται στη βασική κάλυψη των προγραμμάτων κατοικίας Multihome Oλοκληρωμένο, στεγαστικού και σε κάποια προγράμματα επιχειρήσεων, ενώ στο Multi Home Ευέλικτο δεν παρέχεται

  • Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της ασφάλισής σας, μετά από έγγραφο αίτημά σας και έγκριση της Εταιρείας.

  • Θα πρέπει να μας δηλώσετε το σύνολο των κινητών αντικειμένων της κατοικίας σας και σε περίπτωση που υπάρχουν αντικείμενα ιδιαίτερης αξίας άνω των €1.500, θα πρέπει να μας στείλετε αναλυτική λίστα αυτών.

  • Οποτεδήποτε θελήσετε. Σε περίπτωση περιοδικών καταβολών ασφαλίστρων, η αλλαγή πραγματοποιείται μετά την ημερομηνία λήξης της εισπραγμένης δόσης.

Σύνταξη Αποταμιεύση

  • Το πρόγραμμά σας ενεργοποιείται μόλις καταβάλετε τα ασφάλιστρά σας. Η ημερομηνία έναρξης ισχύος του προγράμματος αναγράφεται στο ασφαλιστήριό σας.

  • Στον λογαριασμό Eurobank που έχετε ορίσει, καταθέτουμε κάθε μήνα το ποσό της εγγυημένης σύνταξης. Η πρώτη κατάθεση πραγματοποιείται 1 μήνα μετά την αίτησή σας για το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.

  • Μπορείτε να ενισχύσετε το εγγυημένο κεφάλαιό σας μόνο με νέο ασφαλιστήριο. Για όσο διαρκεί το πρόγραμμά σας, δεν μπορείτε να κάνετε έκτακτες καταβολές.

  • Μπορείτε να εξαγοράσετε όλο ή μέρος του αποταμιευτικού προγράμματός σας έως και 1 ημέρα πριν από τη λήξη του. Ωστόσο, για να εξαγοράσετε όλο το πρόγραμμά σας, πρέπει να έχει συμπληρωθεί το πρώτο έτος ασφάλισης.

    Το ασφαλιστήριό σας προβλέπει εγγυημένες αξίες εξαγοράς ανά έτος.

  • Τα σημεία στα οποία πρέπει να δώσετε προσοχή είναι τα εξής:

    α) Tο δικαίωμα εξαγοράς, το οποίο παρέχεται ανάλογα με τους ειδικούς όρους κάθε προγράμματος και η απόκτηση του δικαιώματος κυμαίνεται από 1 έως 3 χρόνια

    β) Τις εγγυημένες αξίες εξαγοράς

    γ) Tο εγγυημένο κεφάλαιο στη λήξη ή την εγγυημένη σύνταξη

    δ) Τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου

    ε) Τυχόν ευελιξίες που παρέχει το πρόγραμμα

    στ) Τον τρόπο καταβολής του ασφαλίστρου

  • Η καταβολή της σύνταξης γίνεται στον Ασφαλισμένο. Για να ενεργοποιηθεί η καταβολή, θα πρέπει ο Ασφαλισμένος:

    α) Να μας ενημερώσει γραπτώς για το αίτημά του πριν την ημερομηνία λήξης/έναρξης συνταξιοδότησης που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, καθώς και για το αν προτιμά να λάβει το ποσό της μηνιαίας σύνταξης ή το εφάπαξ ποσό.

    β) Να δηλώσει γραπτώς τον αριθμό φορολογικού μητρώου του και την αρμόδια Δ.Ο.Υ., καθώς και τον αριθμό του τραπεζικού του λογαριασμού Εurobank, στον οποίο θα κατατίθεται συγκεκριμένη ημερομηνία το ποσό της σύνταξης ή θα κατατεθεί το εφάπαξ ποσό.

    γ) Να προσκομίσει το αστυνομικό δελτίο ταυτότητάς του.

    Η Εταιρεία αποστέλλει στον Ασφαλισμένο ΠΡΙΝ τη λήξη/έναρξη συνταξιδοότησης ενημέρωση για τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνει.

  • Είναι η καταβολή εφάπαξ ασφαλίστρου (ποσού που καταβάλει ο ασφαλισμένος) οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια ασφάλισης. Το εφάπαξ ασφάλιστρο θα αυξήσει το ποσό του ασφαλισμένου κεφαλαίου.

  • Η έναρξη ισχύος της ασφάλισης ενεργοποιείται με την πληρωμή του πρώτου ασφαλίστρου.

    Σε συμβόλαια περιοδικού ασφαλίστρου, στην περίπτωση μη πληρωμής επόμενων δόσεων, το συμβόλαιο ακυρώνεται. Σε περίπτωση που έχει αποκτήσει αξία εξαγοράς, γίνεται ελεύθερο περαιτέρω καταβολών ασφαλίστρων, σύμφωνα πάντα με τους όρους του προγράμματος.

  • Οποτεδήποτε θελήσετε. Σε περίπτωση περιοδικών καταβολών ασφαλίστρων, η αλλαγή πραγματοποιείται μετά την ημερομηνία λήξης της εισπραγμένης δόσης.

  • Δυστυχώς δεν μπορούμε να ασφαλίσουμε μόνιμους κατοίκους εξωτερικού.

  • Ανάλογα με τους όρους του προγράμματος, η καταβολή εφάπαξ κεφαλαίου μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους.

  • Ναι, μπορείτε να αιτηθείτε την επαναφορά του συμβολαίου σας μέσα στην περίοδο ενός έτους από την ημερομηνία ακύρωσής του. Προϋπόθεση είναι το αίτημα να γίνει αποδεκτό από την Εταιρεία και να έχει εξοφληθεί το σύνολο των οφειλομένων ασφαλίστρων.

  • Η εγγυημένη αξία εξαγοράς ανά έτος ασφάλισης, αποτυπώνεται στον Πίνακα Αξιών εξαγοράς του ασφαλιστηρίου σας. Σε συμβόλαια που υπολογίζεται μέρισμα (σύμφωνα με τους όρους του εκάστοτε προγράμματος), η Εταιρεία αποστέλλει μια φορά το χρόνο σχετική ενημέρωση. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 για να σας ενημερώσουμε.

Υγεία

  • Για νοσοκομειακό επίδομα:

    α) Βιβλιάριο ασθενείας κύριου ασφαλιστικού φορέα.

    β) Εισιτήριο-εξιτήριο νοσοκομείου ή κλινικής (πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο).

    γ) Ιατρική γνωμάτευση, η οποία να αναφέρει τη φύση της πάθησης, ή αναλυτικό ιστορικό νοσηλείας.

    Για χειρουργικό επίδομα:

    α) Βιβλιάριο ασθενείας κύριου ασφαλιστικού φορέα.

    β) Πρωτότυπη ιατρική γνωμάτευση του χειρουργού που έχει διενεργήσει τη χειρουργική επέμβαση.

    Για πρόγραμμα υγείας (έξοδα νοσηλείας):

    Για οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας που τυχόν εμφανισθεί ή εφόσον πρόκειται να νοσηλευθείτε, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην επιλογή για την Υγεία, η οποία λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο.

    Θα λάβετε ιατρικές συμβουλές, οδηγίες για την επιλογή του καταλληλότερου γιατρού, διαγνωστικού κέντρου ή νοσοκομείου για την περίπτωσή σας, πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία ή φαρμακεία ή, εφόσον το περιστατικό κριθεί επείγον και βρίσκεστε σε απόσταση άνω των 50χλμ. από τον τόπο κατοικίας σας, θα αναλάβουμε εμείς την επείγουσα μεταφορά σας σε νοσοκομείο.

    Σε περίπτωση νοσηλείας, χρειάζεται να ενημερώσετε το νοσοκομείο που έχετε επιλέξει (συμβεβλημένο ή όχι) για το λόγο νοσηλείας, καθώς και την ημερομηνία εισόδου σε αυτό.

    • Για να λάβετε οποιαδήποτε αποζημίωση (η οποία κρίνεται σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας), πρέπει να καταθέσετε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στα γραφεία της Εurolife ERB, Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή 6-10, 10564 Αθήνα.

    • Εφόσον το συμβόλαιό σας περιλαμβάνει μια ή περισσότερες από τις παρακάτω αναφερόμενες καλύψεις, σε περίπτωση αποζημίωσης είναι απαραίτητο να προσκομίσετε:

    α) Το "έντυπο αναγγελίας αποζημίωσης" που θα σας προμηθεύσει η εταιρεία, συμπληρωμένο.

    β) Τα δικαιολογητικά που αφορούν τη συγκεκριμένη κάλυψη.

    γ) Οτιδήποτε επιπλέον κριθεί απαραίτητο, ανάλογα με τη φύση της ασθένειας ή την αιτία που προκάλεσε το ατύχημα.

    Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να γνωρίζετε ότι η εταιρεία ενδέχεται να ζητήσει να εξεταστείτε από γιατρό της για συμπληρωματική πληροφόρηση σχετικά με την κατάσταση της υγείας σας.

  • Έκτακτα θεωρούνται τα περιστατικά που χρήζουν άμεσης ιατρικής φροντίδας. Οι διαγνωστικές εξετάσεις δεν περιλαμβάνουν ιατρικές και ενδοσκοπικές πράξεις. Τα ασφαλιστικά προνόμια παρέχονται σε πελάτες με ενεργά συμβόλαια, με την επίδειξη της κάρτας νοσηλείας της εταιρείας.

    Επείγον περιστατικό είναι η απρόβλεπτη και αιφνίδια διαταραχή της υγείας του ασφαλισμένου λόγω ατυχήματος ή ασθένειας, που μπορεί να επιφέρει απώλεια της ζωής του, ή να έχει ως συνέπεια, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τη σημαντική επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του, αν δεν του παρασχεθεί άμεσα ιατρική ή χειρουργική θεραπεία σε νοσοκομείο. Ο χαρακτηρισμός ενός περιστατικού ως επείγοντος γίνεται αποκλειστικά με ιατρικά κριτήρια. Εφόσον ένα περιστατικό χαρακτηριστεί επείγον, καλύπτεται. Εάν όμως ο διαγνωστικός έλεγχος ή η ιατρική αντιμετώπιση που έλαβε χώρα στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείων δεν στοιχειοθετούν την ύπαρξη επείγοντος περιστατικού, οι δαπάνες αντιμετώπισης του περιστατικού δεν θα καλύπτονται, ανεξάρτητα από τη συμπτωματολογία που οδήγησε τον ασφαλισμένο στην αναζήτηση πρώτων βοηθειών.

  • Για ελεύθερη πρόσβαση στα συμβεβλημένα νοσοκομεία, θα χρειαστεί η αναγγελία εισαγωγής να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την είσοδό σας. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο, το βιβλιάριο ασθενείας του κύριου ασφαλιστικού φορέα, καθώς και την κάρτα νοσηλείας, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

    Η εταιρεία, εφόσον έχει εγκρίνει τη νοσηλεία, αναλαμβάνει την απευθείας αποπληρωμή των αναγνωρισμένων δαπανών νοσηλείας, με βάση τους όρους που αναγράφονται στο συμβόλαιό σας.

    Συμβεβλημένα θεωρούνται τα νοσοκομεία τα οποία περιλαμβάνονται στον κατάλογο που έχετε παραλάβει μαζί με το συμβόλαιό σας. Δεδομένου ότι η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί το περιεχόμενο του καταλόγου, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1) για να επιβεβαιώνετε αν υπάρχει ή όχι συνεργασία με το νοσοκομείο που έχετε επιλέξει.

  • Δείτε όλα τα συμβεβλημένα νοσοκομεία εδώ.

  • Δείτε όλα τα προνόμια στα συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρείας εδώ.

  • Σε περίπτωση που έχετε νοσηλευτεί σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο και κατά συνέπεια έχετε επιβαρυνθεί με όλα τα έξοδα νοσηλείας, θα χρειαστεί, το αργότερο εντός 15 ημερών από την ημερομηνία εξόδου σας, να μας προσκομίσετε όλα τα πρωτότυπα αποδεικτικά δαπανών, το ιατρικό ιστορικό νοσηλείας, καθώς και το βιβλιάριο ασθενείας του κύριου ασφαλιστικού φορέα.

    Τα πρωτότυπα δικαιολογητικά μπορείτε:

    - Να τα προσκομίσετε στα γραφεία μας.

    - Να τα καταθέσετε σε κατάστημα του δικτύου Eurobank (για τα συμβόλαια που εκδόθηκαν από την Τράπεζα).

    - Να τα αποστείλετε ταχυδρομικά.

    - Να τα αποστείλετε μέσω του ασφαλιστικού σας συμβούλου.

  • Ως ασφαλισμένος, για να πραγματοποιήσετε το ετήσιο check up, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1), το οποίο είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ήμερες το χρόνο. Το κέντρο θα σας δώσει την απαραίτητη καθοδήγηση και όποιες άλλες συμπληρωματικές πληροφορίες χρειαστείτε, ενώ θα ελέγξει και την ισχύ της ασφαλιστικής σας κάλυψης.

  • Καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1) και αναφέρετε τον αριθμό του συμβολαίου σας και το ονοματεπώνυμό σας, αν είστε ο ασφαλισμένος, ή το ονοματεπώνυμο του ασφαλισμένου ή του εξαρτώμενου μέλους. Κατόπιν, αφού μας ενημερώσετε σχετικά με το πρόβλημα της υγείας και τις εξετάσεις που σας σύστησε ο γιατρός σας, θα σας καθοδηγήσουμε στο κατάλληλο και πλησιέστερο σε εσάς διαγνωστικό κέντρο, ενώ παράλληλα θα σας ενημερώσουμε για τα έγγραφα που πρέπει να έχετε μαζί σας.

  • Μπορείτε να δείτε αν έχετε αυτή την κάλυψη στους όρους του συμβολαίου σας.

  • Μελετήστε τους όρους και τις εξαιρέσεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας για να δείτε αν έχετε παγκόσμια κάλυψη.

  • Δυστυχώς δεν μπορούμε να ασφαλίσουμε μόνιμους κατοίκους εξωτερικού.

  • Οποτεδήποτε θελήσετε. Σε περίπτωση περιοδικών καταβολών ασφαλίστρων, η αλλαγή πραγματοποιείται μετά την ημερομηνία λήξης της εισπραγμένης δόσης.

  • Η έναρξη ισχύος της ασφάλισης ενεργοποιείται με την πληρωμή του πρώτου ασφαλίστρου.

    Σε συμβόλαια περιοδικού ασφαλίστρου, στην περίπτωση μη πληρωμής επόμενων δόσεων, το συμβόλαιο ακυρώνεται. Σε περίπτωση που έχει αποκτήσει αξία εξαγοράς, γίνεται ελεύθερο περαιτέρω καταβολών ασφαλίστρων, σύμφωνα πάντα με τους όρους του προγράμματος.

  • Η αλλαγή στο κόστος νοσηλείας λόγω διαφοράς θέσης επιβαρύνει τον ασφαλισμένο.

  • Να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1),

  • Στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες του εξωτερικού, εκτός από την Αλβανία και τις χώρες της πρώην Σοβιετικής 'Ενωσης.

  • Εφόσον το ασφαλιστήριο δεν έχει ακυρωθεί και εξοφλείτε τις δόσεις κανονικά, δεν διακόπτεται η ασφάλιση και δεν τίθεται κάποια ειδική εξαίρεση.

  • Ισχύει το όριο του ασφαλιστικού έτους εντός του οποίου έγινε η εισαγωγή στο Νοσοκομείο.

  • Όχι. Με βάση τους όρους των νοσοκομειακών, δεν καλύπτονται επεμβάσεις - θεραπείες στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου.

  • Ισχύει ό,τι προβλέπεται στους όρους του νοσοκομειακού σας προγράμματος.

  • Ισχύει ό,τι προβλέπεται στους όρους του νοσοκομειακού σας προγράμματος.

Προσωπικά Δεδομένα

  • Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, μας, των επισκεπτών/χρηστών των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μας, των επισκεπτών των εγκαταστάσεων μας, των συνεργατών μας, των υποψηφίων εργαζομένων μας , των εν δυνάμει πελατών μας ή/και των τρίτων δικαιούχων ασφαλιστικής αποζημίωσης. Η ενημέρωση είναι κατηγοριοποιημένη. Έτσι, αν θέλετε, μπορείτε εύκολα να επιλέξετε τον λόγο για τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και να λάβετε τις σχετικές αναλυτικές πληροφορίες.

  • Η επικοινωνία για την άσκηση των δικαιωμάτων σας μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (210 9303800), είτε με αποστολή email στο MyRights@eurolife.gr. 

  • Τα δικαιώματά σας μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά εδώ.

  • Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών γίνεται με βάσει όσα περιγράφονται εδώ.

Παράπονα

  • Παράπονο θεωρείται η δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στην εταιρεία από πρόσωπο που σχετίζεται με το συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που του παρέχονται. Η έννοια του παραπόνου δεν περιλαμβάνει τις αναγγελίες απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης, ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων. Πρόσωπο που υποβάλλει το παράπονο μπορεί να είναι ο αντισυμβαλλόμενος, ο ασφαλισμένος, ο δικαιούχος αποζημίωσης ή ο ζημιωθείς τρίτος.

  • Μπορείτε να μας βοηθήσετε να βελτιωθούμε στέλνοντας γραπτά το παράπονό σας για οτιδήποτε δεν σας ικανοποίησε στο email complaints@eurolife.gr, ή μπαίνοντας στο Eurolife Connect και συμπληρώνοντας τη φόρμα υποβολής παραπόνου που μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά.

  • Σας στέλνουμε την έγγραφη απάντησή μας το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός χρονικού διαστήματος που, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος με αρ. 3/8.1.2013, δεν θα υπερβαίνει τις 50 ημερολογιακές ημέρες.

    Στόχος μας είναι να μην υπερβαίνουμε τις 30 ημερολογιακές ημέρες.

  • Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε με την απάντησή μας, στην επιστολή μας θα βρείτε επίσης τις Αρχές με τις οποίες μπορείτε να επικοινωνήσετε για την εξωδικαστική επίλυση του προβλήματος.

    Ενδεικτικά:

    Συνήγορος του Καταναλωτή

    Σύμφωνα με το άρθρο 4 του ν. 3297/2004, η αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή υποβάλλεται εντός προθεσμίας ενός (1) έτους αφότου ο ενδιαφερόμενος έλαβε πλήρη γνώση της βλαπτικής γι’ αυτόν πράξης ή παράλειψης που συνιστά την καταναλωτική διαφορά.

    Η υποβολή αναφοράς στο Συνήγορο του Καταναλωτή διακόπτει την παραγραφή και την αποσβεστική προθεσμία άσκησης των αξιώσεων καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας διαμεσολάβησης.

    Με την επιφύλαξη των διατάξεων των άρθρων 261 επ. ΑΚ, η παραγραφή και η αποσβεστική προθεσμία που διεκόπησαν αρχίζουν και πάλι από την με οποιονδήποτε τρόπο ολοκλήρωση της διαδικασίας διαμεσολάβησης.