Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Dt Csii Travel Academy 1000x647

Ολοκληρώθηκε η Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition από τη Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute

Με μεγάλη επιτυχία και απήχηση ολοκλήρωσε τις δράσεις της η Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition, η πρωτοβουλία που υλοποιήθηκε από το Cyber Security International Institute σε συνεργασία με την Eurolife FFH. Συνολικά 36 ημερίδες και live σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν σε 15 νομούς και 31 περιοχές της χώρας, με στόχο οι κάτοικοι των σημείων αυτών να εκπαιδευτούν δωρεάν επάνω σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές και να μάθουν να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Η ανταπόκριση των πολιτών ήταν ιδιαίτερα ένθερμη, με πάνω από 9.200 άτομα συνολικά να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα και να συμμετέχουν στην Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition, με τους συμμετέχοντες να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την ποιότητα της εκπαίδευσης και την πρακτική αξία των γνώσεων που αποκόμισαν.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, για αυτό και επενδύει συστηματικά σε προγράμματα που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση και τα οποία διευρύνουν τις δεξιότητες των ανθρώπων. Η Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition αποτέλεσε μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση, που μετέφερε τη γνώση γύρω από τα ψηφιακά εργαλεία στις τοπικές κοινότητες σε όλη τη χώρα, δίνοντας την ευκαιρία στη Eurolife FFΗ να βρεθεί για άλλη μια φορά δίπλα στην ελληνική περιφέρεια. Η εταιρεία στήριξε τους εκπαιδευτές του Cyber Security International Institute, που ταξίδεψαν ακόμα και σε πολύ απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας, και μέσα από ανοιχτό κάλεσμα προς τους κατοίκους κάθε περιοχής ανέλαβαν να παρουσιάσουν τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου, καθώς και συμβουλές cyber security, μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, ανοιχτές συζητήσεις και workshops.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition ταξίδεψε σε 15 νομούς και 31 περιοχές συνολικά: τον Έβρο (Αλεξανδρούπολη, Σουφλί, Ορεστιάδα), τη Ροδόπη (Κομοτηνή), τις Σέρρες, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα (Ιωάννινα, Μέτσοβο, Πέραμα, Ανατολή, Καλπάκι, Κόνιτσα, Ασπράγγελοι), την Ευρυτανία (Κερασοχώρι, Γρανίτσα, Καρπενήσι, Φουρνάς), τη Βοιωτία (Λιβαδειά), την Αχαΐα (Καλάβρυτα, Κλειτορία), την Αρκαδία (Τρίπολη), τη Μεσσηνία (Πύλος), τη Σάμο, τις Κυκλάδες (Μύκονος, Σαντορίνη), τα Χανιά (Κολυμβάρι, Πλατανιάς, Παλιό Λιμάνι), το Ρέθυμνο (Ρέθυμνο, Ανώγεια) και το Ηράκλειο (Άγιος Μύρωνας). Η επιτυχία της και η ένθερμη ανταπόκριση των πολιτών αναδεικνύουν την ανάγκη και την αξία της εκπαίδευσης γύρω από την ορθή χρήση του διαδικτύου και τις ευκαιρίες που αυτό προσφέρει, για όλους τους πολίτες.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition είναι η μια από τις τρεις πρωτοβουλίες που συνθέτουν το πρόγραμμα των Digital Academies, που έχει ξεκινήσει το 2020 από το Cyber Security International Institute και την Eurolife FFH. Στο πλαίσιο του προγράμματος υλοποιείται επίσης η Digital Academy: Parent Edition, η οποία απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, προκειμένου να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε ό, τι αφορά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του, με ασφάλεια, καθώς και η Digital Academy: Student Edition, μέσω της οποίας παιδιά και μαθητές έρχονται πιο κοντά στον κόσμο του διαδικτύου, παρακολουθώντας δωρεάν μαθήματα που αφορούν βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development.

Article post image Dt Ekpompes Aerion 2023 1000x647

Eurolife FFH: κλιματικά ουδέτερη για τρίτη συνεχή χρονιά

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH έλαβε την πιστοποίησή της ως κλιματικά ουδέτερη εταιρεία, έπειτα από μελέτη που υλοποίησε για λογαριασμό της το Κέντρο Αειφορίας CSE και αφορά τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη για το 2022. Κάνοντας την αρχή το 2020, η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια να μετρά και να μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη λειτουργία της, έτσι προχώρησε στη συγκεκριμένη μελέτη για τρίτη συνεχή χρονιά φέτος. Την επαλήθευση της μελέτης του Κέντρου Αειφορίας CSE ανέλαβε ο κορυφαίος οργανισμός First Climate, ένας από τους σημαντικότερους ευρωπαϊκούς οργανισμούς αντιστάθμισης εκπομπών άνθρακα και διαχείρισης νερού, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας.

Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε βασίστηκε σε μετρήσεις εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με στόχο να ληφθούν μέτρα για την ελαχιστοποίησή τους και για την αντιστάθμιση των ρύπων που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας. Οι μετρήσεις που έγιναν περιλαμβάνουν την ηλεκτρική κατανάλωση για τις ανάγκες των κτιρίων της Eurolife FFH, τον τρόπο μεταφοράς των εργαζομένων προς και από τον χώρο εργασίας τους, τα εταιρικά μεταφορικά μέσα και αεροπορικά ταξίδια, καθώς και την κατανάλωση χαρτιού και χαρτονιού.

Από τη συλλογή των δεδομένων προέκυψε ότι από τη λειτουργία της εταιρείας μέσα στο 2022 δημιουργήθηκαν 934 τόνοι αερίων θερμοκηπίου, οι οποίοι αφορούν σε έμμεσες και άμεσες εκπομπές. Οι μετρήσεις επαληθεύτηκαν σε πρώτη φάση από το Κέντρο Αειφορίας CSE, σύμφωνα με το Greenhouse Gas Protocol Standard και το ISO 14064, και στη συνέχεια επαληθεύτηκαν και από τον οργανισμό First Climate.

Με δεδομένο ότι δεν είναι εφικτό να αποφευχθούν όλες οι εκπομπές ρύπων από τη δραστηριότητα μιας εταιρείας, η Eurolife FFH προχώρησε και φέτος σε αντιστάθμιση άνθρακα για την ελαχιστοποίηση του αποτυπώματός της. Σύμφωνα με το Clean Development Mechanism του Πρωτοκόλλου του Κιότο, οι αντισταθμίσεις άνθρακα αποτελούν έναν τρόπο άμεσης χρηματοδότησης επιμέρους προγραμμάτων προστασίας του κλίματος σε ολόκληρο τον πλανήτη. Καθώς η κλιματική αλλαγή είναι ένα παγκόσμιο ζήτημα, οι εκπομπές που προκύπτουν από δραστηριότητες σε μια συγκεκριμένη περιοχή είναι δυνατό να εξισορροπηθούν με τη μείωση ή την πρόληψή τους σε κάποιο άλλο μέρος του πλανήτη. Ως μηχανισμός του Πρωτοκόλλου του Κιότο, και σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, η διαδικασία της αντιστάθμισης έχει στόχο να υποστηρίξει αναπτυσσόμενες χώρες, προκειμένου να αναπτυχθούν με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, η Eurolife FFH επέλεξε ως έργο αντιστάθμισης, για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Bundled Wind Power project στο Tamil Nadu, τη νοτιότερη Ομόσπονδη Πολιτεία της Ινδίας, που έχει σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα πέρα από τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Το έργο σκοπό έχει την παραγωγή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας μέσα από την κατασκευή και λειτουργία ανεμογεννήτριων, και μέσα από την υποστήριξή της σε αυτό η εταιρεία συμμετέχει στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για Καλή Υγεία και Ευημερία (Στόχος 3), Καθαρό Νερό και Αποχέτευση (Στόχος 6), Φτηνή και Καθαρή Ενέργεια (Στόχος 7), Αξιοπρεπή Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη (Στόχος 8), Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές (Στόχος 9), Δράση για το Κλίμα (Στόχος 13) και Ζωή στη Στεριά (Στόχος 15).

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή, τόσο μέσα από τα ασφαλιστικά της προγράμματα, όσο και μέσα από κοινωνικές δράσεις. Για το λόγο αυτό, έχει δεσμευτεί να ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, συμμετέχοντας παράλληλα σε σημαντικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Article post image Website Dt Mama 1000x647

Ξεκίνησε το πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow στη Θεσσαλονίκη με την υποστήριξη της Eurolife FFH

Το πρόγραμμα «ΜΑΜΑ - Στηρίζουμε τις νέες και μέλλουσες μαμάδες», που πραγματοποιείται από το  SolidarityNow με την υποστήριξη της Eurolife FFH, ξεκίνησε και επίσημα πριν λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, που θέλουν να ενημερωθούν και να ενδυναμωθούν σχετικά με τη φροντίδα της μητέρας, του μικρού παιδιού και όλης της οικογένειας. Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, για αυτό και συνεργάζεται με οργανισμούς με τους οποίους μοιράζεται τις ίδιες αξίες για την υλοποίηση πρωτοβουλιών που θα έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στις ζωές τους. Ένας από αυτούς τους οργανισμούς είναι και το SolidarityNow, που έχει σταθερό στόχο να παρέχει υποστήριξη στα ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας μέσα από καινοτόμες δράσεις.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «ΜΑΜΑ», παρέχεται ατομική και ομαδική συμβουλευτική σχετικά με θέματα όπως η διατροφή, η άσκηση και η φροντίδα στην περίοδο της εγκυμοσύνης, η προετοιμασία για τον τοκετό, ο θηλασμός και η φροντίδα του μωρού. Σε γονείς με μωρά και νήπια έως 2 ετών παρέχεται συμβουλευτική για την παιδική διατροφή και τη γονεϊκότητα. Παράλληλα, η ομάδα διοργανώνει συζητήσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης για θέματα περιγεννητικής φροντίδας και γονεϊκότητας.

Το πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη για ολόκληρο το 2023, από ομάδα εξειδικευμένων στελεχών της οργάνωσης, με στόχο την παροχή κατάλληλης υποστήριξης και φροντίδας στους συμμετέχοντες, ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στον νέο ρόλο της ζωής τους. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα παροχής υποστήριξης και διαδικτυακά, εξυπηρετώντας με αυτόν τον τρόπο γυναίκες και οικογένειες που δυσκολεύονται να μετακινηθούν ή κατοικούν εκτός Θεσσαλονίκης.

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα, και η ομάδα του προγράμματος του SolidarityNow θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί τους.

H Eurolife FFH επέλεξε να στηρίξει το νέο πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» στο πλαίσιο των κοινωνικών της προγραμμάτων, καθώς είναι μια εταιρεία που από το 2019 βρίσκεται σταθερά δίπλα στις οικογένειες της χώρας μας μέσα από τις ολοκληρωμένες πρωτοβουλίες που πραγματοποιεί και υποστηρίζει με συνέπεια. Πρωτοβουλίες που έχουν να κάνουν με τη στήριξη των ζευγαριών και των γυναικών που θέλουν να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους, την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στην Ελλάδα και την υποστήριξη της οικογένειας στη χώρα μας γενικότερα.

Article post image Building Illustration 1000x648

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH: Αξία έχει να είμαστε καταλύτης για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, το 2022 αποτέλεσε μια χρονιά με σημαντικές οικονομικές επιδόσεις, που επιβεβαίωσαν για ακόμα μια φορά την ηγετική του θέση στην ασφαλιστική αγορά. Μέσα σε ένα περιβάλλον με σημαντικές ανακατατάξεις όσον αφορά το ασφαλιστικό τοπίο, αλλά και αστάθεια λόγω των γεωπολιτικών συγκρούσεων, της ενεργειακής κρίσης και των πληθωριστικών πιέσεων, ο Όμιλος κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική τροχιά ανάπτυξής του.

Στόχος του Ομίλου Eurolife FFH είναι να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων, για αυτό και είναι στο πλευρό τους με κάθε τρόπο - τόσο μέσα από τα προϊόντα και τη δύναμή του στην ασφαλιστική αγορά, όσο και μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες για τους ανθρώπους του, τους συνεργάτες του και την κοινωνία συνολικά.

  • Με τη δύναμή μας στην ασφαλιστική αγορά

Το έτος 2022 έκλεισε με πολλές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ασφαλιστική αγορά, ωστόσο ο Όμιλος Eurolife FFH κατάφερε να ανταποκριθεί με συνέπεια στις ανάγκες των ανθρώπων που τον εμπιστεύονται.

Η συνέπεια αυτή αποτυπώνεται στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία ξεπέρασαν τα €617,3 εκατ.[1] , ποσό αυξημένο κατά €10,5 εκατ. σε σχέση με το 2021, ενώ αύξηση ύψους 7% σημειώθηκε και στα ισοδύναμα ετησιοποιημένα ασφάλιστρα (APE). Σημαντική αύξηση σημειώθηκε και στις αποζημιώσεις του 2022 προς πελάτες και ασφαλισμένους, οι οποίες ανήλθαν σε €449 εκατ.[2], ξεπερνώντας κατά €67 εκατ. το ποσό του 2021, αποδεικνύοντας πως ο Όμιλος βρίσκεται με συνέπεια δίπλα στους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται. Τα συνολικά κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα €112 εκατ., τα  λειτουργικά κέρδη προ φόρων του Ομίλου έφτασαν τα €75,7 εκατ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ξεπέρασαν τα 84 εκατ. Ο Όμιλος Eurolife FFH χαρακτηρίζεται από υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια και είναι πάντα σε θέση να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις απέναντι στους ασφαλισμένους του, το οποίο επιβεβαιώνεται και από τα πολύ υψηλά ποσοστά φερεγγυότητας (solvency ratios), τα οποία ξεπέρασαν το 193% και το 144% για τις Ασφάλειες Ζωής και τις Γενικές Ασφάλειες αντίστοιχα[3].

Το 2022 ήταν, επίσης, μια χρονιά κατά την οποία ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε τις διαχρονικά υψηλές αποδόσεις του στα προγράμματα διαχείρισης επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Συγκεκριμένα, εξασφάλισε αποδόσεις για τους ασφαλισμένους του ύψους 3,02% στα ατομικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα άγγιξε το 1,60%. Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι υψηλές επενδύσεις του Ομίλου για την ανάπτυξη και αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που ανήλθαν στα €3,5 εκατ. Τέλος, το συνολικό ενεργητικό για το 2022 έφτασε τα €3,4 δισ. και τα ίδια κεφάλαια έφτασαν τα €552,6 εκατ. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (13% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 19% στις Ασφάλειες Ζωής και 3,4% στις Γενικές Ασφάλειες[4].

  • Με τις δράσεις μας για τους ανθρώπους μας

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων του, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους και βελτίωσης της καθημερινότητάς τους. Μέσα στο 2022 ολοκληρώθηκαν συνολικά πάνω από 7.420 ώρες εκπαίδευσης για τους εργαζόμενους του Ομίλου επάνω σε μια σειρά πεδίων, σε συνεργασία με 29 εκπαιδευτικούς φορείς. Τα στελέχη συμμετείχαν επίσης σε εκπαιδευτικές συναντήσεις για την ψυχική τους υγεία και ευεξία, με τις συνολικές ώρες να φτάνουν τις 175.

Οι ίσες ευκαιρίες αποτελούν ακόμα μια προτεραιότητα για τον Όμιλο Eurolife FFH, για αυτό και οι συνολικές ώρες εκπαίδευσης επάνω στην ισότητα και τη διαφορετικότητα ξεπέρασαν τις 1.100. Ίσες ευκαιρίες αξίζουν όμως και στους επαγγελματίες του αύριο, για αυτό και το 2022 ο Όμιλος πρόσφερε πάνω από 3.660 ώρες πρακτικής άσκησης τελειόφοιτων σε συνεργασία με 3 πανεπιστήμια. Επιπλέον, ανταποκρινόμενος στις νέες ανάγκες των εργαζομένων που δημιουργήθηκαν σε συνέχεια της πανδημίας, ο Όμιλος καθιέρωσε για όλα τα στελέχη του ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, διατηρώντας τα εξαιρετικά επίπεδα υπηρεσιών που προσφέρει.

  • Με τις δράσεις μας για τους συνεργάτες μας

Οι συνεργάτες του Ομίλου Eurolife FFH αποτελούν διαχρονικά καθοριστικό στοιχείο της επιτυχίας του. Γι’ αυτό και βρίσκεται στο πλευρό τους μέσα από πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την εξέλιξή τους. Μέσα στην περασμένη χρονιά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 460 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με πάνω από  10.540 συμμετέχοντες και διάρκεια που ξεπέρασε 1.560 ώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 85% των συναντήσεων αυτών πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεκπαίδευσης – live learning, το 5% μέσω e-learning και το 10% δια ζώσης.

Ταυτόχρονα, μέσα στο 2022 ολοκληρώθηκε και ο 11ος κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives, του προγράμματος που υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Από το πρόγραμμα αποφοίτησαν 24 συνεργάτες του Ομίλου, μέσα από την παρακολούθηση 10 εκπαιδευτικών συναντήσεων και 40 ωρών εκπαίδευσης.

  • Με τις δράσεις μας για την κοινωνία

O Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2022 να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων μέσα από τα κοινωνικά του προγράμματα, τα οποία πραγματοποιεί μαζί με οργανισμούς με τους οποίους μοιράζονται τις ίδιες αξίες. Το εκτεταμένο πλάνο του Ομίλου αγγίζει μια σειρά από πυλώνες και υλοποιείται μέσα από σταθερές αλλά και καινούργιες συνεργασίες. Μέσα στο 2022, οι πρωτοβουλίες της Eurolife FFH που στόχο έχουν να αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, είχαν συνολικά περισσότερους από 256.000 ωφελούμενους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες 25 περιοχές της Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα:

Υπογεννητικότητα: H Eurolife FFH συνέχισε να στηρίζει με συνέπεια το πρόγραμμα που υλοποιεί από το 2019 σε συνεργασία με τη HOPEgenesis για τη στήριξη των οικογενειών στις ακριτικές περιοχές της χώρας μας. Έχει υιοθετήσει 10 περιοχές (Πάτμο, Άγραφα, Λειψούς, Ανάφη, Νίσυρο, Τήλο, Χάλκη, Κάσο, Άνω Κουφονήσι, Καστελλόριζο) και βρίσκεται στο πλευρό των ζευγαριών που θέλουν να αποκτήσουν παιδιά υποστηρίζοντάς τους με διάφορους τρόπους. Από το πρόγραμμα έχουν μέχρι στιγμής ωφεληθεί 151 οικογένειες, με 123 μωρά να έχουν γεννηθεί και άλλα 31 να αναμένονται. Επιπλέον, στο πλαίσιο της δέσμευσής της να δημιουργεί από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από τις περιοχές που έχει υιοθετήσει, η Eurolife FFH εγκαινίασε τον πρώτο παιδικό σταθμό στους Λειψούς, φτάνοντας έτσι τους 3 συνολικά, μαζί με τους προηγούμενους σε Άγραφα και Πάτμο, και με τις εργασίες για τους υπόλοιπους 7 να συνεχίζονται.

Οικονομία & Επιχειρηματικότητα: Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, η Eurolife FFH βρίσκεται στο πλευρό του Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) Σχολή Αργυροχρυσοχοΐας Στεμνίτσας. Με τη συνεισφορά του καλύπτονται δαπάνες για την αγορά εξοπλισμού και τον εκσυγχρονισμό του εργαστηρίου της Σχολής, έχουν μέχρι στιγμής υλοποιηθεί 1.080 ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για τους 31 σπουδαστές της Σχολής, και έχουν λάβει χώρα 4 καινοτόμα σεμινάρια σε εξειδικευμένες τεχνικές, με στόχο τη βιωσιμότητα του κλάδου και την ανάπτυξη των μελλοντικών επαγγελματιών. Επίσης, ενισχύεται η τοπική κοινωνία της Στεμνίτσας συνολικά, αφού ο Όμιλος προσφέρει στους σπουδαστές και ατομικά μηνιαία κουπόνια, προς χρήση στα τοπικά καταστήματα.

Πολιτισμός: Ο Όμιλος στήριξε για ακόμα μια χρονιά ως Πάγιος Χορηγός τις καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, οι οποίες το 2022 συγκέντρωσαν πάνω από 127.000 θεατές και συμμετέχοντες. Επιπλέον, σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή και το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, παρουσιάστηκε το 1ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής, που πραγματοποιήθηκε στις 18-20 Απριλίου 2022. Το Φεστιβάλ έδωσε την ευκαιρία σε περισσότερους από 14.000 θεατές να απολαύσουν δωρεάν 62 δρώμενα σε 17 ιστορικά τοπόσημα της Αθήνας κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, καθιστώντας προσβάσιμα στο ευρύ κοινό μια σειρά από υψηλού επιπέδου πολιτιστικά δρώμενα.

Επιπλέον, ήταν για ακόμα μια χρονιά Στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Στο πλαίσιο αυτό, πάνω από 4.200 παιδιά έλαβαν μέρος στις εκπαιδευτικές δράσεις του Μουσείου και 6.000 παιδιά συμμετείχαν στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με την ψηφιακή του έκθεση να συγκεντρώνει 127.000 επισκέπτες. Επιπλέον, το 2022 ο Όμιλος και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσίασαν το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που μέσα από μια σειρά από δράσεις καθιστά το Μουσείο προσβάσιμο σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία (οπτική ή ακουστική βλάβη). Χάρη σε αυτές τις πρωτοβουλίες, 625 άτομα από ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε εργαστήρια και ξεναγήσεις του Μουσείου.

Εκπαίδευση: Σε συνεργασία με το Cyber Security International Institute, συνεχίστηκε το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, που έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα σχετικά με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του. Μέσα από τις 3 Ψηφιακές Ακαδημίες του προγράμματος – Parent, Student και Travel Edition - , πάνω από 8.400 γονείς, παιδιά και ενήλικες σε όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε περισσότερες από 2.100 ώρες εκπαίδευσης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Digital Academy: Travel Edition ταξίδεψε σε 15 περιοχές της χώρας.

Ισότητα: Συμμετέχοντας ενεργά στο διάλογο για την προώθηση της ισότητας των φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση, η Eurolife FFH υποστήριξε το ερευνητικό πρόγραμμα «Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία», που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) σε συνεργασία με την MRB Hellas. H έρευνα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατανόηση ζητημάτων που αφορούν την ισότητα των φύλων, αναδεικνύοντας τις πτυχές και τη σπουδαιότητα του θέματος.

Τέλος, το 2022 η Eurolife FFH πιστοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Κλιματικά Ουδέτερη Εταιρεία, προχωρώντας παράλληλα και σε αντιστάθμιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τη λειτουργία της, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα αλλά και να συμβάλλει σε πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Επιπλέον, έχοντας σαν βασική αρχή να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό της, η Eurolife FFH συνεχίζει να στηρίζει ενεργά τη Χάρτα Διαφορετικότητας ως Founding Member.

Σε έναν απολογισμό της χρονιάς, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, σχολίασε: «Το 2022 συνεχίσαμε να διατηρούμε τον θετικό ρυθμό ανάπτυξης που έχουμε τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι απόρροια του σταθερού και προσεκτικά σχεδιασμένου πλάνου που ακολουθούμε με συνέπεια, τόσο για τα προϊόντα, όσο και για όλες τις υπόλοιπες πρωτοβουλίες μας, και εδραιώνει περαιτέρω την κορυφαία μας θέση στην ασφαλιστική αγορά. Αξία για εμάς έχει να είμαστε καταλύτης για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων. Αυτό το πετυχαίνουμε μέσα από τα ασφαλιστικά μας προϊόντα, τα οποία συνεχώς αναπτύσσουμε και εξελίσσουμε, αλλά και μέσα από όλες τις υπόλοιπες πρωτοβουλίες που υλοποιούμε - για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας, την κοινωνία συνολικά. Η αξία που δημιουργούμε, λοιπόν, δεν περιορίζεται μόνο στα οικονομικά στοιχεία και μεγέθη, αλλά έρχεται και μέσα από το γεγονός ότι ο Όμιλός μας είναι ένα ενεργό κύτταρο της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται».

Δείτε το σχετικό video εδώ.

 

Eurolife FFH press release Financial Results 2022

 



[1] Εγγεγραμμένα ασφάλιστρα για εποπτικούς σκοπούς (IFRS: €616,7 εκ.)

[2] Το ποσό αφορά, αθροιστικά, ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και εξαγοράς ασφαλιστηρίων δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία.

[3] Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife FFH δεν χρησιμοποιεί την προσαρμογή λόγω αντιστοίχισης (matching adjustment), ούτε άλλα μεταβατικά μέτρα (transitional measures), όπως περιγράφονται στα άρθρα 274 & 275 αντίστοιχα του Ν. 4364/2016.

[4] Εκτίμηση βάσει εσωτερικής άσκησης.

 

Article post image Eurolife Box Athens Aponomi

Eurolife FFH: μια βραδιά αφιερωμένη στους συνεργάτες της

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα δίκτυα συνεργατών της διοργάνωσε η Eurolife FFH την Τετάρτη 6 Απριλίου, στο Box Athens, προκειμένου να μοιραστεί με τους συνεργάτες της έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και να τους βραβεύσει για τις διακρίσεις, τις επιδόσεις και το έργο τους μέσα στο 2022.

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, και ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH, καλωσόρισαν τους συνεργάτες της εταιρείας και παρέδωσαν τα βραβεία στους νικητές, ενώ την παρουσίαση της βραδιάς και το συντονισμό της εκδήλωσης ανέλαβε η δημοσιογράφος Δώρα Αναγνωστοπούλου.

«Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος που είμαστε όλοι μαζί απόψε, σε μια εκδήλωση που για εμάς, στη Eurolife FFH, έχει πολύ μεγάλη αξία», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου κατά το χαιρετισμό τους προς τους προσκεκλημένους. «Το 2022, παρά το ότι ήταν μια χρονιά απαιτητική, καταφέραμε πολλά ως εταιρεία. Η πορεία μας είναι διαχρονικά ανοδική και αυτό είναι κάτι που, σε μεγάλο βαθμό, το επιτυγχάνουμε με τη δική σας βοήθεια και στήριξη. Είμαστε εδώ απόψε για να χειροκροτήσουμε εσάς και να σας βραβεύσουμε για όσα επιτυγχάνετε καθημερινά. Είμαστε πάντα στο πλευρό σας και ακούμε όσα έχετε να μας πείτε, με στόχο να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι».

«Βραδιές όπως αυτή, έχουν ιδιαίτερα μεγάλη αξία για εμάς. Συναντιόμαστε μαζί σας σε ένα πιο “χαλαρό” περιβάλλον, ώστε να κάνουμε μια αποτίμηση της χρονιάς και, κυρίως, να γιορτάσουμε μαζί τις επιτυχίες σας», σημείωσε ο Νίκος Δελένδας, απευθυνόμενος στα δίκτυα συνεργατών της Eurolife FFH. «Η σχέση που έχουμε αναπτύξει με τον κάθε έναν από εσάς, για όσο διάστημα εργαζόμαστε παρέα, βασίζεται στο σεβασμό, τη συνεργασία και την αγάπη για το επάγγελμά μας. Σας ευχαριστούμε για όσα καταφέρατε και το 2022 και είναι τιμή και χαρά μας να σας επιβραβεύουμε για τις επιδόσεις σας».

Με την ολοκλήρωση των βραβεύσεων, ακολούθησε ένα μεγάλο party, με ένα ξεχωριστό live από την Άννα Βίσση.

Οι νικητές, όπως αναδείχθηκαν στην εκδήλωση, είναι οι εξής:

 

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ 2022

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΖΩΗΣ

1

VICTORY PROMISE AE

2

3P LIFE INSURANCE AGENTS AE

3

MEGA INSURANCE AE

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

1

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΟΕ

2

BE INSURANCE AGENTS ΑΕ

3

3P INSURANCE AGENTS ΙΚΕ

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

1

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΟΕ

ΔΕΙΚΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ

1

BE INSURANCE AGENTS ΑΕ

ΔΕΙΚΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

1

ΣΥΜΕΩΝ ΔΡΟΥΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

1

ΠΑΠΑΔΑΚΗ – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

1

SAFE PLUS AE

ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

1

LIFE PLAN INSURANCE EE

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

1

BE INSURANCE AGENTS ΑΕ

2

ΕΡΓΟΒΑΣ ΑΕ

3

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΟΕ

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ

1

FUTURE LEADERS IKE

2

VICTORY PROMISE AE

3

3P LIFE INSURANCE AGENTS AE

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ & ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

1

BE INSURANCE AGENTS ΑΕ

2

VICTORY PROMISE AE

3

MEGA INSURANCE AE

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΖΩΗΣ & ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

1

VICTORY PROMISE AE

2

3P LIFE INSURANCE AGENTS AE

3

MEGA INSURANCE AE


Article post image Babis Anastasiadis

Η Eurolife FFH καλωσορίζει τον Μπάμπη Αναστασιάδη

Ένα καινούργιο, έμπειρο στέλεχος καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της η Eurolife FFH, που υποδέχεται τον Μπάμπη Αναστασιάδη, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Chief Product Manager στη Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Product Development της εταιρείας.

Ο Μπάμπης Αναστασιάδης είναι στέλεχος με μεγάλη εμπειρία και γνώση της ασφαλιστικής αγοράς, αφού κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει αναλάβει σημαντικές θέσεις ευθύνης και έχει αποδείξει τις ικανότητές του στην ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών για όλα τα δίκτυα πωλήσεων, καθώς και σε ενέργειες προώθησής τους, σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες. Μέσα από τα νέα του καθήκοντα θα συμβάλλει ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη και διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών της Eurolife FFH, πάντα με στόχο η εταιρεία να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται καθημερινά, καλύπτοντας κάθε σύγχρονη ασφαλιστική τους ανάγκη. Η άφιξη του Μπάμπη Αναστασιάδη στη Eurolife FFH αποδεικνύει για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει η εταιρεία στο ανθρώπινο δυναμικό της και τη συνεχή της επένδυση στη στελέχωση των ομάδων και την προέλκυση ταλέντου.

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την ένταξη του Μπάμπη Αναστασιάδη στην οικογένεια της Eurolife FFH και είμαστε βέβαιοι ότι με την πολύχρονη εμπειρία του στην ανάπτυξη προϊόντων και σε άλλους τομείς ευθύνης θα μπορέσει να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της ομάδας μας. Στόχος μας είναι να εξελίσσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που ήδη διαθέτουμε, καθώς και να αναπτύσσουμε καινούργια, προκειμένου να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά στην κάλυψη κάθε ασφαλιστικής ανάγκης του σύγχρονου Έλληνα. Ο στόχος μας αυτός υποστηρίζεται καθοριστικά μέσα από τη διαρκή αναζήτηση και προσέλκυση από πλευράς μας στελεχών με ταλέντο και ικανότητες. Καλωσορίζω, λοιπόν, τον Μπάμπη Αναστασιάδη και του εύχομαι κάθε επιτυχία στο νέο του ρόλο».

Article post image Press Release Eurolife Ffh Xoris Appalagi 1000x647 Website

Eurolife FFH: καλύψεις με μηδενική συμμετοχή στα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας

Για τη Eurolife FFH, κάθε σπίτι έχει πολύ μεγάλη αξία. Γι’ αυτό, με σκοπό να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στους ασφαλισμένους της, προσθέτει στα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας MultiHome Ευέλικτο και MultiHome Ολοκληρωμένο, τη δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων καλύψεων χωρίς απαλλαγή. Με αυτό τον τρόπο, ο ασφαλισμένος δεν συμμετέχει καθόλου στα έξοδα που αφορούν τις συγκεκριμένες καλύψεις, καθώς τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η Eurolife FFH.

Πιο συγκεκριμένα, οι κάτοχοι των προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας MultiHome Ευέλικτο και MultiHome Ολοκληρωμένο, μπορούν να προστατέψουν το σπίτι τους από πλημμύρα, θύελλα, καταιγίδα, κλοπή από διάρρηξη, διαρροή νερού από σωληνώσεις, αστική ευθύνη προς γείτονες από πυρκαγιά ή έκρηξη, οικογενειακή αστική ευθύνη, αστική ευθύνη από διαρροή νερών, θραύση ειδών υγιεινής και θραύση σωληνώσεων & έξοδα εντοπισμού, έχοντας τη δυνατότητα επιλογής χωρίς απαλλαγή. Αν ο ασφαλισμένος επιλέξει «χωρίς απαλλαγή» για οποιαδήποτε από τις παραπάνω καλύψεις, τότε η επιλογή του θα εφαρμόζεται υποχρεωτικά στο σύνολο των βασικών και προαιρετικών καλύψεων, για τις οποίες παρέχεται αυτή η δυνατότητα.

Τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας της Eurolife FFH προφέρουν βασικές αλλά και πρόσθετες προαιρετικές καλύψεις, προκειμένου οι ασφαλισμένοι της να μπορούν να προστατεύσουν ολοκληρωμένα το χώρο που ζουν. Επιπροσθέτως, παρέχουν ένα σύνολο υπηρεσιών όπως αντικατάσταση περιουσιακών στοιχείων και υπηρεσία άμεσης επέμβασης 24/7 με εξειδικευμένους επαγγελματίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, μέσα από το δίκτυο συνεργείων που συνεργάζεται η εταιρεία, αναλαμβάνει την επισκευή ζημιών με 6μηνη εγγύηση εκτέλεσης εργασιών.

Η δυνατότητα προσθήκης καλύψεων χωρίς απαλλαγή είναι διαθέσιμη από σήμερα στους νέους πελάτες που επιθυμούν να ασφαλίσουν αποτελεσματικά το σπίτι τους από απρόοπτα γεγονότα. Παράλληλα, απευθύνεται και τους υφιστάμενους πελάτες εφόσον το δηλώσουν στην εταιρεία κατά την ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους.

Αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου την αποζημίωση των ασφαλισμένων της σε συγκεκριμένες καλύψεις, η Eurolife FFH τηρεί τη δέσμευσή της να εμπλουτίζει συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρει, με στόχο να εξυπηρετεί πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται. Δίνει αξία στην ιδιωτική ασφάλιση κατοικίας και επενδύει στην ανάπτυξη λύσεων που ενθαρρύνουν τους πελάτες της να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Μάθετε περισσότερα για τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας της Eurolife FFH εδώ.

Article post image Te Dx Aueb

Η Eurolife FFH Diamond Sponsor του TEDxAUEB

Ακόμη ένα TEDxAUEB πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 18 Μαρτίου στο Ωδείο Αθηνών, αυτή τη φορά με την υποστήριξη της Eurolife FFH. Για την εταιρεία αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους νέους και να στηρίζει ιδέες που αξίζει να διαδοθούν, για αυτό και επέλεξε να υποστηρίξει το TEDxAUEB ως Diamond Sponsor. Το TEDxAUEB αποτελεί μια πρωτοβουλία φοιτητών και αποφοίτων των διαφόρων τμημάτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι ένα μη κερδοσκοπικό project που στόχο έχει τη διάδοση καινοτόμων ιδεών μέσω της συμμετοχής των φοιτητών.

Το φετινό θέμα του TEDxAUEB ήταν η “Pangea”, αναφορά στην ονομασία που είχε ο πλανήτης μας κατά την αρχαιότητα, όταν δεν είχε τη σημερινή του μορφή, αλλά αποτελούνταν από ένα ενιαίο κομμάτι γης, την Πανγαία. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, σε γεωγραφικό επίπεδο, κάποια στιγμή θα επιστρέψουμε στην Πανγαία. Αυτό που έχει ενδιαφέρον να αναρωτηθεί κανείς, είναι αν και ως κοινωνία θα καταφέρουμε να απομακρυνθούμε από όσα μας διχάζουν και να εστιάσουμε περισσότερο στις ομοιότητές μας και σε όσα μας ενώνουν. Η Eurolife FFH «συνόδευσε» όλους όσοι παρακολούθησαν το συνέδριο σε αυτή τη δημιουργική συζήτηση, ενώ μέσα από έναν διαγωνισμό που έτρεξε μέσα από το instagram του TEDxAUEB έδωσε τη δυνατότητα σε 10 επιπλέον τυχερούς να το παρακολουθήσουν δωρεάν.

Το φετινό TEDxAUEB προσέλκυσε πάνω από 1.000 άτομα και έδωσε το βήμα σε προσωπικότητες από διάφορους κλάδους να αναλύσουν τις διαστάσεις που μπορεί να πάρει η έννοια της Πανγαίας στην κοινωνία, την τεχνολογία, την επιστήμη, τον αθλητισμό, τον επιχειρηματικό κόσμο και διάφορους ακόμα τομείς. Συνολικά έγιναν 13 ομιλίες και οι speakers που μοιράστηκαν τη σκηνή ήταν η δημιουργός της πεζοπορικής ομάδας “Experience The Natural” Λέτα Γκαρέτσου, το μοντέλο και αρθρογράφος Νάσια Μάτσα, o γνωστός για το project του "The Mythologist" Γιάννης Λουκόπουλος, η content creator και blogger Ευρυδίκη Κόφφα, ο δημιουργός περιεχομένου Φίλιππος Ιωάννου (Fipsterr), η δημιουργός της digital κοινότητας PAK SISTERS και της εταιρείας KYON Natural Pet Products Φοίβη-Άννα Κρυστάλλη, η Skills & DEI Lead στην PwC Ελλάδας Κατερίνα Παπανικολάου, ο μουσικός Novel 729, ο δημιουργός του καναλιού επικοινωνίας της επιστήμης "The Mad Scientist" Στάμος Αρχοντής, ο επίκουρος καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του ΟΠΑ Ιωάννης Θάνος, ο street artist INSANE51, η υποψήφια διδάκτορας Μουσειολογίας στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ Δώρα Τσίπρα και οι παρουσιαστές της εκπομπής "Football Stories" Δημήτρης Μωυσιάδης και Άγγελος Γιακουμίδης. Επιπλέον, 4 ξεχωριστά performances από τον μουσικό Ακύλα Μυτιληναίο, την ποιήτρια Λίνα Φουντόγλου, τους συντελεστές της ομάδας Farofa Capoeira Group και τον DJ Decend πλαισίωσαν δημιουργικά το συνέδριο. Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο Σπύρος Μαργαρίτης, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρύτανης του ΟΠΑ Δημήτρης Μπουραντώνης και ο Καθηγητής Ιωάννης Νικολάου.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να στηρίζει πρωτοβουλίες ενθαρρύνουν την ανταλλαγή ιδεών και δημιουργούν αισιοδοξία και προοπτική. Για το λόγο αυτό βρέθηκε στο πλευρό ενός ακόμα πανεπιστημιακού TEDx, στηρίζοντας τους φοιτητές σε αυτή την αξιόλογη ενέργεια.

Article post image Digital Finance Awards Gold Min

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards

Διπλή ήταν η διάκριση της Eurolife FFH στα φετινά Digital Finance Awards που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκαν για 2η συνεχή χρονιά. Σε μια τελετή όπου παρευρέθηκαν στελέχη μεγάλων εταιρειών, επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης που ξεχώρισαν μέσα στο 2022 στο Digital Banking & Digital Insurance από τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs. Στον πυλώνα του Digital Insurance, η Eurolife FFH απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Product Launch, και το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative, για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Η διπλή αυτή βράβευση αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων είναι για τη Eurolife FFH μια επένδυση που αναβαθμίζει και βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Προσφέρεται μέσω του EurolifeConnect και με το πάτημα ενός κουμπιού οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να το προσθέσουν στην κινητή τους συσκευή.

Μετά το λανσάρισμά του, το EurolifePass ενισχύθηκε και εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης, οδικής βοήθειας, αλλά και έκδοση κάρτας Διεθνούς Ασφάλισης έγιναν ακόμα πιο εύκολα μέσω της υλοποίησης μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”). Επιπλέον, δημιουργήθηκε η δυνατότητα ενεργοποίησης των push notifications, ώστε οι χρήστες της κάρτας να μπορούν πλέον να λαμβάνουν απευθείας στην κινητή τους συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συμβολαίων τους, υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης. Ακόμη, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει για εκείνους που την εμπιστεύονται, μέσα και από την αποτελεσματική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Η διπλή βράβευση της εταιρείας στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την αφοσίωσή της στο να δημιουργεί συνεχώς ψηφιοποιημένες λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, έτσι ώστε να απολαμβάνουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους. 

 

Eurolife FFH press release Digital Finance Awards 2023

(Στη 1η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH, και ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH)

(Στη 2η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH)

Article post image Mkt Min

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022

Photo: Paris Tavitian ©Museum of Cycladic

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας. Γι’ αυτό και ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. 13 πρωτοβουλίες, ψηφιακές ή δια ζώσης, έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και ενήλικες να έρθουν πιο κοντά στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό αλλά και τη σύγχρονη τέχνη, με αρκετές από τις ενέργειες να απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία, προασπίζοντας έτσι την έννοια της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του Μουσείου βρέθηκαν για ακόμη μια χρονιά τα παιδιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, ψυχαγωγήθηκαν, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες, καθώς και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου, γνωρίζοντας τον αρχαίο Ελληνικό και κυρίως τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 4.200 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις όπως τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου και οι σχολικές επισκέψεις στο χώρο του Μουσείου, ενώ εξαιρετική ήταν για άλλη μια φορά η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής, με περίπου 6.000 έργα να υποβάλονται από τους μικρούς καλλιτέχνες σε όλη την Ελλάδα και 127.000 επισκέψεις στην online πλατφόρμα του διαγωνισμού, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τους νικητές, αλλά και να περιηγηθούν στο σύνολο της ψηφιακής έκθεσης.

Ξεχωριστή στιγμή στη συνεργασία Eurolife FFH και Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τη χρονιά που μας πέρασε, αποτέλεσε το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο και το οποίο δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Αποτελείται από μια κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που καθιστούν τις εκθέσεις προσβάσιμες σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Προωθώντας την έννοια της συμπερίληψης και δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, η Eurolife FFH υποστήριξε το «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» καθώς και τα υπόλοιπα κοινωνικά προγράμματα του Μουσείου, όπως τις ξεναγήσεις στη νοηματική γλώσσα, αλλά και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους με μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες. Ως αποτέλεσμα, πάνω από 625 συνάνθρωποί μας από αυτές τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες επισκέφθηκαν το Μουσείο και συμμετείχαν σε εργαστήρια, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην τέχνη και τον πολιτισμό.

Εκτός από τις παραπάνω ενδιαφέρουσες δράσεις που έτυχαν θερμής ανταπόκρισης από τους ενδιαφερόμενους, και οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια πλούσια σειρά ενεργειών τη χρονιά που μας πέρασε. Συνολικά περισσότεροι από 1.500 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα πολιτισμού γεμάτο δράσεις όπως θεματικοί περίπατοι, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σύγχρονους φορείς πολιτισμού, διαλέξεις και εκδρομές.

Press Release Eurolife Ffh Mc A2022 1200x800

Μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η EurolifeFFH στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, αποδεικνύοντας πως για την εταιρεία αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα, προάγοντας τη γνώση και τη δημιουργικότητα.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!