Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Press Release Eurolife Ffh Eurolife Business Academy Header

Νέοι κύκλοι μαθημάτων για το Eurolife Business Academy

Το Eurolife Business Academy, η πρώτη ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για επαγγελματίες ασφαλιστές από τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation, έχει ήδη «επιστρέψει», προσφέροντας από τις 30 Αυγούστου νέους κύκλους μαθημάτων.

Αποτελούμενο από τρεις ξεχωριστές εκπαιδευτικές ενότητες, το Eurolife Business Academy απευθύνεται στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα, χωρίς υποχρέωση συνεργασίας με τη Eurolife FFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες όσων το παρακολουθήσουν στις σύγχρονες online τεχνολογίες. Η Eurolife FFH και το Found.ation έχουν σχεδιάσει το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο, ώστε οι ασφαλιστές του σήμερα να γνωρίσουν τα ψηφιακά εργαλεία και τις τεχνολογίες του αύριο, να ανακαλύψουν τα οφέλη από τη χρήση τους και να εκπαιδευτούν σε νέες μεθόδους που θα αναβαθμίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και τις υπηρεσίες που τους παρέχουν. Μέχρι σήμερα, το Eurolife Business Academy έχει προσφέρει περισσότερες από 1.900 ώρες μαθημάτων, έχοντας ήδη περισσότερες από 360 δηλώσεις συμμετοχών.

Η συμμετοχή στο Eurolife Business Academy είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τη λήψη του πιστοποιητικού παρακολούθησης. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εισηγητές του Found.ation, οι οποίοι καθοδηγούν τους συμμετέχοντες σε θέματα σχετικά με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα data analytics, το Artificial Intelligence, την απομακρυσμένη εργασία και το digital marketing. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που παρακολουθούν τα μαθήματα, μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις στο επαγγελματικό πεδίο τους, να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν χρήσιμα εργαλεία για το μέλλον της εργασίας τους.

Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο Eurolife Business Academy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.

Article post image Press Release Fire Support

Eurolife FFH: πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

 Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2109303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

  • Συνεχής και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους
  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης
  • Εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο Περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό του, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή του.

Article post image Press Release Content Marketing Awards

Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Content Marketing Awards 2021

Η Eurolife FFH απέσπασε τρία βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Content Marketing Awards, τα οποία απονεμήθηκαν από το Marketing Week και τη Boussias Communications την Τετάρτη 24 Ιουλίου. Στόχος των βραβείων είναι να αναδείξουν ιδέες και δράσεις content marketing που βασίζονται στη στρατηγική μιας επιχείρησης και υλοποιούνται με κριτήρια την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Για τη Eurolife FFH, η διάκρισή της στα βραβεία έχει μεγάλη αξία, καθώς η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία περιεχομένου μέσα από τα κανάλια της, αναπτύσσοντας νέους τρόπους επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Συγκεκριμένα, ο νέος ψηφιακός χώρος ευεξίας της Eurolife FFH, More Life, διακρίθηκε στην κατηγορία Best Content Marketing Program για Financial & Insurance Services and Products με το Bronze Award και στην κατηγορία Best Use of Content Marketing for Lead Generation με το Silver Award. Το More Life είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα, μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και να υπολογίσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, και να ενημερώνονται για θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας, μέσα από χρήσιμα άρθρα με πλούσιο περιεχόμενο.

Επίσης, η Eurolife FFH βραβεύθηκε και στην κατηγορία Best Branded Blog (B2C / B2B) κατακτώντας το Silver Award για το εταιρικό της blog, το οποίο, με εκτενέστατη αρθρογραφία, δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους. Το περιεχόμενό του ανανεώνεται τακτικά και αποτελείται, μεταξύ άλλων, από θέματα σχετικά με οικογένεια, σπουδές παιδιών, νέα ζευγάρια, άσκηση, διατροφή, αποταμίευση, ευεξία, υγεία και επιχειρηματικότητα, με συμβουλές, tips και προτάσεις για ασφαλιστικά προγράμματα.

«Η τριπλή διάκριση στα Content Marketing Awards 2021 είναι μεγάλη τιμή για εμάς», ανέφερε η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist της Eurolife FFH. «Με όλες τις ιδέες και τις δράσεις μας έχουμε στόχο να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη Eurolife FFH να αποσπά τόσο σημαντικές διακρίσεις και να βρίσκεται ανάμεσα σε επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου, μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές και την κριτική επιτροπή των Content Marketing Awards για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και στη sleed, με την οποία συνεργαζόμαστε και παράγουμε μαζί το περιεχόμενο που ανεβαίνει στις ψηφιακές πλατφόρμες μας».

___________________________________________________

Από τα αριστερά στα δεξιά:

Γιώργος Κασκαρέλης - Marketing and Promotions Head, Eurolife FFH

Νότα Σταύρου - Digital Marketing and Social Media Specialist, Eurolife FFH

Διονύσης Κατσίμπας – Digital Marketing Director, Sleed

Δώρα Μπίκα – Digital Marketing Manager, Sleed

 

Article post image Donor Speed Dating

Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του HIGGS Donors Speed Dating Event

Η Eurolife FFH ήταν ο Μεγάλος Χορηγός του 5ου HIGGS Donors Speed Dating Event, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Ιουλίου, με τη συμμετοχή 104 μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και 40 εκπροσώπων από επιχειρήσεις, κοινωφελή ιδρύματα και πρεσβείες. Στόχος της εκδήλωσης ήταν να δώσει στους εκπροσώπους των ΜΚΟ τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το έργο και τις δράσεις τους σε υποψήφιους χρηματοδότες, μέσα από σύντομες συναντήσεις που βασίζονται στη λογική του speed dating. Η φετινή διοργάνωση, με κριτήριο την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων, πραγματοποιήθηκε online.

Για τη Eurolife FFH έχει ιδιαίτερη αξία να βρίσκεται στο πλευρό της κοινωνίας των πολιτών, υποστηρίζοντάς τη με πράξεις. Το HIGGS Donors Speed Dating Event είναι μια ετήσια συνάντηση με μεγάλη σημασία για όλες τις ΜΚΟ που συμμετέχουν, καθώς τους επιτρέπει να γνωρίσουν από κοντά και να δικτυωθούν με πιθανούς χρηματοδότες, διερευνώντας ταυτόχρονα το ενδεχόμενο για συνεργασίες. Η Eurolife FFH συναντήθηκε διαδικτυακά με εκπροσώπους από 20 διαφορετικές ΜΚΟ, των οποίων η δράση αναπτύσσεται σε θέματα όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η υγεία, η κοινωνική πρόνοια, ο πολιτισμός, το περιβάλλον και η νεανική και γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Ως Μεγάλος Χορηγός του 5ου HIGGS Donors Speed Dating Event, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά σε έναν δημιουργικό διάλογο που δίνει μια μοναδική ευκαιρία σε φορείς από την κοινωνία των πολιτών να παρουσιάσουν το όραμα και τις δράσεις τους. Για την εταιρεία, αξία έχει ναι είναι δίπλα τους με πράξεις, υποστηρίζοντας το έργο τους που κάνει τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων καθημερινά.

Article post image Business Academy

Οι Ψηφιακές Ακαδημίες του CSIi και της Eurolife FHH επιστρέφουν τον Σεπτέμβριο

Οι Ψηφιακές Ακαδημίες Γονέων και Μαθητών, ένα δωρεάν online εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Cyber Security International Institute που υλοποιείται με την υποστήριξη της Eurolife FFH, έχουν υποδεχθεί περισσότερους από 3.000 συμμετέχοντες συνολικά από την έναρξή τους. Στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους για τους ψηφιακούς κινδύνους και τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου και της τεχνολογίας. Η Eurolife FFH υποστηρίζει την υλοποίησή του, συμβάλλοντας έτσι στην ενδυνάμωση των ψηφιακών γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων σήμερα.

Μέχρι σήμερα, έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία οκτώ κύκλοι της Ψηφιακής Ακαδημίας: Parent Edition και πέντε κύκλοι της Ψηφιακής Ακαδημίας: Student Edition, με συμμετέχοντες από ολόκληρη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στην Ακαδημία Γονέα συμμετείχαν περισσότεροι από 1.800 γονείς, οι οποίοι ενίσχυσαν τις γνώσεις τους γύρω από τους ψηφιακούς κινδύνους, έτσι ώστε να μπορούν να καθοδηγούν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο με ασφάλεια. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες: τα ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα (όπως οι διαδικτυακές απάτες, το online phishing, οι ηλεκτρονικές εφαρμογές και η περιήγηση μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών), την επικοινωνία του ανηλίκου στο διαδίκτυο μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το online gaming (όπου καλύφθηκαν οι θεματικές της αποπλάνησης ανηλίκων, του ηλεκτρονικού εκφοβισμού και του εθισμού στο διαδίκτυο), καθώς και τη συνολική ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Στην Ακαδημία Μαθητή περισσότερα από 1.200 παιδιά και έφηβοι, εκπαιδεύτηκαν πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Όλα τα μαθήματα υλοποιήθηκαν από την ερευνητική ομάδα SeRi (STEM-Engineering-Robotics-Informatics) του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Και οι δύο Ακαδημίες θα επιστρέψουν τον Σεπτέμβριο με νέους κύκλους μαθημάτων, μετά από μια σύντομη διακοπή κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.

Η Eurolife FFH, εστιάζοντας στην ουσία των πραγμάτων, είναι προσανατολισμένη σε δράσεις που διευκολύνουν την πρόσβαση στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό συνεχίζει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες, όπως οι Ψηφιακές Ακαδημίες του CSIi, που βοηθούν την προσωπική ανάπτυξη μέσα από χρήσιμες και σύγχρονες δεξιότητες.  

Article post image Climate Lab   Image   Dt

Οι Global Shapers Athens Hub και η Eurolife FFH παρουσιάζουν τα αποτελέσματα του 1ου Athens Climate Lab

Τα αποτελέσματα του Athens Climate Lab, μιας πρωτοβουλίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην Αθήνα, ανακοίνωσε η ομάδα Global Shapers Athens Hub, με την αποκλειστική υποστήριξη της Eurolife FFH. Μέσα από τέσσερα workshops, το Athens Climate Lab ανέδειξε τις κύριες προκλήσεις στην πόλη από την κλιματική αλλαγή, καταγράφοντας, ταυτόχρονα, δράσεις και ενέργειες που μπορούν να συμβάλλουν τόσο στην αντιμετώπισή τους, όσο και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην Αθήνα.

Το εργαστήριο, του οποίου τα ευρήματα δημοσιεύονται για πρώτη φορά, μέσα από συζητήσεις ανάμεσα σε μέλη της κοινωνίας των πολιτών και των δημόσιων φορέων, εντόπισε τις τέσσερις κυριότερες προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής στην πόλη: διάβρωση των ακτών, ακραία καιρικά φαινόμενα, ατμοσφαιρική ρύπανση και δασικές πυρκαγιές.

Για κάθε μία από τις παραπάνω προκλήσεις πραγματοποιήθηκε έλεγχος των διαθέσιμων δεδομένων, λήφθηκαν υπόψη οι προσπάθειες που έχουν ήδη γίνει έως σήμερα και μελετήθηκαν τα στοιχεία που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά το σύστημα, σε δομικό και συμπεριφορικό επίπεδο. Η ομάδα εργασίας προχώρησε επίσης στην πρόταση καινοτόμων λύσεων αντιμετώπισης, ακολουθώντας τη μεθοδολογία του systemic impact (μελέτη των αλλαγών που επηρεάζουν ουσιαστικά ένα σύστημα).

Η καταγραφή των προτάσεων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων εκτείνεται σε τρεις κατευθύνσεις. Στην ενίσχυση της εκπαίδευσης, στην έγκυρη ενημέρωση και στη συμμετοχή των πολιτών. Η εστίαση σε αυτούς τους τομείς είναι ένα σημαντικό βήμα για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην Αθήνα.

Σχετικά με τις προκλήσεις που εντοπίστηκαν στο πλαίσιο της διαβούλευσης, τα προτεινόμενα μέτρα αντιμετώπισης που συζητήθηκαν συνοψίζονται ως εξής:

  • Διάβρωση των παράκτιων περιοχών: προτείνεται η παρακολούθηση σε επίπεδο πολιτικής και θεσμικού πλαισίου, όπως για παράδειγμα η παρακολούθηση της εφαρμογής των νόμων. Επιπλέον, νέες δράσεις, όπως η αποκατάσταση οικοσυστημάτων εκτός αστικού ιστού αλλά και η ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των πολιτών, θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του φαινομένου.
  • Ακραία καιρικά φαινόμενα: προτείνεται η επικέντρωση σε θέματα συνεργειών και υποδομών. Η εκπαίδευση μπορεί, επίσης, να έχει ουσιαστικό ρόλο για την καλύτερη προστασία απέναντι σε ακραίες καιρικές συνθήκες, οι οποίες είναι όλο και πιο συχνές τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα και αναμένεται να ενταθούν στο μέλλον, ως συνέπεια της κλιματικής αλλαγής.
  • Ατμοσφαιρική ρύπανση: προτείνεται η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με έμφαση σε τομείς όπως η πράσινη κινητικότητα, κτίρια και συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης και η προστασία του πράσινου ιστού.
  • Δασικές πυρκαγιές: προτείνεται η άμεση ολοκλήρωση των δασικών χαρτών, η αποσαφήνιση του νομικού πλαισίου, καθώς και η καλλιέργεια κουλτούρας συνεργασίας μεταξύ των αρμοδίων φορέων.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να δημιουργεί ουσιαστική σχέση με φορείς που μελετούν και σχεδιάζουν λύσεις στις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν η κοινωνία και το περιβάλλον. Γιατί μόνο με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν στην καρδιά τους τον ίδιο τον άνθρωπο και την ποιότητα ζωής του, μπορούμε να δούμε το μέλλον πιο αισιόδοξα.

Article post image Ekthesi Mkt Press Release

Η ψηφιακή έκθεση «Καθημερινοί Ήρωες» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH

Η Eurolife FFH υποστηρίζει κάθε χρόνο τον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την έκφραση των παιδιών από ολόκληρη τη χώρα. Με θέμα «Καθημερινοί Ήρωες», ο 8ος Παιδικός Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε φέτος ψηφιακά και ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας 6,000 συμμετοχές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και αναδεικνύοντας 36 νικητές και 96 διακριθέντες. Η έκθεση των παιδικών έργων άνοιξε τις διαδικτυακές της πύλες στις 18 Μαΐου, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, και θα είναι διαθέσιμη σε όλους μέχρι τις 31 Αυγούστου στην ιστοσελίδα https://kidscontest.cycladic.gr/apotelesmata/.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Παιδικού Διαγωνισμού (https://kidscontest.cycladic.gr/) ξεπέρασε συνολικά τις 325.000 επισκέψεις, με περισσότερους από 32.000 χρήστες. Τόσο τα παιδιά, όσο και οι εκπαιδευτικοί, εκτός από το διαγωνισμό ζωγραφικής, μπορούσαν να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες για δημιουργική απασχόληση και ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων. Μάλιστα, η κατηγορία ΜΑΘΑΙΝΩ, με εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες βασισμένες στα έργα της έκθεσης «Αρχαιολατρεία και Φιλελληνισμός. Συλλογή Θανάση και Μαρίνας Μαρτίνου» συγκέντρωσε 65.000 επισκέψεις. Η Eurolife FFH υποστηρίζει σταθερά τις πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ψηφιακές και μη, αναγνωρίζοντας ότι η πρόσβαση στον πολιτισμό παραμένει διαχρονική αξία, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην καθημερινότητά μας.

Οι νικητές και οι διακριθέντες του διαγωνισμού προέκυψαν από ειδική κριτική επιτροπή, ενώ το έπαθλό τους ήταν και φέτος ένα Cycladic Art Box, το οποίο περιέχει διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα τον αρχαίο ελληνικό και κυκλαδικό πολιτισμό.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν τη γνώση και απελευθερώνουν τη δημιουργική έκφραση των παιδιών. Η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ενισχύει δράσεις και ιδέες που εξυψώνουν το πνεύμα και ανοίγουν νέους ορίζοντες. Ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH υποστηρίζει όλες τις πρωτοβουλίες του, μέσω των οποίων μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν περισσότερα για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τις προεκτάσεις του στο σήμερα.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Press Release Eurolife Ffh Hotels Min

Νέο πακέτο ασφάλισης τουριστικών επιχειρήσεων από τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH παρουσιάζει ένα νέο πρόγραμμα ασφάλισης περιουσίας για τους ιδιοκτήτες ή μισθωτές ακινήτων μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων (με συνολικό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο έως € 1.000.000).

Έχοντας μελετήσει τις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός, η Eurolife FFH σχεδίασε ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο κάλυψης για την ασφάλιση κτηριακών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και περιεχομένου. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα απέναντι σε απρόοπτα συμβάντα, όπως πυρκαγιά, σεισμός, κλοπή, έξοδα και λοιπές υλικές ζημιές.

Το νέο πακέτο ασφάλισης αποτελεί μία ακόμη πρωτοβουλία της Eurolife FFH για να ενισχύσει την παρουσία της στις γενικές ασφαλίσεις και τις ασφαλίσεις τουριστικών επιχειρήσεων, ενός κλάδου με μεγάλη επίδραση στην ελληνική οικονομία. Η εταιρεία δίνει, με το πρόγραμμα αυτό, μια ανταγωνιστική δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ή μισθωτές των ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων να προστατευτούν από πιθανούς κινδύνους ή ζημιές. Με την ασφάλεια που τους παρέχει, θα μπορούν να συνεχίζουν απερίσπαστα τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, γνωρίζοντας ότι είναι σε θέση να ξεπεράσουν ένα ενδεχόμενο εμπόδιο εύκολα και γρήγορα.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει ώστε η προστασία αυτών που έχουν αξία για τους πελάτες της να είναι μια επένδυση που αποδίδει. Η εταιρεία υποστηρίζει όλους αυτούς που την εμπιστεύονται, δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζει τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της.

Article post image Infographic Hope Genesis 01

Eurolife FFH: Όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή

Τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν και να επεκτείνουν την κοινή τους δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα μέχρι το 2023, ανακοίνωσαν η Eurolife FFH και η HOPEgenesis, κατά τη διάρκεια online εκδήλωσης, σε απευθείας σύνδεση από τα γραφεία της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, οι δύο οργανισμοί κάνουν ένα νέο μεγάλο βήμα στη συνεργασία τους, με τη Eurolife FFH να υιοθετεί συνολικά δέκα απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας για τα επόμενα τρία χρόνια (2021-2023), όπου οι γυναίκες κάτοικοι που θέλουν να γίνουν μητέρες, δεν έχουν εύκολη ή τακτική πρόσβαση σε υπηρεσίες φροντίδας, κέντρα υγείας και μαιευτήρια. Παράλληλα με την υιοθεσία των περιοχών, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis δεσμεύονται για τη δημιουργία αντίστοιχου αριθμού παιδικών σταθμών στις ίδιες περιοχές, με στόχο τα παιδιά που θα γεννηθούν να έχουν το δικό τους χώρο, όπου θα απασχολούνται δημιουργικά.

Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, όπου ο αριθμός των γεννήσεων αυξήθηκε κατακόρυφα από την έναρξη του προγράμματος, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis επεκτείνουν από φέτος τη δράση τους και στους Λειψούς, το Καστελόριζο, τα Άγραφα, την Ανάφη, το Κουφονήσι, τη Νίσυρο, την Τήλο, τη Χάλκη και την Κάσο.

Το νέο πρόγραμμα παρουσίασαν ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, και ο Δρ. Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος & Ιδρυτής της HOPEgenesis. Με ομιλίες και δηλώσεις τους συμμετείχαν η Δρ. Χρυσούλα Ζαχαροπούλου, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ανάπτυξης, Αντιπρόεδρος της Αντιπροσωπείας στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση Ίσης Εκπροσώπησης ΑΚΕ-ΕΕ, Μέλος της Επιτροπής Δικαιωμάτων των Γυναικών & Ισότητας των Φύλων και Μέλος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας & Ασφάλειας των Τροφίμων, ο Δήμαρχος Λειψών, Φώτης Μάγγος, ο Δήμαρχος Αγράφων, Αλέξης Καρδαμπίκης και ο Αντιδήμαρχος Καστελόριζου, Στράτος Αμύγδαλος, εκπροσωπώντας τις τρεις περιοχές όπου θα δημιουργηθούν φέτος παιδικοί σταθμοί.

Στόχος της ενέργειας είναι η ανατροπή της υπογεννητικότητας, δίνοντας ένα κίνητρο στις νέες οικογένειες, ώστε να πάρουν την απόφαση να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, η HOPEgenesis θα προσφέρει σε όλες τις ωφελούμενες των παραπάνω περιοχών τακτική παρακολούθηση και υποστήριξη από γυναικολόγους κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού, ιατρικές υπηρεσίες και ψυχολογική φροντίδα.

Η Πάτμος μετράει ήδη 40 γεννήσεις, ενώ αναμένονται άλλες 11 το επόμενο διάστημα. Τον Οκτώβριο του 2020, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis εγκαινίασαν τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό του νησιού, ο οποίος σύντομα θα αρχίσει να λειτουργεί για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Ο Δήμαρχος Πάτμου και δύο ωφελούμενες του προγράμματος συμμετείχαν με δηλώσεις τους στην εκδήλωση, σημειώνοντας την αξία της δράσης για την τοπική κοινωνία του νησιού. Ο Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, ανέφερε σχετικά ότι «η Eurolife FFH και η HOPEgenesis επενδύουν με τη δράση τους σε κοινωνικές αξίες και στηρίζουν την ακριτική Ελλάδα, λειτουργώντας με πραγματικό σχέδιο για την ανάσχεση της υπογεννητικότητας. Όσα έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια στην Πάτμο, γεννούν ελπίδα για το μέλλον του νησιού μας».

Με αφορμή την ολοκλήρωση του παιδικού σταθμού στην Πάτμο, η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας CSE, υλοποίησαν μελέτη για το κοινωνικό αποτύπωμα της κοινής δράσης της με τη HOPEgenesis για το διάστημα 2019-2020. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του Social Return on Investment (SROI), ένα διεθνές πρότυπο για τη μέτρηση της αξίας που δημιουργεί στην κοινωνία ένα πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, υπολογίστηκε ότι για κάθε €1 που επενδύει η Eurolife FFH, δημιουργείται κοινωνική αξία ισοδύναμη με €3,80. Τα αποτελέσματα του SROI παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης από τον Νίκο Αυλώνα, Πρόεδρο & Ιδρυτή του Κέντρου Αειφορίας CSE.

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, ανέφερε ότι «θέλουμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνουμε, ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά και να πετυχαίνουν το καλύτερο για τους ίδιους και για τις οικογένειές τους. Η Eurolife FFH επενδύει με συνέπεια στην κοινωνική της υπευθυνότητα, γι’ αυτό σχεδιάζουμε και υλοποιούμε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το αύριο για κάθε άνθρωπο. Η συνεργασία μας με τη HOPEgenesis είναι η απόδειξη της εταιρικής μας δέσμευσης και ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μια σύμπραξη ανάμεσα σε μια ΜΚΟ, τους τοπικούς φορείς και μια ιδιωτική εταιρεία, μπορεί να φέρει σπουδαία αποτελέσματα και να έχει θετικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων».

Ο Δρ. Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, δήλωσε ότι «η Εurolife FFH από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την οργάνωσή μας και υποστήριξε έμπρακτα τον αγώνα μας για την ανατροπή του κλίματος της υπογεννητικότητας στη χώρα μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία αυτή συνεχίζεται, επεκτείνεται σε πολλούς τομείς και στηρίζει ακόμα περισσότερες ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές, εκεί δηλαδή που υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη».

Article post image Newsletter Eurolife Hq Header Min

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH: Αξία έχει να παραμένεις δυνατός στις προκλήσεις

Θετικές οικονομικές επιδόσεις, δράσεις με ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα και επενδυτικές στρατηγικές που δημιουργούν υπεραξία χαρακτήρισαν το 2020 για τον Όμιλο Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited. Σε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις και σε ένα ασταθές κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά. Παράλληλα, συνέχισε σταθερά να εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής του, ενώ μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες αποδεικνύει καθημερινά ότι αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, ενδυναμώνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα.

Αξία έχει να εξελίσσεσαι

Ο Όμιλος Eurolife FFH επέδειξε ανθεκτικότητα και ευελιξία στις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν το 2020. Το σταθερό επενδυτικό πλάνο και η διαρκής αναβάθμιση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου Eurolife FFH αποτυπώνονται και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία ανήλθαν σε €448,65 εκατ., το συνολικό ενεργητικό να φτάνει τα €3,5 δισ. και τα ίδια κεφάλαια να ανέρχονται σε €738 εκατ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου άγγιξαν τα €22,2 εκατ[i].

Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (10% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[ii]. Σε €291,86 εκατ. ανήλθαν συνολικά οι αποζημιώσεις το 2020, οι οποίες αφορούν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως σε βάθος πενταετίας (2016-2020) το αντίστοιχο νούμερο έφτασε το €1,4 δισ[iii].

Με στόχο να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών του, ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2020 να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που άγγιξαν τα €3 εκατ.

Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για τη χρονιά που πέρασε, άγγιξαν τα €151,9 εκατ. (ποσό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2019), ενώ σε επίπεδο πενταετίας (2016-2020) έχουν φτάσει τα €672,60 εκατ.

Το 2020, ο οργανισμός έδειξε την υπεροχή του στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Πιο συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου εξασφάλισε υψηλές αποδόσεις ύψους 3,24%, ενώ η απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου έκλεισε στο 2,78% το 2020. Οι υψηλές αποδόσεις στα επενδυτικά προγράμματα για το 2020 αποτελεί συνέχεια μιας σειράς υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων.

Αξία έχει να στηρίζεις τους ανθρώπους σου

Για το Όμιλο Eurolife FFH, η υποστήριξη των δικτύων συνεργατών είναι μία από τις βασικές προτεραιότητές του, γι' αυτό πέρυσι πραγματοποίησε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων το 71% πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με 53% live τηλε-εκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class) και 47% e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας. Το 29% των συναντήσεων έγιναν δια ζώσης, με έμφαση σε τομείς όπως η υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των συνεργατών με βάση και τις ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος.

Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους του, ο Όμιλος έδωσε προτεραιότητα στην ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας από πολύ νωρίς εργασία από το σπίτι σε ποσοστό που ξεπερνάει το 75%. Παρά τις δυσκολίες του 2020, κατάφερε παράλληλα να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους, οι οποίες ξεπέρασαν τις 4.300 ώρες, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία (περισσότερες από 1.450 ώρες). Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο. Μέσα στο 2020, 15 φοιτητές με διαφορετικά αντικείμενα σπουδών ολοκλήρωσαν την πρακτική τους εξάσκηση σε ξεχωριστές διευθύνσεις του οργανισμού.

Αξία έχει να είσαι μέρος της λύσης

Το 2020, ο Όμιλος συνέχισε να δίνει αξία στην κοινωνία, με δράσεις για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του, συνέχισε τις υφιστάμενες συνεργασίες του, προχωρώντας παράλληλα και στην υποστήριξη νέων οργανισμών. Πιο αναλυτικά:

  • Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές, έχουν βοηθηθεί μέχρι στιγμής 41 ωφελούμενες, με 40 μωρά να έχουν γεννηθεί ήδη και άλλα 8 να αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου, ο Όμιλος Eurolife FFH δημιούργησε τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό στην Πάτμο, για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
  • Περισσότερα από 640.000 είδη ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού μοιράστηκαν στις 50 δομές των 12 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη την Ελλάδα, με περισσότερους από 5.000 ωφελούμενους, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
  • Πάνω από 30.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν πρόσβαση και γνώσεις στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
  • Περισσότερα από 1.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στο διαδίκτυο μέσα από τις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute (CSIi), σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyber bullying, το online phishing, τη ρομποτική και το game development.
  • 7 αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή δωρίστηκαν στο Δήμο Αθηναίων, οι οποίες συγκεντρώνουν 3.360 λίτρα απορριμμάτων και καθαρίζουν 27 πλατείες και πεζόδρομους καθημερινά.

Για τον Όμιλο Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που έχουν ανάγκη. Γι' αυτό ο Όμιλος προχώρησε άμεσα σε μια σειρά ενεργειών για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων του από την κακοκαιρία «Ιανός» στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας. Ο Όμιλος βρέθηκε επίσης στο πλευρό των ασφαλισμένων του που επλήγησαν από το σεισμό στη Σάμο ανταποκρινόμενος άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους.

Κάνοντας έναν απολογισμό του 2020, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά «Ο Όμιλος Eurolife FFH κινήθηκε με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το κλειδί για την επιτυχία μας δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα. Μάθαμε πολλά από τη χρονιά που πέρασε και είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τη γνώση αυτή για την επόμενη ημέρα. Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας και στη στήριξη της κοινωνίας με έργα που έμπρακτα βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σκοπός μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί απέναντι στις προκλήσεις και να δίνουμε αξία σε ό,τι έχει σημασία για κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται».

 


[i] Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει την επίδραση του αποθέματος Επάρκειας (LAT Reserve) που δημιουργήθηκε κατά την τρέχουσα χρήση.

[ii] Εκτίμηση βάσει εσωτερικής άσκησης.

[iii] Όλα τα ποσά που αναφέρονται αφορούν αθροιστικά τις εταιρείες σε Ελλάδα και Ρουμανία για το 2020.

  
Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!