Για τη Eurolife FFH, αξία έχει η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και προωθεί τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, εντάσσοντας στη λειτουργία τηςέξυπνες τεχνολογίες Robotics Process Automation (RPA) που επιταχύνουν σημαντικά τις διαδικασίες εξυπηρέτησης.
Οι αυτοματισμοί, που αναπτύχθηκαν με την υποστήριξη της EY,εφαρμόζονται ήδη στο τμήμα Operations της Eurolife FFH,ενώ προγραμματίζεται η αυτοματοποίηση διαδικασιών στην Οικονομική Διεύθυνση και η σταδιακή υιοθέτηση και από άλλες Διευθύνσεις. Κάνοντας την καθημερινότητα των ανθρώπων της Eurolife FFH πολύ πιο ευχάριστη και αποδοτική, τα σύγχρονα εργαλεία επιτρέπουν τη γρήγορη διεκπεραίωση χρονοβόρων εργασιών διαχείρισης, επιτρέποντας στην εταιρεία να εστιάσει σε αυτό που έχει ουσιαστική αξία: τον πελάτη και τις ανάγκες του. Η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη γίνεται έτσι πολύ πιο απλή, γρήγορη και ποιοτική.
Συνολικά, οι τεχνολογίες RPA δημιουργούν απτά οφέλη στις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους αλλάκαι το πελατολόγιό τους. Περιορίζονταςτον χρόνο που αφιερώνει το προσωπικό σε διαχειριστικές εργασίες αλλά και μειώνοντας την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, οι αυτοματισμοί επιταχύνουν τους χρόνους καιτην αξιοπιστία των διαδικασιών. Επιπλέον, ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη και επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αξιοποιεί τους πόρους της πολύ πιο ποιοτικά και αποδοτικά.
Η ομάδα της Eurolife FFH καινοτομεί συνεχώς, ώστε να δημιουργεί όφελος για τους πελάτες της. Η αξιοποίηση αυτοματισμών RPA επιτρέπει στους ανθρώπους της εταιρείας να αφιερωθούν απερίσπαστοι στις ανάγκες των πελατών τους, απαλλαγμένοι από χρονοβόρες διαδικασίες. Επιλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να καινοτομεί και να επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.