Eurolife FFH: πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της

Άμεση η ανταπόκριση της εταιρείας στους πελάτες της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

eurolife product

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

 Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2109303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό του, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή του.