Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Eurolife Ffh Apodosi Atomikon Programmaton 1700x1100 Min

Eurolife FFH: σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων

Υψηλή απόδοση 3,02% κατέγραψε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η σημαντική αυτή επίδοση αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας διαχρονικά να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται επενδυτικές λύσεις που δημιουργούν όφελος στους ασφαλισμένους της. Σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τη συνεχώς κλιμακούμενη ενεργειακή κρίση, τα σχεδόν μηδενικά επιτόκια καταθέσεων, την αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών και την αύξηση του πληθωρισμού, η Eurolife FFH πέτυχε αποτελέσματα που επιστρέφουν αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Για την εταιρεία, αξία έχει να προσφέρει λύσεις που υποστηρίζουν τους πελάτες της να διασφαλίσουν ένα οικονομικά ισχυρό αύριο και να πετύχουν τους στόχους και τις επιδιώξεις τους. Με τα σύγχρονα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίων που διαθέτει σήμερα, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επενδυτική στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στο δικό τους προφίλ ρίσκου. Επιπροσθέτως, μπορούν να προσαρμόζουν το καταβαλλόμενο ποσό σε περίπτωση που τα οικονομικά τους δεδομένα αλλάξουν και εάν το επιθυμούν, να ενισχύσουν το επενδυόμενο κεφάλαιό τους μέσω έκτακτων καταβολών. Τέλος, τα ατομικά προγράμματα μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργία κεφαλαίου με την ασφάλεια ζωής, αλλά και άλλες συμπληρωματικές καλύψεις, προκειμένου οι κάτοχοί τους να προστατέψουν τους αγαπημένους τους ανθρώπους σε περίπτωση απροόπτου.

Article post image Dt Csii Infographic 1700x1100 Min

Δυναμική συνέχεια για τη συνεργασία της Eurolife FFH με το Cyber Security International Institute και το πρόγραμμα των Digital Academies

Eurolife FFH και το CyberSecurity International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academiesτο οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 8.400 γονείς, ενήλικες και παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν παρακολουθήσει online και δια ζώσης σεμινάρια και ημερίδες ενημέρωσης, αποδεικνύοντας την επιτυχία και την αξία της πρωτοβουλίας, με τους κύκλους εκπαίδευσης να συνεχίζονται και το 2023. Η συνεργασία μεταξύ της εταιρίας και του Ινστιτούτου ξεκίνησε το 2020, με το πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων να χωρίζεται σε τρειςΨηφιακές Ακαδημίεςπανελλαδικής εμβέλειας και με κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων: την Parent Edition, τη Student Edition και την Travel Edition. Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition απευθύνεται σε γονείς οι οποίοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, τη χρησιμότητά του, αλλά και τους πιθανούς κινδύνους στους οποίους μπορεί να εκτεθούν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Θέματα διαδικτυακής ασφάλειαςκυβερνοκινδύνωνκαιπροστασίας των παιδιών από περιπτώσεις phishingcyber bullying και online grooming είναι μερικά από τα θέματα που παρουσιάζονται. Μέχρι και το τέλος του 2022, πάνω από2.700 γονείς είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα, μέσα από περισσότερες από780 ώρες μαθημάτων. Παράλληλα, πραγματοποιείται η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, η οποία έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Μέχρι στιγμής περισσότεροι από1.850 μαθητές έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, με τις συνολικές ώρες διδασκαλίας να ξεπερνούν τις 1.290.

Η τρίτη κατά σειρά Ψηφιακή Ακαδημία:Travel Edition περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Η Ακαδημία έχει μεταφέρει μέχρι σήμερα τη γνώση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε 7 περιοχές της χώρας μας - Κρήτη, Αλεξανδρούπολη, Καλάβρυτα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λιβαδειάκαι Σέρρες– μέσα από 14 ημερίδες, και συνεχίζεται δυναμικά και φέτος. Η ανταπόκριση έχει υπάρξει και εδώ θερμή, με πάνω από 3.800 πολίτες να έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα και να δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις γνώσεις που έλαβαν.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση. Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.

Article post image Dt Electric Cars

Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τη Eurolife FFH

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους, δημιουργώντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζοντας τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες τους. Λαμβάνοντας υπόψη της τις συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά και επιθυμώντας να απευθυνθεί σε περισσότερους οδηγούς, η Eurolife FFH προσθέτει στα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου Safe Drive Standard και Safe Drive Plus τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η εταιρεία είχε ήδη εισέλθει στην ασφάλιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Tesla και τώρα επεκτείνει τις ασφαλιστικές προτάσεις της στο σύνολο των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων.

Με τα ασφαλιστικά προγράμματα Safe Drive Standard και Safe Drive Plus, οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων απολαμβάνουν ανταγωνιστικό τιμολόγιο και όλες τις καλύψεις που προσφέρουν τα εν λόγω προϊόντα. Επιπροσθέτως, έχουν στη διάθεσή τους και καλύψεις προσαρμοσμένες αποκλειστικά στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η κάλυψη οδικής βοήθειας βλάβης, μεταξύ άλλων, παρέχει υποστήριξη σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω χαμηλής στάθμης της μπαταρίας του.

Τα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου της Eurolife FFH προσφέρουν συνολικά φροντίδα ατυχήματος με άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, τη δυνατότητα επιλογής 3μηνης, 6μηνης ή 12μηνης ασφάλισης, καθώς και έκπτωση στα ασφάλιστρα ανανέωσης, για κάθε 12μηνη περίοδο που ολοκληρώνεται χωρίς ζημιά.

Τα ασφαλιστικά προγράμματα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα EurolifePartners, όπου οι συνεργάτες της Eurolife FFH μπορούν εύκολα και γρήγορα να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτηση ασφάλισης για λογαριασμό των πελατών τους, καθώς και να τιμολογήσουν και να εκδώσουν συμβόλαια.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να προσαρμόζεται με συνέπεια στα νέα τεχνολογικά δεδομένα και να επενδύει σε ασφαλιστικές προτάσεις και λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων. Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Article post image 20230124 Higgs POP Ups

Η Eurolife FFH στο πλευρό των ΜΚΟ της ελληνικής περιφέρειας, μέσα από την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups

Η Eurolife FFH βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό της ελληνικής περιφέρειας, αυτή τη φορά μέσα από τη συνεργασία της με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση HIGGS και την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups. Το HIGGS Pop Ups αποτελεί μια στρατηγική πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών, που στόχο έχει την έμπρακτη και δια ζώσης υποστήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και πρωτοβουλιών της ελληνικής περιφέρειας. Ο πρώτος σταθμός ήταν τα Ιωάννινα, με 23 κοινωφελείς φορείς της Ηπείρου να συμμετέχουν σε δράσεις για την ενδυνάμωση του έργου τους. Επόμενος προορισμός του «ταξιδιού» είναι η Πάτρα, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος να έχει ήδη ξεκινήσει.

Μέσα από το HIGGS Pop Ups, οι συμμετέχουσες οργανώσεις έχουν δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις, co-working space, ευκαιρίες δικτύωσης κ.ά.. Στα Ιωάννινα όπου και πραγματοποιήθηκε η πρωτοβουλία για πρώτη φορά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2022, το αποτύπωμα ήταν ουσιαστικό. Τους δύο αυτούς μήνες, οι 23 τοπικοί φορείς κοινωφελούς χαρακτήρα που έλαβαν μέρος, συμμετείχαν σε 10 εκπαιδευτικά σεμινάρια με εξειδικευμένες θεματικές, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 37 ώρες εντατικής και σε εβδομαδιαία βάση ομαδικής εκπαίδευσης, δια ζώσης και υβριδικά, πάνω σε θεματικές όπως ο σχεδιασμός έργου, το fundraising, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το budgeting κ.ά., από καταρτισμένους εισηγητές. Επιπλέον, οργανώθηκαν 4 εκδηλώσεις ειδικά επιλεγμένες για τις ανάγκες των τοπικών φορέων της Ηπείρου, με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου νέων συνεργασιών, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την ενθάρρυνση του διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων διαφορετικών τομέων (Επιχειρήσεις, Δημόσιος τομέας, ΚτΠ). Τέλος, στο πλαίσιο του HIGGS Pop Ups στα Ιωάννινα και πάντα με την υποστήριξη της Eurolife FFH, πραγματοποιήθηκαν 8 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων φορέων και της ομάδας του HIGGS, ενώ ο χώρος στα Ιωάννινα λειτούργησε και ως co-working space για τις συμμετέχουσες οργανώσεις.

H συνολική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων από τους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετικά θετική, δίνοντας έτσι την καλύτερη σκυτάλη στο HIGGS Pop Ups της Πάτρας που θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες. Ο επόμενος κύκλος της πρωτοβουλίας θα υλοποιηθεί το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2023 στην αχαϊκή πρωτεύουσα και απευθύνεται σε τοπικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, κοινωνικές συνεταιριστικές οργανώσεις κοινωφελούς χαρακτήρα, καθώς και σε νεοφυή κοινωφελή εγχειρήματα που εδρεύουν στην περιοχή της Πάτρας και των όμορων περιοχών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Οι οργανώσεις που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις δράσεις μπορούν να συμπληρώσουν την αίτησή τους online μέχρι τη Δευτέρα 30/01.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει δράσεις που έχουν όφελος για το κοινωνικό σύνολο και ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Για το λόγο αυτό, ενώνει τις δυνάμεις της με οργανισμούς, φορείς και ομάδες με τις οποίες έχει κοινές αξίες, ώστε μαζί να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις ζωές όλων μας.

Article post image Xmas Card 2023 1700x1100 Min

Eurolife FFH: αξία έχει να είμαστε στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα

Η Eurolife FFH ενώνει τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο SolidarityNow για την υποστήριξη του νέου project «ΜΑΜΑ», που θα υλοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023. Το πρόγραμμα θα υποστηρίξει και θα ενδυναμώσει συνολικά 150 νέες και μέλλουσες μαμάδες από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να ανταποκριθούν καλύτερα στον νέο ρόλο της ζωής τους. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, οι ωφελούμενες του προγράμματος αλλά και οι σύντροφοί τους θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν επιστημονική πληροφόρηση για σημαντικά θέματα, επαγγελματική υποστήριξη και εμψύχωση, ώστε να κάνουν με αυτοπεποίθηση τα πρώτα τους βήματα ως γονείς.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ολιστικό πακέτο δράσεων, καθώς και τη δημιουργία ομάδων (peer support groups) που θα διαμορφωθούν για το σκοπό αυτό. Προγεννητικές και μεταγεννητικές συνεδρίες συμβουλευτικής, εργαστήρια και εκδηλώσεις για προοπτικές και νέες μαμάδες και μπαμπάδες καθώς και για τα νήπιά τους, θα πραγματοποιηθούν για να υποστηρίξουν τους νέους γονείς, δημιουργώντας παράλληλα μια κοινότητα γονέων και ένα δίκτυο στο οποίο θα μπορούν να βασιστούν κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής. Δε θα λείπει και ο διαδικτυακός τρόπος υποστήριξης, εξυπηρετώντας γυναίκες και οικογένειες που δυσκολεύονται να μετακινηθούν ή κατοικούν εκτός Θεσσαλονίκης.

Με την υποστήριξή της στο πρόγραμμα του SolidarityNow και τη δράση της αυτή, η Eurolife FFH ενδυναμώνει τις νέες και μελλοντικές μαμάδες στο να μεγαλώσουν υγιή και δυνατά παιδιά. Γιατί για την εταιρεία αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, με πρωτοβουλίες που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στις ζωές των παιδιών.

Article post image Christmas Factory Press Release

Eurolife FFH: αξία έχει να μοιραζόμαστε τη μαγεία των Χριστουγέννων

Η περίοδος των Χριστουγέννων πλησιάζει και το The Christmas Factory επέστρεψε για άλλη μια χρονιά για να υποδεχτεί μικρούς και μεγάλους στο πιο παραμυθένιο εργοστάσιο Χριστουγέννων της Αθήνας. Η Eurolife FFH συμμετέχει ενεργά στη διάδοση της χριστουγεννιάτικης μαγείας, ως Μεγάλος Χορηγός της φετινής διοργάνωσης, αλλά και ως αποκλειστικός χορηγός του «Σπιτιού των Ξωτικών», που άνοιξε τις πόρτες του για πρώτη φορά φέτος.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια, τόσο μέσα από τα ασφαλιστικά της προγράμματα, όσο και μέσα από δράσεις που θα προσφέρουν στιγμές χαράς και αισιοδοξίας. Για αυτό και φέτος τα Χριστούγεννα θα βρίσκεται στη φαντασμαγορική γιορτή του The Christmas Factory και θα μοιράζεται «Τα Μυστικά του Άι Βασίλη» με τους επισκέπτες. Στη μαγική ατμόσφαιρα της γιορτής συμβάλλουν και τα μοναδικά ξωτικά, για αυτό και η Eurolife FFH φρόντισε να φέρει στο χώρο την πιο σκανταλιάρικη παρέα! Μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το «Σπίτι των Ξωτικών», που φιλοξενείται για πρώτη φορά φέτος στο The Christmas Factory, να ξεναγηθούν στο σπίτι τους, να δουν πού κοιμούνται και να καθίσουν στα θρανία τους για να γράψουν το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη, με το μαγικό αλφάβητο των ξωτικών. Οι εκπλήξεις όμως δε σταματούν εδώ, αφού θα πρέπει να μπουν στον λαβύρινθο των ξωτικών, να βρουν το μαγικό καζάνι με την αστερόσκονη και να βουτήξουν μέσα το γράμμα τους για να μπορέσει να φτάσει πιο γρήγορα στον Άι Βασίλη.

Το λαμπερό χριστουγεννιάτικο πάρκο που έχει γίνει πλέον θεσμός, επέστρεψε φέτος πιο πλούσιο από ποτέ, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Συνώνυμο με το φως, τη χαρά, τη γιορτή και το παιχνίδι, θα υποδέχεται μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου καθημερινά το κοινό γεμάτο μοναδικές χριστουγεννιάτικες εμπειρίες, όπως συναρπαστικά εργαστήρια, μια μεγάλη χριστουγεννιάτικη αγορά, δώρα, μουσική, φαγητό, τον αγαπημένο Άγιο των παιδιών, Άγιο Βασίλη, και πολλές ακόμα εκπλήξεις.

Τα Χριστούγεννα είναι μια ευκαιρία να περάσουμε χρόνο με τους αγαπημένους μας και να μοιραστούμε μαγικές στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς. Για αυτό και φέτος τις γιορτές η Eurolife FFH δίνει το «παρών» στη λαμπερή γιορτή του The Christmas Factory και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να ανακαλύψουν τα μυστικά του. Για να μας θυμίσει ότι αξία έχει να μοιραζόμαστε τη μαγεία των Χριστουγέννων.  

Article post image 20221201 Vraveia Eea Min

Eurolife FFH: αξία έχει να στηρίζουμε την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα

Η Eurolife FFH, στηρίζοντας με συνέπεια την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, βρέθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, στηρίζοντας το θεσμό των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), ως Χορηγός της εκδήλωσης απονομής που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος».

Κατά τη διάρκεια της τελετής, βραβεύτηκαν μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που κατάφεραν σε δυσμενείς συνθήκες να αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα, απονεμήθηκαν ειδικά τιμητικά βραβεία σε ανθρώπους που διακρίνονται για τα επιτεύγματά τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο, ενώ ειδικό τιμητικό βραβείο απέσπασε και η Eurolife FFH για τη συμβολή της στη διοργάνωση της εκδήλωσης. Παρόντες στην τελετή ήταν εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, Πρόεδροι και μέλη Διοικήσεων Επιμελητηρίων, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων και επιχειρήσεων κ.ά..

Για την Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει δράσεις και να δημιουργεί προγράμματα που ενδυναμώνουν τον επαγγελματικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σύγχρονου επιχειρηματία. Αναγνωρίζοντας το ρόλο των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας, έχει δεσμευθεί να βρίσκεται στο πλευρό των ιδιοκτητών τους, με προϊόντα και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Κάνοντας τη δέσμευση αυτή πράξη, η εταιρεία διαθέτει μια σειρά από ασφαλιστικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες τους για προστασία της περιουσίας, την αστική ευθύνη έναντι τρίτων και την ομαδική ασφάλιση υγείας και σύνταξης των εργαζομένων τους. Έτσι, υποστηρίζει έμπρακτα τους ιδιοκτήτες να βλέπουν τις επιχειρήσεις τους να μεγαλώνουν με σιγουριά, υπευθυνότητα και με ένα ασφαλές περιβάλλον για το προσωπικό τους.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στις επιχειρήσεις και να υποστηρίζει τους ιδιοκτήτες τους, ώστε να μπορούν να φροντίζουν για το μέλλον της επιχείρησής τους όπως το έχουν ονειρευτεί. Με τις προτάσεις της για την ασφάλεια των επιχειρήσεων, τηρεί τη δέσμευσή της να επενδύει σε λύσεις και προϊόντα που ανταποκρίνονται με συνέπεια στις ανάγκες τους και τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. 

Article post image Atraktos Sarrigeorgiou

Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός στη νέα σειρά επεισοδίων «Μεγάλα Πώς» της Ατράκτου

Η Eurolife FFH είναι ο Μεγάλος Χορηγός στα «Μεγάλα Πώς» by Atraktos teens της ΑΜΚΕ Άτρακτος, της νέας σειράς επεισοδίων με πρωτότυπες ερωταπαντήσεις μεταξύ εφήβων και καταξιωμένων προσωπικοτήτων με ιστορίες που πρέπει να ακουστούν. Στα «Μεγάλα Πώς», οι έφηβοι αναλαμβάνουν το ρόλο του παρουσιαστή και με τον δικό τους, φρέσκο τρόπο, παίρνουν συνέντευξη από γνωστούς επιχειρηματίες, επιστήμονες και αθλητές, με στόχο να μάθουν από την εμπειρία και να εμπνευστούν από τις προσωπικές διαδρομές των συνεντευξιαζόμενων. Η σειρά λειτουργεί και ως μια πρωτότυπη ευκαιρία για επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων, αφού μέσα από μια διασκεδαστική, εξωσχολική  διαδικασία, έχουν τη δυνατότητα να ρωτήσουν και να μάθουν πληροφορίες για διάφορους επαγγελματικούς τομείς, απευθείας από τους ειδικούς.

Καλεσμένος στην πρεμιέρα της εκπομπής, που προβλήθηκε την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, ήταν ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου μίλησε με την Μαίρη και τον Αχιλλέα, παρουσιαστές του επεισοδίου, απαντώντας στις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς τους, σε μια από τις πιο ανατρεπτικές συνεντεύξεις που έχει δώσει ποτέ.

Η συνεργασία της Eurolife FFH με την ΑΜΚΕ Άτρακτος, που ξεκίνησε το καλοκαίρι, πλαισιώνεται επίσης από την υποστήριξη της εταιρείας στο νέο κύκλο επεισοδίων της επιτυχημένης σειράς «Μεγάλες Κουβέντες» by Atraktos kids, στην οποία τα παιδιά συζητούν με τους μεγάλους, κάνουν δύσκολες ερωτήσεις και οδηγούν τα ίδια τη συζήτηση, θίγοντας με το μοναδικό, αθώο τους τρόπο, απαιτητικά θέματα σε αγαπητά στο ευρύ κοινό πρόσωπα.

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει σε όλους μια αισιόδοξη προοπτική για το μέλλον τους, επενδύοντας σε ουσιαστικές συνεργασίες με οργανισμούς που προωθούν την τέχνη, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση. Η Άτρακτος, μέσω εκπαιδευτικών ενεργειών και δράσεων, προωθεί θετικά πρότυπα για τους ανθρώπους, κάτι που συμπίπτει και με τις εταιρικές αρχές και αξίες της Eurolife FFH.

Article post image 750plus

Eurolife FFH: αξία έχει να είναι δίπλα σου κάποιος που σε φροντίζει

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα υγείας Premium Νοσοκομειακό Β΄- 750€ Plus Economy που στόχο έχει να δώσει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να προστατεύσουν την υγεία τους με ένα σύνολο υπηρεσιών νοσοκομειακής κάλυψης. Με το νέο πρόγραμμα δεν εφαρμόζεται το εκπιπτόμενο ποσό των €750, εάν ο ασφαλισμένος νοσηλευθεί σε συμβεβλημένο νοσοκομείο στην Ελλάδα και υπάρχει συμμετοχή του δημόσιου ασφαλιστικού φορέα στα έξοδα νοσηλείας μικρότερη του εκπιπτόμενου ποσού.

Το Premium Νοσοκομειακό Β΄- 750€ Plus Economy απευθύνεται σε ασφαλισμένους έως 65 ετών που επιθυμούν, για τους ίδιους ή και την οικογένειά τους, να ενισχύσουν την προστασία που τους παρέχει ο δημόσιος ασφαλιστικός φορέας, μέσω ενός προγράμματος υγείας ιδιωτικής ασφάλισης. Το πρόγραμμα εξασφαλίζει ένα ευρύ σύνολο νοσοκομειακών παροχών, ανάλογα με τις καλύψεις που έχουν επιλεγεί, για δαπάνες νοσοκομείου όπως δίκλινο δωμάτιο, διατροφή, χρήση των μονάδων εντατικής θεραπείας ή μονάδων αυξημένης φροντίδας, φάρμακα, δαπάνες χειρουργείου και χημειοθεραπείας κ.ά.. Επιπροσθέτως, καλύπτονται οι αμοιβές χειρουργού, αναισθησιολόγων και λοιπών ειδικοτήτων. Η Eurolife FFH καλύπτει περιστατικά νοσηλείας έως το όριο των €700.000 ανά ασφαλιστική περίοδο και ανά περιστατικό νοσηλείας. Οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν επιπλέον υπηρεσίες όπως έξοδα συνοδού, μεταφορά με ασθενοφόρο, έξοδα πριν και μετά τη νοσηλεία, καθώς και επιδόματα.

Με το Premium Νοσοκομειακό Β’ – 750€ Plus Economy παρέχεται και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη, όπως ετήσιος προληπτικός έλεγχος υγείας (check up), ενώ καλύπτονται και δαπάνες για την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται και να τους παρέχει υψηλής ποιότητας ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις που προστατεύουν την υγεία τους. Με το νέο πρόγραμμα υγείας Premium Νοσοκομειακό Β’ - 750€ Plus Economy είναι δίπλα τους, τηρώντας τη δέσμευσή της να διαμορφώνει προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Μάθετε περισσότερα για τα προγράμματα υγείας της Eurolife FFH εδώ.

Article post image Ux Cx Awards2022

Διπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στην πρώτη τελετή απονομής των UX|CX Awards

Η Eurolife FFH κατάφερε να αποσπάσει δύο σημαντικές διακρίσεις στα φετινά UX|CX Awards, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την Boussias την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου. Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδειχτούν οι καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές, έργα και τεχνολογίες που δημιουργούν αξέχαστες ψηφιακές εμπειρίες στον πελάτη και τον βάζουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Η Eurolife FFH απέσπασε δύο Silver Awards, για δύο καινοτόμες ψηφιακές πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της: την εφαρμογή EurolifePartners και την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Οι πρωτοβουλίες διακρίθηκαν στις κατηγορίες Best B2B Experience και Best Use of Financial Transaction Application αντίστοιχα, ύστερα από αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 45 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί.

 

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, με προτάσεις και λύσεις που απαντούν στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής. Αναγνωρίζοντας τη σημασία του UX|CX και το ρόλο του στην ψηφιακή εμπειρία των χρηστών, η Eurolife FFH επενδύει με συνέπεια στην τεχνογνωσία των στελεχών της, προκειμένου ο σχεδιασμός και η υλοποίηση τέτοιου τύπου λύσεων να γίνεται απευθείας από τους ανθρώπους της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδίασε το EurolifePartners, ένα online πολυεργαλείο που προσφέρει λύσεις στην ανάγκη του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μπορεί να παρέχει ψηφιοποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες του. Η πλατφόρμα που απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best B2B Experience, σχεδιάστηκε και εξελίσσεται εξ ολοκλήρου εντός της Eurolife FFH και δίνει τη δυνατότητα στο σύγχρονο ασφαλιστή να παρακολουθεί το σύνολο της σχέσης με κάθε πελάτη του 100% online. Μέσω του EurolifePartners, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να εκτελεί ενέργειες όπως η έκδοση προσφορών και συμβολαίων, καθώς και η τιμολόγηση για 9 κλάδους και περισσότερα από 20 προϊόντα, σε λιγότερο από 2 λεπτά για το καθένα. Από το λανσάρισμά του έως σήμερα, το EurolifePartners παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία στη χρήση του από το δίκτυο συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της εταιρείας. Η αξία και η χρησιμότητά του αναδείχθηκαν ιδιαίτερα κατά την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης, αφού έδωσε τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους, υλοποιώντας όλες τις απαραίτητες εργασίες online, μέσα από την πλατφόρμα.

Ένα ακόμα Silver Award για τη Eurolife FFH ήρθε στην κατηγορία Best Use of Financial Transaction Application μέσω του EurolifePass, της ψηφιακής κάρτας που δημιούργησε η εταιρεία για τους ασφαλισμένους της. Μέσω της κάρτας, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH: Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση. Χρησιμοποιώντας το EurolifePass, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αισθάνεται τη σιγουριά που χρειάζεται ότι ο έλεγχος βρίσκεται στα χέρια του, καθώς τα βασικά στοιχεία των συμβολαίων του είναι συγκεντρωμένα στη συσκευή του. Το EurolifePass προσφέρεται μέσα από το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση σε ό,τι αφορά τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια ανά πάσα στιγμή, απ' όπου κι αν βρίσκονται. Είναι διαθέσιμο για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να το αξιοποιούν ανεξαρτήτως της σύνδεσής τους στο Internet.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες και συνεργάτες της να απολαμβάνουν ό,τι έχει αξία και είναι σημαντικό στη ζωή τους. Οι δύο καινοτόμες ψηφιακές πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν, αλλά και το σύνολο όσων σχεδιάζει και υλοποιεί η Eurolife FFH, αναδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας για ψηφιοποιημένες λύσεις που απελευθερώνουν χρόνο στους χρήστες και διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!