Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Vraveia Eea 2023

Η Eurolife FFH για άλλη μια φορά στο πλευρό των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων

Η Eurolife FFH υποστήριξε για άλλη μια χρονιά τον θεσμό των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), ως Χορηγός της 7ης τελετής απονομής που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», αποδεικνύοντας έτσι τη δέσμευσή της να βρίσκεται με συνέπεια στο πλευρό των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Η εκδήλωση των βραβείων, μία γιορτή της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας που έχει γίνει πλέον θεσμός, ανέδειξε τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που κατάφεραν μέσα σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον να αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα, απονεμήθηκαν ειδικά τιμητικά βραβεία σε ανθρώπους που διακρίνονται για τα επιτεύγματά τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο, ενώ ειδικό τιμητικό βραβείο έλαβε και η Eurolife FFH για τη συμβολή της στη διοργάνωση της εκδήλωσης. Στην εκδήλωση παρόντες ήταν, επίσης, βουλευτές, δήμαρχοι και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, Πρόεδροι και μέλη Διοικήσεων Επιμελητηρίων, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, σωματείων, της ακαδημαϊκής κοινότητας και επιχειρήσεων.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στηρίζει την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, γι’ αυτό και υποστηρίζει δράσεις αλλά και δημιουργεί προγράμματα ασφάλισης που ενδυναμώνουν τον επαγγελματικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σύγχρονου επιχειρηματία. Αναγνωρίζοντας τον ρόλο των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας, έχει δεσμευθεί να βρίσκεται στο πλευρό των ιδιοκτητών τους, με προϊόντα και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διαθέτει μια σειρά από ασφαλιστικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες τους για προστασία της περιουσίας, την αστική ευθύνη έναντι τρίτων, την προστασία τους και στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και την ομαδική ασφάλιση υγείας και σύνταξης των εργαζομένων τους. Έτσι, υποστηρίζει έμπρακτα τους ιδιοκτήτες να βλέπουν τις επιχειρήσεις τους να μεγαλώνουν με σιγουριά, υπευθυνότητα και με ένα ασφαλές περιβάλλον για το προσωπικό τους.

Με τις προτάσεις της για την ασφάλεια των επιχειρήσεων, η Eurolife FFH τηρεί τη δέσμευσή της να επενδύει σε λύσεις και προϊόντα που ανταποκρίνονται με συνέπεια στις ανάγκες τους και τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Γιατί για την εταιρεία αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στις επιχειρήσεις και να υποστηρίζει τους ιδιοκτήτες τους, ώστε να μπορούν να φροντίζουν για το μέλλον της επιχείρησής τους όπως το έχουν ονειρευτεί.
Article post image Wel Med Website

Eurolife FFH: Νέα στρατηγική συνεργασία με τη WelMed

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους προσφέροντας ασφαλιστικές προτάσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με τη WelMed, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών υγείας. Με αυτόν τον τρόπο, οι ασφαλισμένοι της Eurolife FFH θα απολαμβάνουν μέσω της WelMed αποκλειστικά προνόμια και μοναδικά οικονομικά οφέλη.

Πρόκειται για μία καινοτόμα συνεργασία καθώς για πρώτη φορά ένας ασφαλιστικός πάροχος εισέρχεται μέσω της WelMed σε υπηρεσίες ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Ελλάδα, όπως ο τουρισμός και οι παροχές υγείας & ομορφιάς. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε ένα σύνολο προνομίων με κορυφαίες εκπτώσεις και δωρεάν παροχές στις υπηρεσίες αυτές. Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι λεπτομέρειες της οποίας θα ανακοινωθούν σύντομα, και με κριτήριο την επιστροφή αξίας στους πελάτες της, η Eurolife FFH δημιουργεί πραγματικό όφελος για τους καταναλωτές.

Η Eurolife FFH επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη λύσεων που ενθαρρύνουν τους πελάτες της να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Η στρατηγική συνεργασία με τη WelMed αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρίας να αυξάνει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους ασφαλισμένους της. Βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και τους δίνει όλο και περισσότερες δυνατότητες, επιστρέφοντας έτσι την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που της δείχνουν.

Article post image Website 1000x647

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Eurolife FFH στήριξε τo «Μαζί για το Παιδί», ως Μεγάλος Χορηγός του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» που διοργάνωσε ο Οργανισμός την Κυριακή 15 Οκτωβρίου, για παιδιά ηλικίας 2-12 ετών. Πάνω από 4.000 παιδιά και γονείς βρέθηκαν στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο και έλαβαν μέρος σε μια γιορτή που είχε ως σκοπό την ανάδειξη της αξίας του παιχνιδιού ως αναγκαίου στοιχείου για την ανάπτυξη των παιδιών. Το Φεστιβάλ έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν μια ολόκληρη ημέρα γεμάτη δραστηριότητες, παιχνίδια και εργαστήρια, περνώντας έτσι δημιουργικό χρόνο μαζί και διασκεδάζοντας ως οικογένεια.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι μικροί επισκέπτες έπαιξαν και διασκέδασαν με παιχνίδια όπως Bungee τραμπολίνο, τοίχο αναρρίχησης, στίβο περιπέτειας, φουσκωτά κάστρα, ποδοσφαιράκια & air-hockeys, επιδείξεις με σαπουνόφουσκες, face painting, και πολλά άλλα. Παράλληλα, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και δημιουργικά εργαστήρια από τα εννέα σωματεία-μέλη του «Μαζί για το Παιδί», δραστηριότητες σχεδιασμένες έτσι ώστε να απευθύνονται σε μεικτό πληθυσμό παιδιών με τυπική και άτυπη ανάπτυξη, με στόχο την προώθηση της ενότητας, της αλληλεγγύης και της συμπαράστασης ανάμεσα σε όλα τα παιδιά. Φυσικά, δεν έλειψαν η μουσική, το φαγητό, καθώς και πολλές εκπλήξεις.

Μiα από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, συγκεντρώνοντας μεγάλη συμμετοχή, ήταν το Εργαστήριο Κηπουρικής της Eurolife FFH. Μέσα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν και να διακοσμήσουν το δικό τους, μοναδικό γλαστράκι και στη συνέχεια να φυτέψουν μέσα διαφορετικά λαχανικά εποχής. Έτσι, μέσα από μια διασκεδαστική εκπαιδευτική δραστηριότητα, τα παιδιά μπορέσαν να εξερευνήσουν τον κόσμο της κηπουρικής και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τα φυτά και το περιβάλλον.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό εκείνων που τη χρειάζονται, καθώς και σε πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και τον άνθρωπο. Για αυτό και επέλεξε να στηρίξει για ακόμη μια φορά το έργο του «Μαζί για το Παιδί», που για περισσότερα από 25 χρόνια εργάζεται για την προστασία χιλιάδων παιδιών στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειες στην Ελλάδα.
Article post image     2023

Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την αξία της εξυπηρέτησης

Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά τη σημασία που δίνει στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, γιόρτασε για 7η συνεχή χρονιά φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, και η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στη γιορτή μέσα από δράσεις που ανέδειξαν την αξία της εξυπηρέτησης αλλά και τους ανθρώπους της εταιρείας.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο πλευρό εκείνων που την εμπιστεύονται, με επαγγελματισμό, συνέπεια και πραγματική μέριμνα. Ως ασφαλιστική εταιρεία, η φροντίδα για τους ανθρώπους και ό,τι είναι σημαντικό για εκείνους, βρίσκεται στο DNA της. Η έννοια της φροντίδας είναι και αυτή που στάθηκε η αφορμή για το «σύνθημα» του φετινού εορτασμού, "We Care". Μια φράση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η εταιρεία τους πελάτες και τους συνεργάτες της: με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους ίδιους και όσα τους απασχολούν.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας, τα οποία συμβάλλουν στο να έχουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της μια άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης, αντάλλαξαν θέσεις εργασίας με τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center, βιώνοντας έτσι την εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη και της εξυπηρέτησής του από μια διαφορετική σκοπιά. H διαδικασία εκπαίδευσης που προηγήθηκε, ανέδειξε τη συμβολή όλων των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας στο να νιώθουν οι πελάτες της εταιρείας ξεχωριστοί, και ταυτόχρονα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις και το πνεύμα ομαδικότητας ανάμεσα στα στελέχη. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και μια διασκεδαστική team-building δράση, με την Eurolife FFH να προσκαλεί τα στελέχη της να απαθανατίσουν στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους στο γραφείο. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου φωτογραφικού κολλάζ με τις χαρούμενες εργασιακές στιγμές των εργαζομένων, το οποίο στόλισε διάφορα σημεία της εταιρείας, με δύο τυχερούς να κερδίζουν έπειτα από κλήρωση τις φωτογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δράση.

Επιπλέον, η εταιρεία απέδειξε για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, φιλοξενώντας έναν φοιτητή AEI στα γραφεία της, δίνοντάς του την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα του Eurolife Experience Center για μια ημέρα. Ο νεαρός φοιτητής είχε τη δυνατότητα να βιώσει «εκ των έσω» το πώς λειτουργεί μια σύγχρονη επαγγελματική ομάδα εξυπηρέτησης και να αποκτήσει μια πολύτιμη εμπειρία, κατανοώντας τη σημασία της άρτιας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στην επιτυχημένη λειτουργία ενός μεγάλου οργανισμού.

Στόχος των ανθρώπων της Eurolife FFH είναι να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. To υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποδεικνύεται και μέσα από την ετήσια έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Article post image  Te Dx Panteion

Η Eurolife FFH στο πλευρό του TEDxPanteionUniversity 2023 για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους νέους και να στηρίζει πρωτοβουλίες που ενθαρρύνουν την ανταλλαγή ιδεών, δημιουργούν αισιοδοξία και ανοίγουν νέες προοπτικές. Γι’ αυτό και υποστήριξε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Strategic Partner το 7ο TEDxPanteionUniversity, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Το TEDxPanteionUniversity αποτελεί μια πρωτοβουλία φοιτητών και αποφοίτων των διαφόρων τμημάτων του Παντείου Πανεπιστημίου και είναι ένα μη κερδοσκοπικό project με καθαρά κοινωνικό χαρακτήρα, που στόχο έχει τη διάδοση καινοτόμων ιδεών μέσω της συμμετοχής των φοιτητών.

Το θέμα του φετινού TEDxPanteionUniversity ήταν το “FEED”, ή αλλιώς «ΤΡΟΦΗ», μια λέξη που έχει χρησιμοποιηθεί μεταφορικά και κυριολεκτικά μέσα στα χρόνια για να περιγράψει διάφορες έννοιες. Από την τροφή του σώματος μέσα από την πράξη της σίτισης με σκοπό την επιβίωση, μέχρι την τροφή της ψυχής και του νου, καθώς και το feed που υπάρχει σήμερα στα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές μας και το οποίο όλοι μας ελέγχουμε καθημερινά, είτε για ενημερωτικό είτε για ψυχαγωγικό σκοπό. Η Eurolife FFH εξερεύνησε μαζί με τους 400 παρευρισκόμενους τις διάφορες προεκτάσεις της «τροφής», ενώ μέσα από έναν διαγωνισμό που έτρεξε μέσα από το Instagram του TEDxPanteionUniversity έδωσε τη δυνατότητα σε 12 επιπλέον τυχερούς να παρακολουθήσουν το συνέδριο δωρεάν.

Όπως κάθε χρόνο, το φετινό πρόγραμμα του TEDxPanteionUniversity ήταν πλούσιο από ομιλίες με speakers από διάφορους κλάδους. Η διατροφολόγος και κλινική διαιτολόγος Θέκλα Γκιώνη, η fitness expert και online coach Ρεγγίνα Μακέδου, η αρχιτέκτονας και περιβαλλοντική ακτιβίστρια Αναστασία Σκόπα, η Διδάκτωρ Μαρία Κωλέτση, ο καθηγητής Κωνσταντίνος Κοσκινάς, ο ερευνητής του blockchain Σταμάτης Παπαγγέλου, η δημιουργός κοσμημάτων Ελίνα Κακούρου, η ψυχολόγος Ανδριάνα Νικολούλια και η ηθοποιός και τραγουδίστρια Idra kayne, μοιράστηκαν με το κοινό ιστορίες και ιδέες που αξίζει να διαδοθούν γύρω από τη φετινή θεματική. Παρουσιαστής της διοργάνωσης ήταν ο Γιώργος Λέντζας, ενώ επιπλέον πραγματοποιήθηκαν informative workshops στα διαλείμματα των ομιλιών, μοναδικά performances από τους GET AP και MONOZIM, infosessions από σημαντικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, καθώς και ένα after party μετά το τέλος των ομιλιών.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει φρέσκες πρωτοβουλίες που ενδυναμώνουν τους νέους να καταφέρουν περισσότερα καθημερινά. Γι’ αυτό και έχει αγκαλιάσει τα TEDx events μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της χώρας μας, που διοργανώνουν οι ίδιοι οι φοιτητές, στηρίζοντάς τους ουσιαστικά σε αυτό τους το εγχείρημα. 
Article post image  Advanced Program

Η Eurolife FFH επενδύει στην εξέλιξη των συνεργατών της και στη Βόρεια Ελλάδα

Την έναρξη κύκλου εκπαίδευσης με τίτλο «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» ανακοινώνει για τους συνεργάτες της στη Βόρεια Ελλάδα η Eurolife FFH, πρωτοβουλία που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που θα υλοποιηθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα στην πόλη από ασφαλιστική εταιρεία, γεγονός που αποδεικνύει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της Eurolife FFH, αλλά και τη βαρύτητα που δίνει στην εκπαίδευση και την ουσιαστική ενδυνάμωση των συνεργατών της.

Ο κύκλος εκπαίδευσης θα λάβει χώρα στο πλαίσιο του “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, του εξαιρετικά επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιεί εδώ και χρόνια η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και του οποίου ο 12ος κύκλος βρίσκεται από τον Ιούλιο σε εξέλιξη στην Αθήνα.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως εισηγητές αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει στόχο να δώσει χρήσιμα εφόδια στους συμμετέχοντες προκειμένου να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά σημαντικές προκλήσεις στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Οι εκπαιδεύσεις χωρίζονται σε 4 διαφορετικές ενότητες συνολικής διάρκειας 16 ωρών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε δια ζώσης συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Οι δύο πρώτες ενότητες θα υλοποιηθούν τον Σεπτέμβριο και οι επόμενες δύο τον Νοέμβριο, με το πρόγραμμα να καλύπτει συνολικά τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Στρατηγικό Management και Πληροφοριακά Συστήματα
  • Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)

Στο τέλος των δυο πρώτων ενοτήτων του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives”. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία τον κύκλο εκπαίδευσης θα λάβουν τη σχετική «Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, κατά τη διάρκεια ειδικής Τελετής Αποφοίτησης.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της με κάθε τρόπο. Γι’ αυτό και επενδύει σταθερά και με συνέπεια σε δράσεις που υλοποιεί με στόχο την εκπαίδευση και ενδυνάμωσή τους. Μέσα από τον νέο κύκλο εκπαίδευσης που θα λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους επαγγελματίες της Βορείου Ελλάδας, επιδιώκοντας να τους προσφέρει ισχυρά, επιπλέον εφόδια, με ουσιαστικό αντίκτυπο στην επαγγελματική τους εξέλιξη και επιτυχία.

Article post image  Daniel Epipleon Energeies

Νέες πρωτοβουλίες από τη Eurolife FFH για τους ασφαλισμένους της στη Θεσσαλία

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που χρειάζονται τις υπηρεσίες της. Με αφορμή το μέγεθος της καταστροφής από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που εξελίχθηκαν στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, η εταιρεία έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της από την πρώτη στιγμή.

Στο πλαίσιο αυτό, αποδεικνύοντας την αμεσότητα και αποτελεσματικότητά της, η Eurolife FFH έχει ήδη ξεκινήσει να προχωρά σε άμεσες προκαταβολές αποζημιώσεων στους πληγέντες ασφαλισμένους της στους παραπάνω νομούς, γνωρίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση αποτελεί βασικό κριτήριο για την ανακούφιση εκείνων που έχουν υποστεί ζημιές.

Επίσης, η εταιρεία ανακοινώνει μια σειρά από επιπλέον ενέργειες για όσους πληγέντες ασφαλισμένους της διαθέτουν όχημα με έδρα οποιαδήποτε περιοχή των νομών Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, καθώς και κάλυψη καιρικών φαινομένων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος του βιολογικού καθαρισμού, μέχρι του ποσού των €180 ανά όχημα, ανεξαρτήτως του ποσού επισκευής της ζημιάς, ενώ παρέχει χωρίς επιβάρυνση τη δεύτερη μεταφορά από τον τόπο του βιολογικού καθαρισμού σε συνεργείο (εντός ή εκτός των παραπάνω νομών) για τα οχήματα που έχουν κριθεί επισκευάσιμα βάσει πραγματογνωμοσύνης και πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, προσφέροντας μια σημαντική διευκόλυνση στους ζημιωθέντες ασφαλισμένους της. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις ενέργειες αυτές, οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή με την εταιρεία.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα η Eurolife FFH ανακοίνωσε άμεσες ρυθμίσεις για τους ασφαλισμένους της σε όλους τους νομούς της Θεσσαλίας, προχωρώντας σε ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών, άμεση καταγραφή και εκτίμηση ζημιών και παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 σε όλες τις ανανεώσεις των συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας.

Μέσα από τις άμεσες ενέργειές της σε αυτές τις δύσκολες συγκυρίες και την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών για την υποστήριξη της περιοχής της Θεσσαλίας, η Eurolife FFH επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, με συνέπεια, επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα.

Article post image Dt Kakokairia Daniel

Eurolife FFH: αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων

Η βασική δέσμευση της Eurolife FFH είναι να βρίσκεται συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους της και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό, με αφορμή τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία “Daniel”, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, μέσα από την ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών στους ασφαλισμένους της, αλλά και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών.

Εκτός από την άμεση κινητοποίησή της, η εταιρεία ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:

  • Προχωρά σε παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 για τις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας
  • Βάζει σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων

Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες της. Η Eurolife FFH δεσμεύεται να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα της.

Article post image Dt Eurolife Syn Min

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το πρωτοποριακό πρόγραμμα συνδυαστικών εκπτώσεων EurolifeSYN+

Το EurolifeSYN+ είναι ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα που προσφέρει στους ασφαλισμένους της η Eurolife FFH, μέσα από το οποίο αποκτούν σημαντικές εκπτώσεις ανάλογα με τον αριθμό των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που έχουν στην κατοχή τους. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερες ασφαλιστικές ανάγκες καλύπτουντόσο μεγαλύτερη είναι η έκπτωση που δικαιούνται. Η Eurolife FFH επιστρέφει αξία στους πελάτες της και τους παρέχει όφελος και κίνητρο να επιλέγουν διαφορετικά ασφαλιστικά προγράμματα, ενθαρρύνοντάς τους να εξασφαλίζουν ακόμη πιο ολοκληρωμένη προστασία και κάλυψη.

Οι εκπτώσεις που προσφέρονται μέσω του EurolifeSYN+ ισχύουν από δύο ενεργά ασφαλιστικά συμβόλαια και πάνω, σε συγκεκριμένους κλάδους ασφάλισης φυσικών προσώπων και σε επιλεγμένα προϊόντα στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατοικίας, υγείαςonline συναλλαγών και προσωπικών αντικειμένων. Στο πρόγραμμα οι εκπτώσεις λειτουργούν κλιμακωτά. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερα συμβόλαια έχουν στην κατοχή τους οι ασφαλισμένοι, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση αποκτούν στο ασφάλιστρό τους.

Eurolife - Discounts table

Πιο συγκεκριμένα:

  • 5% έκπτωση στο 2ο συμβόλαιο που αγοράζουν
  • 10% έκπτωση στο 3ο συμβόλαιο
  • 15% έκπτωση στο 4ο συμβόλαιο
  • 15% έκπτωση για κάθε επιπλέον συμβόλαιο που αγοράζουν

Η έκπτωση στην αγορά κάθε συμβολαίου ισχύει με την προϋπόθεση ότι είναι σε ισχύ τα προηγούμενα και εφαρμόζεται σύμφωνα με τη χρονολογική σειρά αγοράς του εκάστοτε συμβολαίου. Ο παραπάνω μηχανισμός δεν ισχύει για τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας ή αυτοκινήτου, για τα οποία εφαρμόζεται πάντα έκπτωση 5%.

Από το EurolifeSYN+ επωφελούνται νέοι και υφιστάμενοι πελάτες, επομένως οι ασφαλισμένοι της Eurolife FFH που διαθέτουν ήδη κάποιο ασφαλιστικό προϊόν που συμμετέχει στο πρόγραμμα, θα έχουν την αντίστοιχη έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστικού τους συμβολαίου.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να επενδύει σε ασφαλιστικές προτάσεις και λύσεις που υποστηρίζουν τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με το πρόγραμμα συνδυαστικών εκπτώσεων EurolifeSYN+ αποδεικνύει ότι βρίσκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της, επιστρέφοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την προτίμησή τους.

Μάθετε περισσότερα για το καινοτόμο πρόγραμμα συνδυαστικών εκπτώσεων EurolifeSYN+ της Eurolife FFH εδώ ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Hellenic Responsible Business Awards2023 Min

Eurolife FFH: Αξία έχει η επιχειρηματική υπευθυνότητα να είναι στο DNA σου

Με 10 βραβεία συνολικά διακρίθηκε η Eurolife FFH στα Hellenic Responsible Business Awards 2023, διάκριση που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την επιτυχημένη υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών γύρω από τον άξονα και τις αρχές της βιωσιμότητας.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων, γι’ αυτό και βρίσκεται στο πλευρό τους με κάθε τρόπο. Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο όλων όσων σχεδιάζει και υλοποιεί και με την επιχειρηματική υπευθυνότητα να είναι στο DNA της, η εταιρεία έχει θέσει τα τελευταία χρόνια τη βιώσιμη ανάπτυξη ως στρατηγική της προτεραιότητα. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που με άξονα τη βιωσιμότητα απλώνεται σε πολλούς και διαφορετικούς πυλώνες, έχοντας πολλαπλό θετικό αντίκτυπο στον άνθρωπο και την κοινωνία.

Η εταιρεία απέσπασε βραβεία σε 6 διαφορετικές ενότητες και 10 διαφορετικές κατηγορίες των Hellenic Responsible Business Awards 2023, επιβραβεύοντας έτσι την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια να φέρει στη ζωή ένα ολιστικό πλάνο, με στόχο να βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων σε πολλαπλά επίπεδα. Τα 5 από τα 10 βραβεία που κέρδισε η Εurolife FFH είναι σε μια σημαντική ενότητα του θεσμού που σχετίζεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και αναδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις προγραμμάτων Βιώσιμης Ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Ιδιαίτερης σημασίας είναι και η χρυσή βράβευση στην κατηγορία Purpose, η οποία επιβραβεύει τις καλύτερες προσπάθειες σε σκοπούς που σχετίζονται με τις εταιρικές πρακτικές. Αναλυτικά τα βραβεία:

  • 2 Gold στις κατηγορίες «Purpose» και «ESG & SDGs / Καλή Υγεία & Ευημερία» και 1 Silver στην κατηγορία «ESG & SDGs / Βιώσιμες Πόλεις & Κοινότητες», για την κοινή δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα σε 10 απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας.
  • 2 Gold στις κατηγορίες «ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ / Διαφορετικότητα, Ένταξη, Ίσες Ευκαιρίες» και «ESG & SDGs / Λιγότερες Ανισότητες» και 1 Bronze στην κατηγορία «ΑΡΙΣΤΕIΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣIΑ / Συνεργασία Επιχείρησης & ΜΚΟ», για το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» που υλοποίησε σε συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και το οποίο κατέστησε το Μουσείο προσβάσιμο σε συνανθρώπους μας με προβλήματα όρασης και ακοής.
  • 1 Silver στην κατηγορία «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ / Ψηφιακή Εκπαίδευση & Δεξιότητες» και 1 Bronze στην κατηγορία «ESG & SDGs / Ποιοτική Εκπαίδευση», για το πρόγραμμα «Ψηφιακές Ακαδημίες» που υλοποιεί σε συνεργασία με το CSIinstitute και που δίνει τη δυνατότητα σε γονείς, παιδιά και ενήλικες να εκπαιδευτούν επάνω σε θέματα που αφορούν το διαδίκτυο.
  • 1 Silver στην κατηγορία «ESG & SDGs / Ισότητα των Φύλων» για τις ενέργειες που πραγματοποίησε σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) και τον Όμιλο των Αττικών Εκδόσεων, με στόχο την προώθηση της ισότητας των φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.
  • 1 Bronze στην κατηγορία «ΠΡOΤΥΠΟ ΕΠEΝΔΥΣΗΣ / Ενίσχυση Επιχειρηματικότητας» για το “HIGGS Pop Ups”, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε σε Ιωάννινα και Πάτρα με σκοπό τη στήριξη των ΜΚΟ της ελληνικής περιφέρειας και την ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών, σε συνεργασία με το HIGGS.
Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!