Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Press Release Eurolife Ffh Outdoor Bus Stop

Η Eurolife FFH δημιουργεί πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με αντισηπτικό υγρό

Μια νέα πρωτοβουλία ξεκινά σήμερα η Eurolife FFH, με τη δημιουργία δέκα στάσεων λεωφορείου με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού σε δέκα σημεία της Αττικής.

Από το κέντρο της Αθήνας, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, όλοι οι πολίτες που χρειάζεται, αυτήν την περίοδο, να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, θα μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους.

Σήμερα που η ατομική υγιεινή είναι, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, ευθύνη κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, η Eurolife FFH αποδεικνύει πως ένα «πσσστ» έχει τεράστια αξία για όλους – τόσο τους επιβάτες των λεωφορείων, όσο και τους διερχόμενους. Όλες οι στάσεις βρίσκονται σε κεντρικά οδικά σημεία και είναι εξοπλισμένες με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού, το οποίο ανανεώνεται τακτικά.

Με την πρωτοβουλία αυτή, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης για την υγεία μας.

Με τις πρωτότυπες στάσεις της, επιδιώκει να μεταφέρει με δημιουργικό τρόπο στους πολίτες το σημαντικό αυτό μήνυμα και να και συμμετάσχει στην ευαισθητοποίησή τους για την προστασία και την ασφάλειά τους. Γιατί για τη Eurolife FFH αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι, με κάθε της δράση, να στέκεται έμπρακτα στο πλευρό της κοινωνίας.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο

 

Article post image Press Release Eurolife Ffh Partners Awards Site Header

Eurolife FFH: αξία έχει να είσαι δίπλα σε όσους σε στηρίζουν

Η Eurolife FFH βράβευσε τους συνεργάτες της που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Πωλήσεων 2020, κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε με απευθείας σύνδεση από τα γραφεία της. Για την εταιρεία, αξία έχει να υποστηρίζει τα δίκτυα συνεργατών της, αναγνωρίζοντας το έργο και τη συμβολή τους στην ανάπτυξή της. Οι νικητές του διαγωνισμού είναι οι πρωταγωνιστές στις Ασφαλίσεις Ζωής και στις Γενικές Ασφαλίσεις για τη χρονιά που πέρασε, οι οποίοι επιβραβεύθηκαν με έπαθλο τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου για ένα χρόνο. Οι υπόλοιπες βραβεύσεις των πρώτων συνεργατών θα πραγματοποιηθούν σε ξεχωριστή εκδήλωση μέσα στο έτος.

Στη συγκεκριμένη εκδήλωση συμμετείχαν επίλεκτοι συνεργάτες της Eurolife FFH, καθώς και στελέχη της ανώτατης διοίκησης, ενώ το συντονισμό της ανέλαβε η δημοσιογράφος Ρίτσα Μπιζόγλη. Μέσα από τις ομιλίες τους, οι άνθρωποι της εταιρείας παρουσίασαν ένα σύντομο απολογισμό του 2020, εστιάζοντας στις πρωτοβουλίες και τα έργα της Eurolife FFH που σημάδεψαν μια χρονιά τόσο διαφορετική από τις προηγούμενες. Οι συνεργάτες που παρακολούθησαν την εκδήλωση είχαν, επίσης, την ευκαιρία να ακούσουν πρώτοι το συνολικό σχεδιασμό της εταιρείας για το 2021, κατά τη διάρκεια του οποίου η Eurolife FFH θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό τους με αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και κοινές πρωτοβουλίες ανάπτυξης.

Κατά την τελετή απονομής, δόθηκαν συνολικά 13 αυτοκίνητα: τέσσερις Mercedes A-Class για τους πρώτους νικητές των κατηγοριών Ασφαλίσεων Ζωής, Γενικών Ασφαλίσεων, Ασφαλίσεων Ζωής εκτός Αθηνών και Γενικών Ασφαλίσεων εκτός Αθηνών, δύο BMW σειρά 1 για τους δεύτερους νικητές των κατηγοριών Ασφαλίσεων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων και επτά Toyota Aygo για κάθε έναν από τους νικητές που κατέλαβαν τις υπόλοιπες θέσεις. Η ανακοίνωση των ονομάτων και των επάθλων έγινε από τη συντονίστρια τη εκδήλωσης, Ρίτσα Μπιζόγλη.

Αναλυτικά οι νικητές του Διαγωνισμού Πωλήσεων 2020 ανά κατηγορία, με βάση τους όρους του, είναι οι εξής:

 

Κατηγορία Ασφαλίσεων Ζωής

1. VICTORY PROMISE Α.Ε.

2. 3P LIFE INSURANCE AGENTS

3. MEGA INSURANCE A.E.

4. IONIOΣ Α.Ε.

5. ΨΙΜΑΡΑΣ ΕΠΕ (ΠΑΡΟΝ)

 

Κατηγορία Γενικών Ασφαλίσεων

1. ΜΟΝΕΥ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.

2. 3P INSURANCE AGENTS I.K.E

3. K& Χ ΚΑΡΥΠΙΔΗ Ο.Ε.

4. BE INSURANCE A.E.

5. MEGA INSURANCE AGENTS

 

Κατηγορία Ποιοτικών Δεικτών

1. LIFE PLAN INSURANCE

 

Κατηγορία Γενικών Ασφαλίσεων εκτός Αθηνών

1. ΑΦΟΙ Γ.ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

 

Κατηγορία Ασφαλίσεων Ζωής εκτός Αθηνών

1.ΠΑΠΑΔΑΚΗ – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ Μ.

 

«Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συνεργάτες μας για όλα αυτά που κατάφεραν κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς» σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Το 2020 ήταν δύσκολο και απαιτητικό για όλους μας, ωστόσο, με τον επαγγελματισμό, τη συνέπεια και τη θέληση που τους διακρίνει, οι συνεργάτες μας απέδειξαν ότι κάθε εμπόδιο μπορούμε να το ξεπεράσουμε μαζί. Τους ευχαριστώ όλους θερμά για την υποστήριξη και την καθημερινή συμβολή τους στην ανάπτυξη της Eurolife FFH. Αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του DNA και των δράσεών μας, γι’ αυτό κι εμείς είμαστε στο πλευρό τους, επιβραβεύουμε το έργο τους και αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για την εξέλιξη και ανάπτυξή τους».

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης στη Eurolife FFH, αναφέρθηκε στην αξία που έχει για την εταιρεία ο ρόλος των συνεργατών της. «Παρά τις δύσκολες συνθήκες της περσινής χρονιάς, ολοκληρώσαμε ακόμα έναν καινοτόμο Διαγωνισμό Πωλήσεων με πολύ σημαντικά για όλους μας αποτελέσματα. Ως Eurolife FFH, στηρίζουμε και εμπιστευόμαστε καθημερινά τους συνεργάτες, ως τον επαγγελματία σύμβουλο απέναντι στον καταναλωτή, και η συμβολή τους είναι καθοριστική όλα αυτά τα χρόνια της επιτυχημένης ιστορίας μας. Είμαστε χαρούμενοι επειδή έχουμε συνεργασία με τους καλύτερους  της αγοράς, γι’ αυτό είναι τιμή μας να είμαστε στο πλευρό τους και να σχεδιάζουμε μαζί την κοινή μας πορεία».

Article post image Eurolife Ffh   Press Release Morelife

More Life: ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα υγείας και ευεξίας από τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH πιστεύει ότι ο δρόμος προς μια καλύτερη ζωή είναι εκείνος που ενδυναμώνει τους ανθρώπους και τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για όσα μπορούν να καταφέρουν. Γι’ αυτό δημιούργησε το More Life, έναν ψηφιακό χώρο υγείας, ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης, μέσω του οποίου παρέχει μια σειρά από προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο. Για τη Eurolife FFH, η προώθηση της καλής υγείας έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία. Στόχος του More Life είναι να αναδείξει τις καλές πρακτικές που μπορεί να ακολουθεί κάθε άνθρωπος που θέλει να βελτιώσει την καθημερινότητά του.

Το More Life αποτελείται από τρία διαφορετικά εργαλεία, ανοίγοντας έναν μοναδικό κόσμο δυνατοτήτων για τους χρήστες του. Το πρώτο είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα γρήγορης τιμολόγησης των νοσοκομειακών προγραμμάτων Premium Economy, που στόχο έχει να βοηθήσει το χρήστη να υπολογίσει το κόστος ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας, ώστε να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη σιγουριά ένα πιθανό ατομικό ή οικογενειακό ρίσκο. Μέσα από απλά βήματα, η πλατφόρμα τιμολόγησης επιτρέπει στο χρήστη να διαμορφώσει το δικό του εξατομικευμένο πρόγραμμα, που θα ανταποκρίνεται στον οικονομικό του προγραμματισμό. Ταυτόχρονα, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τις διαφορετικές παροχές, να δει αναλυτικά τις καλύψεις που του προσφέρονται και να έρθει σε επικοινωνία με εξειδικευμένο συνεργάτη της Eurolife FFH, ο οποίος θα τον βοηθήσει να κάνει την τελική του επιλογή.

Παράλληλα, μέσα από το More Life, ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει τη νεότερη έκδοση της εφαρμογής Walk to Win, η οποία είναι ένα έξυπνο σύστημα παρακίνησης για την υιοθέτηση καλών πρακτικών υγείας. Η εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να ξεκλειδώσει 16 διαφορετικά επιτεύγματα και να συμμετάσχει σε ισάριθμες κληρώσεις για συνολικά 275 δώρα – από τεχνολογικά gadgets μέχρι αθλητικά αξεσουάρ. Προϋπόθεση για να ξεκλειδώσει τα επιτεύγματα, αποτελεί η καταγραφή τουλάχιστον 8.000 βημάτων την ημέρα και η επιτυχής απάντηση στο quiz γνώσεων. Η εφαρμογή Walk to Win είναι διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές.

Τέλος, το More Life λειτουργεί και ως ένα hub ενημέρωσης γύρω από θέματα υγείας, ισορροπημένης διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστημονικούς συνεργάτες από διαφορετικά πεδία, η Eurolife FFH προσφέρει μέσα στο More Life ειδική αρθρογραφία και γνώσεις σε κάθε επισκέπτη που θα ενδιαφερθεί να μάθει περισσότερα, ώστε να κατακτήσει μια πιο ποιοτική καθημερινότητα.

Σε μία εποχή που κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο την αξία της ευεξίας, η υιοθέτηση ενός νέου τρόπου ζωής είναι το κλειδί για μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά. Η Eurolife FFH βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των ανθρώπων, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να τους βοηθά να ξεκλειδώνουν τις δυνατότητές τους και να καταφέρνουν περισσότερα, τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους δικούς τους ανθρώπους.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη σελίδα https://www.eurolife.gr/el-GR/more-life/

Article post image Eurolife Ffh   Press Release Vasilatos

Νέα καθήκοντα για τον Γιάννη Βασιλάτο στη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH υιοθετεί από σήμερα ένα νέο οργανωτικό σχήμα, ανακοινώνοντας την ενοποίηση της Γενικής Διεύθυνσης Digital Transformation & Growth και της Γενικής Διεύθυνσης Εργασιών & Εξυπηρέτησης. Της νέας αυτής δομής θα ηγείται ο Γιάννης Βασιλάτος, από τη θέση του Chief Operations & Technology Officer, ο οποίος θα έχει κεντρικό ρόλο σε ό,τι αφορά τη στρατηγική ψηφιακής ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και τη διαχείριση της σχέσης της με πελάτες και επιχειρηματικούς συνεργάτες.


Ο Γιάννης Βασιλάτος εντάχθηκε στο δυναμικό της Eurolife FFH το 2018. Διαθέτει σημαντική εμπειρία σε θέματα στρατηγικής, οικονομικής διαχείρισης και διαχείρισης ασφαλιστικών εργασιών, έχοντας διατελέσει για περισσότερα από 25 χρόνια σε θέσεις ευθύνης σε μεγάλους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Ως στέλεχος με πολυετή τεχνογνωσία, έχει ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, αναλαμβάνοντας σημαντικά έργα που σχετίζονται με την εξωστρέφεια της Eurolife FFH και την ανάπτυξη των υποδομών της. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, συνεισφέρει καθημερινά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της εταιρείας, με σκοπό την υιοθέτηση και την εφαρμογή νέων λύσεων που βελτιώνουν και αναβαθμίζουν τον τρόπο λειτουργίας της.


Το νέο σχήμα, κάτω από κοινό όραμα και στρατηγική, συνδυάζει τις εργασίες και τις πρακτικές των δύο Διευθύνσεων, με σκοπό να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία σε κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται την εταρεία. «Στη Eurolife FFH δίνουμε αξία στη σχέση με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και στόχος μας είναι να συνδυάζουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας, ώστε να τους προσφέρουμε περισσότερα», δηλώνει ο Γιάννης Βασιλάτος. «Η εμπιστοσύνη που μου δείχνει η εταιρεία, αναθέτοντάς μου έναν τόσο σημαντικό ρόλο, είναι κάτι που με τιμά ιδιαίτερα. Στόχος της νέας ενοποιημένης διεύθυνσης είναι να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις υποδομές μας, παραμένοντας ταυτόχρονα στο πλευρό των πελατών μας και προσφέροντάς τους εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου».

 
Article post image Press Release  Eurolife Ffh

Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και η Eurolife FFH αναζητούν τους «Καθημερινούς Ήρωες» των παιδιών

Με την υποστήριξη της Eurolife FFH θα πραγματοποιηθεί και φέτος ο παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. «Καθημερινοί  Ήρωες» είναι ο τίτλος της φετινής διοργάνωσης που θα υλοποιηθεί ψηφιακά, μέσα από τη νέα online πλατφόρμα https://kidscontest.cycladic.gr/, στην οποία τα παιδιά, εκτός από το διαγωνισμό ζωγραφικής, μπορούν να βρουν πλήθος δραστηριοτήτων για δημιουργική απασχόληση και ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων.

Στον 8ο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής μπορούν να συμμετάσχουν παιδιά ηλικίας 4-15 ετών (προσχολικής ηλικίας, όλων των τάξεων του δημοτικού και του γυμνασίου και Ειδικά Σχολεία και των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης). Αντλώντας έμπνευση από την καθημερινότητα, καλούνται να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο της τέχνης και, αφήνοντας ελεύθερη τη φαντασία τους, να ζωντανέψουν στο χαρτί τον δικό τους «Καθημερινό Ήρωα».

Με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από το 1821 και  την έκθεση «Αρχαιολατρεία και Φιλελληνισμός. Συλλογή Θανάση και Μαρίνας Μαρτίνου» που θα ξεκινήσει στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης μόλις ανοίξουν τα μουσεία, ο διαγωνισμός καλεί τα παιδιά να ζωντανέψουν τους δικούς τους «Καθημερινούς Ήρωες»!  Μέσα από πίνακες, γλυπτά και άλλα αντικείμενα τέχνης, θα μάθουν περισσότερα για τους Ήρωες του τότε και θα τους συνδέσουν με τους Ήρωες του σήμερα. Η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για την υποβολή των συμμετοχών έως την 25η Μαρτίου, ενώ στις 18 Μαΐου, τη Διεθνή Ημέρα των Μουσείων, θα ξεκινήσει η ψηφιακή έκθεση όπου θα αναρτηθούν οnline όλα τα έργα.

Στην ίδια πλατφόρμα, η οποία δημιουργήθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, προσφέρονται διάφορες επιπλέον δραστηριότητες για τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών. Στην ενότητα «Μαθαίνω» θα έχουν τη δυνατότητα να αναζητούν χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν την ιστορία, την τέχνη και τον κόσμο που μας περιβάλλει, ενώ στην ενότητα «Δραστηριότητες», κάθε μήνα, οι μικροί επισκέπτες μπορούν να ανακαλύπτουν νέες δραστηριότητες για το σπίτι ή το σχολείο.

Η Eurolife FFH και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης συνεργάζονται εδώ και χρόνια για τη διοργάνωση του ετήσιου παιδικού διαγωνισμού ζωγραφικής, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας. Για την εταιρεία αξία έχει να ενισχύει δράσεις και ιδέες που προωθούν την τέχνη, τη γνώση και τον πολιτισμό. Ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH υποστηρίζει όλες τις πρωτοβουλίες του, μέσω των οποίων παιδιά, οικογένειες και ενήλικες αποκτούν γνώσεις και μαθαίνουν περισσότερα για τον αρχαίο ελληνικό και τον σύγχρονο πολιτισμό.

Article post image Ypsiles Apodoseis

Η Eurolife FFH εξασφάλισε υψηλές αποδόσεις 3,24% στα ατομικά προγράμματα και το 2020

Υψηλές αποδόσεις συνέχισε να καταγράφει και το 2020 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH, κλείνοντας στο 3,24%. Οι υψηλές αποδόσεις που επιτυγχάνονται διαχρονικά αναδεικνύουν την ικανότητα της εταιρείας να σχεδιάζει επιτυχημένα την επενδυτική της στρατηγική, προς όφελος κάθε ασφαλισμένου της. Η εταιρεία βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, υποστηρίζοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον.

Η Eurolife FFH αποτελεί κορυφαίο διαχειριστή αποθεματικών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, επιστρέφοντας σημαντική αξία σε όσους επιθυμούν να διασφαλίσουν ένα οικονομικά ισχυρό αύριο. Η σημαντική απόδοση του 2020 αποτελεί συνέχεια μιας σειράς υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της εταιρείας (3,59% το 2017, 2,82% το 2018 και 3,32% το 2019).

Οι σύγχρονες ανάγκες και η νέα πραγματικότητα απαιτούν έναν αποτελεσματικό οικονομικό προγραμματισμό και ένα σχεδιασμό ζωής, προκειμένου οι ατομικές επιδιώξεις και οι στόχοι να επιτυγχάνονται ανεξάρτητα των εκάστοτε προκλήσεων και συνθηκών. Τα ατομικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων αποτελούν μια μοναδική επιλογή για κάθε ιδιώτη που επιθυμεί να εξασφαλίσει καλή απόδοση των χρημάτων του, αλλά και ασφαλιστικά οφέλη σε βάθος χρόνου. Ορισμένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός ατομικού συμβολαίου είναι η ευελιξία των περιοδικών πληρωμών, καθώς το ασφάλιστρο ορίζεται με βάση την οικονομική δυνατότητα του πελάτη, αλλά και η δυνατότητα έκτακτων καταβολών. Τέλος, ένα ατομικό πρόγραμμα συχνά περιλαμβάνει και ασφάλεια ζωής, έτσι ώστε σε περίπτωση απρόοπτου να καταβληθεί στην οικογένειά του πελάτη το ασφαλισμένο κεφάλαιο, αλλά και η τρέχουσα αξία του λογαριασμού επένδυσής του.

«Το 2020 πετύχαμε υψηλή απόδοση της τάξης του 3,24%  στο χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου, συνεχίζοντας τη θετική πορεία των τελευταίων χρόνων σε ένα επενδυτικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από σχεδόν μηδενικά επιτόκια. Με απόλυτο σεβασμό στις ανάγκες και τις οικονομίες των ασφαλισμένων μας, καθημερινά εργαζόμαστε για να δημιουργούμε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης, προσφέροντας πρωτοπόρες και καινοτόμες λύσεις και δημιουργώντας αξία για εκείνους που μας εμπιστεύονται», ανέφερε σχετικά ο Σπύρος Αθανίτης, Διευθυντής Επενδύσεων της Eurolife FFH.

Article post image Mkt   Press Release   Eurolife Ffh

Eurolife FFH: ο πολιτισμός έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους

Η Eurolife FFH, στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει ενεργά όλες τις πρωτοβουλίες του που αναδεικνύουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, τη μοντέρνα και σύγχρονη Τέχνη, σε παιδιά, οικογένειες και ενήλικες από ολόκληρη τη χώρα. Το 2020, η συνεργασία των δύο οργανισμών συνεχίστηκε απρόσκοπτα με σημαντικές πρωτοβουλίες, ακόμη και σε μία περίοδο που σημαδεύτηκε από μεγάλες προκλήσεις για όλους.

 Μέσα από περισσότερες από 15 δράσεις, ψηφιακά ή δια ζώσης, και λαμβάνοντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, η Eurolife FFH και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης απέδειξαν πως η αγάπη για τον Πολιτισμό και την Τέχνη βρίσκει πάντα τρόπους και μέσα για να εκφράζεται.

Στον πυρήνα των δραστηριοτήτων βρέθηκαν παιδιά από όλη την Ελλάδα. Με τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου και να γνωρίσουν τον αρχαίο ελληνικό και κυρίως τον κυκλαδικό πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 3.500 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις, όπως οι σχολικές επισκέψεις στο Μουσείο, τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου, οι εκπαιδευτικές Μουσειοσκευές και τα Summer Camps. Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με 26.500 έργα παιδιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συνεχίστηκε για ακόμα μία χρονιά το διαπολιτισμικό πρόγραμμα «Όλοι Παρέα στο Μουσείο» για παιδιά από διαφορετικές εθνικές κοινότητες που ζουν στην Αθήνα.

Ο πολιτισμός έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους, χωρίς διακρίσεις. Βοηθώντας τους ανθρώπους με δυσκολίες στην όραση και την ακοή, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, δημιούργησε δύο videos στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στα διεθνή νοήματα με αντίστοιχο υποτιτλισμό στα ελληνικά και αγγλικά, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Το πρώτο video-ξενάγηση στον Κυκλαδικό Πολιτισμό προβάλλεται εντός του Μουσείου, στον όροφο με την Κυκλαδική Συλλογή, και στο website του. Το δεύτερο video, που περιλαμβάνει πληροφορίες για το Μουσείο και οδηγίες για την πρόσβαση σε αυτό, προβάλλεται στο website, αλλά και στην είσοδο του Μουσείου, στον χώρο υποδοχής.

 Εκτός όμως από τις ενδιαφέρουσες δράσεις που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος το 2020 σε μια σειρά δράσεων. Συνολικά περισσότεροι από 650 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ενέργειες που στόχο είχαν να τους φέρουν σε επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τη σύγχρονη τέχνη, διερευνώντας τους δεσμούς του χθες με το σήμερα.

Παράλληλα, με την πανδημία να έχει εντάξει την ψηφιακή πραγματικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας, διατρέχοντας κάθε είδους σχέσης όπως αυτή με τις τέχνες και τον πολιτισμό, η Eurolife FFH υποστήριξε όλες τις σπουδαίες ψηφιακές πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Περισσότεροι από 10.000 διαδικτυακοί επισκέπτες αξιοποίησαν την ελεύθερη πρόσβαση στον κατάλογο της έκθεσης «TAKIS. Γλύπτης του Mαγνητισμού, του Φωτός και του Ήχου» μέσα από ένα δυναμικό δίγλωσσο microsite, ενώ εκατοντάδες χρήστες έχουν ήδη περιηγηθεί στις ψηφιακές ξεναγήσεις του Μουσείου, διαβάζοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες για επιλεγμένα εκθέματα.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον πολιτισμό και την τέχνη, προάγοντας την γνώση και τη δημιουργικότητα. Γι’ αυτό, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, συμβάλει διαχρονικά στην προώθηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και τη διάδοσή του εντός και εκτός συνόρων, εμπνέοντας και προάγοντας το δημιουργικό διάλογο μεταξύ των ανθρώπων.

Article post image Apodoseis Omadikon  Eurolife Ffh 1740 X 1160  Press Release

Διαχρονικά υψηλές οι αποδόσεις των Ομαδικών Προγραμμάτων της Eurolife FFH

Υψηλή απόδοση της τάξης του 2,78%, κατέγραψε το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των Ομαδικών Προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH το 2020, αποδεικνύοντας ότι σε μία χρονιά με ιδιαίτερες διακυμάνσεις και γεμάτη αστάθμητους παράγοντες, η εταιρεία υπερέχει στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Γιατί για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει όλους αυτούς που εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον.

Η υψηλή αυτή απόδοση αποτελεί συνέχεια μιας σειράς αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH (6,01% το 2017, 5,90% το 2018 και 4,02% το 2019).

Τα Ομαδικά Προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων (συνταξιοδοτικά προγράμματα) αποτελούν μία εξαιρετικά σημαντική παροχή των επιχειρήσεων προς τους εργαζόμενους, καθώς συνδυάζουν πλεονεκτήματα, τόσο για την ίδια την επιχείρηση, όσο και για το ανθρώπινο δυναμικό της. Η αξία και η συμβολή αυτών των προγραμμάτων γίνεται ακόμη πιο ουσιαστική στις σημερινές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, μιας και είναι σε θέση να δημιουργούν ένα περιβάλλον σιγουριάς και ασφάλειας που αποτελεί προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη ενός οργανισμού.

Ορισμένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού συμβολαίου είναι ότι δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης, προβάλλει το σύγχρονο προφίλ του εργοδότη, παρέχει ανταγωνιστικό πακέτο ανταμοιβών και αποτελεί κίνητρο για την αύξηση της παραγωγικότητας. Παράλληλα, προσφέρει φορολογικά οφέλη, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους εργαζόμενους, στο πλαίσιο των ρυθμίσεων για την ενθάρρυνση της μακροχρόνιας αποταμίευσης και την ενίσχυση των συνταξιοδοτικών παροχών στον τρίτο πυλώνα.

«Σε αντιδιαστολή με το τρέχον επενδυτικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από σχεδόν μηδενικά επιτόκια, η Eurolife FFH πέτυχε απόδοση 2,78% στο χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των Ομαδικών Συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, χωρίς να εκτίθεται σε υψηλό ρίσκο, αποδεικνύοντας έμπρακτα την τεχνογνωσία και εμπειρία της στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων», δήλωσε ο κ. Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων και Affinities της Eurolife FFH, προσθέτοντας ότι «στόχος μας είναι το 2021 να συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας καλύπτοντας τις σύγχρονες και μελλοντικές τους ανάγκες».

Article post image My Investment Plan   Site 2

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το πρόγραμμα My Investment Plan

Η Eurolife FFH ανακοινώνει σήμερα το My Investment Plan, ένα νέο επενδυτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, δημιουργώντας αξία για ένα καλύτερο αύριο. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα τύπου unit linked, με μεσαίο προς μακροχρόνιο ορίζοντα και προοπτική υψηλών αποδόσεων, ενώ είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις σημερινές οικονομικές συνθήκες.

Το My Investment Plan έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός μελλοντικού κεφαλαίου, μέσα από συστηματικές καταβολές και επένδυση σε αμοιβαία κεφάλαια, την επαγγελματική διαχείριση των οποίων αναλαμβάνει η Eurobank Asset Management Α.Ε.Δ.Α.Κ. Έτσι, δίνει στους κατόχους του τη δυνατότητα να σχεδιάζουν το μέλλον τους και να προγραμματίζουν τη ζωή τους, σύμφωνα με τις επιδιώξεις τους. Το νέο πρόγραμμα προσφέρει πέντε επενδυτικές στρατηγικές, απαντώντας στις ξεχωριστές ανάγκες και τα διαφορετικά προφίλ ανθρώπων, ενώ αντισταθμίζει το επενδυτικό ρίσκο, μέσω συστηματικών καταβολών και μακροχρόνιου επενδυτικού ορίζοντα. Επιπροσθέτως, συνδυάζει τη δημιουργία κεφαλαίου με την παροχή προστασίας στα μέλη μιας οικογένειας, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά, ώστε να μπορούν με αυτοπεποίθηση να κάνουν σχέδια για το αύριο.

Το My Investment Plan παρέχει στους κατόχους του μια σειρά από σημαντικά οφέλη που το καθιστούν ιδιαίτερα ελκυστικό. Κατ’ αρχάς, δίνει τη δυνατότητα ελάχιστου μηνιαίου ασφαλίστρου €50, επιτρέποντας σε κάθε κάτοχο να το προσαρμόζει ανάλογα με τον διαθέσιμο προϋπολογισμό του. Ο χρονικός ορίζοντάς του σχεδιάζεται βάσει των οικονομικών στόχων που θέλει να επιτύχει κάθε άνθρωπος, ενώ, ταυτόχρονα, του προσφέρει μεγάλη ευελιξία στη διαχείριση και την πληρωμή του ασφαλίστρου – όπως αύξηση ή μείωσή του μετά τον πρώτο χρόνο και δυνατότητα καταβολής πρόσθετου έκτακτου εφάπαξ ασφαλίστρου. Επιπλέον, του επιτρέπει, υπό προϋποθέσεις, να προχωρά σε ολική ή μερική εξαγορά του λογαριασμού επένδυσης, καθώς και προοπτική αποδόσεων, μέσω των πέντε επενδυτικών στρατηγικών, οι οποίες μπορούν να τροποποιηθούν έως και δύο φορές το χρόνο, χωρίς επιπρόσθετο κόστος. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα προσθήκης και συμπληρωματικών καλύψεων προστασίας, ενισχύοντας τον ασφαλιστικό χαρακτήρα του προγράμματος.

Τέλος, οι κάτοχοί του μπορούν να ενημερώνονται ανά πάσα στιγμή για το My Investment Plan μέσω του Eurolife Connect, την online πλατφόρμα της Eurolife FFH που δίνει στους πελάτες της πρόσβαση ανά πάσα στιγμή σε ό,τι αφορά τα προγράμματά τους στην εταιρεία.

Με το My Investment Plan, η Eurolife FFH αποδεικνύει ότι αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων και βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, με προϊόντα και υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να οραματίζονται το μέλλον που επιθυμούν. Το νέο πρόγραμμα διατίθεται από το εκτεταμένο δίκτυο ασφαλιστικών συμβούλων, με τους οποίους συνεργάζεται η Eurolife FFH. Περισσότερες πληροφορίες για το My Investment Plan είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα https://www.eurolife.gr/el-GR/proionta/idiotes/apotamieusi/.

Article post image Eurolife Ffh Mca Online Workshops 19012021

Οnline εργαστήρια Σαββατοκύριακου για παιδιά και γονείς από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH ξεκινάει τη νέα χρονιά με τον πιο δημιουργικό τρόπο, υποστηρίζοντας τα online εργαστήρια Σαββατοκύριακου για παιδιά του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας. Από τον Ιανουάριο μέχρι και το Μάιο, τα παιδιά και οι γονείς τους θα περιηγηθούν στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, μέσα από παραμύθια, διαδραστικές ξεναγήσεις, εικαστικά εργαστήρια, θέατρο, φωτογραφία  και μουσική.

Το πρώτο online workshop, με τίτλο «Ανακαλύπτουμε τα γεωμετρικά σχήματα στα ειδώλια του Μουσείου», απευθύνεται σε παιδιά 4-6 χρονών και θα πραγματοποιηθεί δύο φορές,  στις 24 και στις 31 Ιανουαρίου. Τα παιδιά που θα συμμετέχουν, θα χρησιμοποιήσουν απλά υλικά που θα βρουν στο σπίτι και θα τα μεταμορφώσουν σε κυκλαδικά και κυπριακά ειδώλια! Με σύμμαχο τη φαντασία και το δημιουργικό παιχνίδι, θα κατασκευάσουν τους ήρωες των δικών τους παραμυθιών και θα ζήσουν συναρπαστικές ιστορίες και μεγάλες περιπέτειες!

Και αυτό είναι μόνο η αρχή! Από φέτος, τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης θα πραγματοποιούνται και σε ψηφιακό περιβάλλον, επιτρέποντας σε ακόμα περισσότερα παιδιά, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, να πάρουν μέρος, αφήνοντας τη φαντασία τους ελεύθερη να ταξιδέψει. Με τον τρόπο αυτό, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και η Eurolife FFH αποδεικνύουν ότι οι δράσεις τους δεν μπαίνουν σε lockdown. Σχεδιασμένα για τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών, τα online workshops στοχεύουν στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων, με την ευκολία και τις δυνατότητες που προσφέρει ο σύγχρονος ψηφιακός κόσμος.

Η Eurolife FFH, στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, συμβάλει διαχρονικά σε όλες τις πρωτοβουλίες για την προώθηση του κυκλαδικού και του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού εντός και εκτός συνόρων. Για τη Eurolife FFH έχει αξία να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στις τέχνες και τον πολιτισμό, προάγοντας την γνώση και τη δημιουργικότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα του
Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!