Το EurolifeBusinessAcademy, η πρώτη ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για επαγγελματίες ασφαλιστές από τη EurolifeFFH, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation, έχει ήδη «επιστρέψει», προσφέροντας από τις 30 Αυγούστου νέους κύκλους μαθημάτων.
Αποτελούμενο από τρεις ξεχωριστές εκπαιδευτικές ενότητες, το EurolifeBusinessAcademy απευθύνεται στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα, χωρίς υποχρέωση συνεργασίας με τη EurolifeFFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες όσων το παρακολουθήσουν στις σύγχρονες online τεχνολογίες. Η EurolifeFFH και το Found.ation έχουν σχεδιάσει το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο, ώστε οι ασφαλιστές του σήμερα να γνωρίσουν τα ψηφιακά εργαλεία και τις τεχνολογίες του αύριο, να ανακαλύψουν τα οφέλη από τη χρήση τους και να εκπαιδευτούν σε νέες μεθόδους που θα αναβαθμίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και τις υπηρεσίες που τους παρέχουν. Μέχρι σήμερα, το EurolifeBusinessAcademy έχει προσφέρει περισσότερες από 1.900 ώρες μαθημάτων, έχοντας ήδη περισσότερες από 360 δηλώσεις συμμετοχών.
Η συμμετοχή στο EurolifeBusinessAcademy είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τη λήψη του πιστοποιητικού παρακολούθησης. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εισηγητές του Found.ation, οι οποίοι καθοδηγούν τους συμμετέχοντες σε θέματα σχετικά με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα dataanalytics, το ArtificialIntelligence, την απομακρυσμένη εργασία και το digitalmarketing. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που παρακολουθούν τα μαθήματα, μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις στο επαγγελματικό πεδίο τους, να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν χρήσιμα εργαλεία για το μέλλον της εργασίας τους.
Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobileads και τα κοινωνικά δίκτυα.
Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο EurolifeBusinessAcademy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.
Συγκεκριμένα, ο νέος ψηφιακός χώρος ευεξίας της Eurolife FFH, MoreLife, διακρίθηκε στην κατηγορία BestContentMarketingProgram για Financial & InsuranceServicesandProducts με το BronzeAward και στην κατηγορία BestUseofContentMarketingforLeadGeneration με το SilverAward. Το More Life είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα, μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και να υπολογίσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, και να ενημερώνονται για θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας, μέσα από χρήσιμα άρθρα με πλούσιο περιεχόμενο.
Επίσης, η Eurolife FFH βραβεύθηκε και στην κατηγορία BestBrandedBlog (B2C / B2B) κατακτώντας το SilverAward για το εταιρικό της blog, το οποίο, με εκτενέστατη αρθρογραφία, δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους. Το περιεχόμενό του ανανεώνεται τακτικά και αποτελείται, μεταξύ άλλων, από θέματα σχετικά με οικογένεια, σπουδές παιδιών, νέα ζευγάρια, άσκηση, διατροφή, αποταμίευση, ευεξία, υγεία και επιχειρηματικότητα, με συμβουλές, tips και προτάσεις για ασφαλιστικά προγράμματα.
«Η τριπλή διάκριση στα Content Marketing Awards 2021 είναι μεγάλη τιμή για εμάς», ανέφερε η ΝόταΣταύρου, DigitalMarketing & SocialMediaSpecialist της EurolifeFFH. «Με όλες τις ιδέες και τις δράσεις μας έχουμε στόχο να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη Eurolife FFH να αποσπά τόσο σημαντικές διακρίσεις και να βρίσκεται ανάμεσα σε επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου, μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές και την κριτική επιτροπή των Content Marketing Awards για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και στη sleed, με την οποία συνεργαζόμαστε και παράγουμε μαζί το περιεχόμενο που ανεβαίνει στις ψηφιακές πλατφόρμες μας».
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Παιδικού Διαγωνισμού (https://kidscontest.cycladic.gr/) ξεπέρασε συνολικά τις 325.000 επισκέψεις, με περισσότερους από 32.000 χρήστες. Τόσο τα παιδιά, όσο και οι εκπαιδευτικοί, εκτός από το διαγωνισμό ζωγραφικής, μπορούσαν να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες για δημιουργική απασχόληση και ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων. Μάλιστα, η κατηγορία ΜΑΘΑΙΝΩ, με εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες βασισμένες στα έργα της έκθεσης «Αρχαιολατρεία και Φιλελληνισμός. Συλλογή Θανάση και Μαρίνας Μαρτίνου» συγκέντρωσε 65.000 επισκέψεις. Η Eurolife FFH υποστηρίζει σταθερά τις πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ψηφιακές και μη, αναγνωρίζοντας ότι η πρόσβαση στον πολιτισμό παραμένει διαχρονική αξία, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην καθημερινότητά μας.
Οι νικητές και οι διακριθέντες του διαγωνισμού προέκυψαν από ειδική κριτική επιτροπή, ενώ το έπαθλό τους ήταν και φέτος ένα CycladicArtBox, το οποίο περιέχει διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα τον αρχαίο ελληνικό και κυκλαδικό πολιτισμό.
Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν τη γνώση και απελευθερώνουν τη δημιουργική έκφραση των παιδιών. Η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ενισχύει δράσεις και ιδέες που εξυψώνουν το πνεύμα και ανοίγουν νέους ορίζοντες. Ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH υποστηρίζει όλες τις πρωτοβουλίες του, μέσω των οποίων μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν περισσότερα για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τις προεκτάσεις του στο σήμερα.
Έχοντας μελετήσει τις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός, η EurolifeFFH σχεδίασε ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο κάλυψης για την ασφάλιση κτηριακών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και περιεχομένου. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα απέναντι σε απρόοπτα συμβάντα, όπως πυρκαγιά, σεισμός, κλοπή, έξοδα και λοιπές υλικές ζημιές.
Το νέο πακέτο ασφάλισης αποτελεί μία ακόμη πρωτοβουλία της Eurolife FFH για να ενισχύσει την παρουσία της στις γενικές ασφαλίσεις και τις ασφαλίσεις τουριστικών επιχειρήσεων, ενός κλάδου με μεγάλη επίδραση στην ελληνική οικονομία. Η εταιρεία δίνει, με το πρόγραμμα αυτό, μια ανταγωνιστική δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ή μισθωτές των ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων να προστατευτούν από πιθανούς κινδύνους ή ζημιές. Με την ασφάλεια που τους παρέχει, θα μπορούν να συνεχίζουν απερίσπαστα τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, γνωρίζοντας ότι είναι σε θέση να ξεπεράσουν ένα ενδεχόμενο εμπόδιο εύκολα και γρήγορα.
Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει ώστε η προστασία αυτών που έχουν αξία για τους πελάτες της να είναι μια επένδυση που αποδίδει. Η εταιρεία υποστηρίζει όλους αυτούς που την εμπιστεύονται, δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζει τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της.
Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (10% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[ii]. Σε €291,86 εκατ. ανήλθαν συνολικά οι αποζημιώσεις το 2020, οι οποίες αφορούν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως σε βάθος πενταετίας (2016-2020) το αντίστοιχο νούμερο έφτασε το €1,4 δισ[iii].
Με στόχο να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών του, ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2020 να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που άγγιξαν τα €3 εκατ.
Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για τη χρονιά που πέρασε, άγγιξαν τα €151,9 εκατ. (ποσό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2019), ενώ σε επίπεδο πενταετίας (2016-2020) έχουν φτάσει τα €672,60 εκατ.
Το 2020, ο οργανισμός έδειξε την υπεροχή του στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Πιο συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου εξασφάλισε υψηλές αποδόσεις ύψους 3,24%, ενώ η απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου έκλεισε στο 2,78% το 2020. Οι υψηλές αποδόσεις στα επενδυτικά προγράμματα για το 2020 αποτελεί συνέχεια μιας σειράς υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων.
Αξία έχει να στηρίζεις τους ανθρώπους σου
Για το Όμιλο Eurolife FFH, η υποστήριξη των δικτύων συνεργατών είναι μία από τις βασικές προτεραιότητές του, γι' αυτό πέρυσι πραγματοποίησε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων το 71% πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με 53% live τηλε-εκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class) και 47% e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας. Το 29% των συναντήσεων έγιναν δια ζώσης, με έμφαση σε τομείς όπως η υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των συνεργατών με βάση και τις ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους του, ο Όμιλος έδωσε προτεραιότητα στην ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας από πολύ νωρίς εργασία από το σπίτι σε ποσοστό που ξεπερνάει το 75%. Παρά τις δυσκολίες του 2020, κατάφερε παράλληλα να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους, οι οποίες ξεπέρασαν τις 4.300 ώρες, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία (περισσότερες από 1.450 ώρες). Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο. Μέσα στο 2020, 15 φοιτητές με διαφορετικά αντικείμενα σπουδών ολοκλήρωσαν την πρακτική τους εξάσκηση σε ξεχωριστές διευθύνσεις του οργανισμού.
Αξία έχει να είσαι μέρος της λύσης
Το 2020, ο Όμιλος συνέχισε να δίνει αξία στην κοινωνία, με δράσεις για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του, συνέχισε τις υφιστάμενες συνεργασίες του, προχωρώντας παράλληλα και στην υποστήριξη νέων οργανισμών. Πιο αναλυτικά:
Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές, έχουν βοηθηθεί μέχρι στιγμής 41 ωφελούμενες, με 40 μωρά να έχουν γεννηθεί ήδη και άλλα 8 να αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου, ο Όμιλος EurolifeFFH δημιούργησε τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό στην Πάτμο, για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Περισσότερα από 640.000 είδη ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού μοιράστηκαν στις 50 δομές των 12 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη την Ελλάδα, με περισσότερους από 5.000 ωφελούμενους, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πάνω από 30.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν πρόσβαση και γνώσεις στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Περισσότερα από 1.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στο διαδίκτυο μέσα από τις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute (CSIi), σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyberbullying, το onlinephishing, τη ρομποτική και το gamedevelopment.
7 αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή δωρίστηκαν στο Δήμο Αθηναίων, οι οποίες συγκεντρώνουν 3.360 λίτρα απορριμμάτων και καθαρίζουν 27 πλατείες και πεζόδρομους καθημερινά.
Για τον Όμιλο Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που έχουν ανάγκη. Γι' αυτό ο Όμιλος προχώρησε άμεσα σε μια σειρά ενεργειών για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων του από την κακοκαιρία «Ιανός» στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας. Ο Όμιλος βρέθηκε επίσης στο πλευρό των ασφαλισμένων του που επλήγησαν από το σεισμό στη Σάμο ανταποκρινόμενος άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους.
Κάνοντας έναν απολογισμό του 2020, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά «Ο Όμιλος EurolifeFFH κινήθηκε με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το κλειδί για την επιτυχία μας δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα. Μάθαμε πολλά από τη χρονιά που πέρασε και είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τη γνώση αυτή για την επόμενη ημέρα. Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας και στη στήριξη της κοινωνίας με έργα που έμπρακτα βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σκοπός μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί απέναντι στις προκλήσεις και να δίνουμε αξία σε ό,τι έχει σημασία για κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται».
[i] Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει την επίδραση του αποθέματος Επάρκειας (LAT Reserve) που δημιουργήθηκε κατά την τρέχουσα χρήση.