Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Tesla Press Release Site Photo Eurolife Min

Ασφάλιση οχημάτων Tesla από τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH, λαμβάνοντας υπόψη της τις σημαντικές εξελίξεις που μετασχηματίζουν τον κλάδο της αυτοκίνησης, προσθέτει στα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτων, Safe Drive Standard και Safe Drive Plus, τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων Tesla. Η νέα αυτή δυνατότητα από τη Eurolife FFH αποτελεί αφετηρία και ανοίγει το δρόμο για την κάλυψη όλο και περισσότερων ασφαλιστικών αναγκών των κατόχων οχημάτων που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η γρήγορη προσαρμογή και ανταπόκριση της Eurolife FFH στις αλλαγές που φέρνουν τόσο οι τεχνολογικές εξελίξεις, όσο και οι πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί τον πυρήνα στη φιλοσοφία σχεδιασμού καινοτόμων και σύγχρονων ασφαλιστικών λύσεων. Με τη νέα αυτή δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων Tesla, και μάλιστα με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τιμολόγιο, η Eurolife FFH στηρίζει την ασφαλή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, προστατεύοντας παράλληλα τους οδηγούς από τους απρόβλεπτους καθημερινούς παράγοντες που συναντούν στο δρόμο.

Συνολικά, με τα Προγράμματα‌ ‌Ασφάλισης‌ ‌Οχήματος‌ η Eurolife FFH παρέχει άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, την επιλογή 3μηνης, 6μηνης ή 12μηνης ασφάλισης, καθώς και έκπτωση στα ασφάλιστρα ανανέωσης. Όποιος και αν είναι ο προορισμός, η Eurolife FFH φροντίζει το ταξίδι να είναι ξέγνοιαστο.

Στόχος της Eurolife FFH είναι να υποστηρίζει την καλύτερη εκδοχή της ζωής των πελατών της, προσφέροντας ασφάλεια και τη σιγουριά που χρειάζονται, ώστε να πετυχαίνουν περισσότερα κάθε ημέρα, ακόμη και μέσα από την ασφαλή μετακίνησή τους.

Article post image Agrafa Hopegenesis Press Release Site Photo Eurolife

Eurolife FFH: Τα παιδιά θέλουν παιδιά για να μεγαλώσουν

Στην Παλαιοκατούνα Αγράφων βρέθηκε το Σάββατο 20 Νοεμβρίου η Eurolife FFH, για τα εγκαίνια ενός νέου παιδικού σταθμού, στο πλαίσιο της κοινής δράσης της με τη HOPEgenesis. Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού, η εταιρεία παρέδωσε στους κατοίκους της περιοχής ένα σύγχρονο κτήριο, με όλες τις απαραίτητες υποδομές, ώστε τα παιδιά να κάνουν εκεί τα πρώτα τους βήματα στη μάθηση και τη γνώση.

Πρόκειται για ένα έργο με μεγάλη αξία για την περιοχή, καθώς η δημοτική ενότητα των Αγράφων είναι η πιο δυσπρόσιτη περιοχή της Ελλάδας. Η δημιουργία του παιδικού σταθμού ήρθε ως αποτέλεσμα του αυξημένου αριθμού νέων γεννήσεων, σε συνέχεια της δράσης που υλοποιούν η Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα στην ευρύτερη περιοχή – δράση η οποία φέρνει περισσότερες παιδικές φωνές στον γηραιότερο δήμο της Ευρώπης.

Ο παιδικός σταθμός αναμένεται να υποδεχθεί παιδιά προσχολικών ηλικιών, τα οποία, πλέον, έχουν το δικό τους χώρο για να κοινωνικοποιηθούν και να μάθουν να αναπτύσσουν δημιουργικά τις δεξιότητές τους. Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας, γι’ αυτό, μαζί με τη HOPEgenesis, στηρίζουν τα ζευγάρια και τις γυναίκες που θέλουν να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους.

Ο Αλέξης Καρδαμπίκης, Δήμαρχος Αγράφων, ανέφερε «είμαι ιδιαίτερα ευτυχής, αλλά και πολύ συγκινημένος που σε αυτές τις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε όλοι, η Eurolife FFH σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, στήριξαν το αίτημα του Δήμου Αγράφων και δημιούργησαν αυτόν τον σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό, εδώ στην Παλαιοκατούνα, και έχουμε τη μεγάλη χαρά να τον εγκαινιάσουμε, ενώ πολύ σύντομα περιμένουμε να γεμίσει με παιδικές φωνές που θα κάνουν εδώ τα πρώτα τους βήματα στη γνώση, τη δημιουργία και την κοινωνικοποίηση. Η Eurolife FFH και η HOPEgenesis στέκονται στο πλευρό του Δήμου μας, βοηθώντας τις οικογένειας των Αγράφων και συγχρόνως βοηθούν να ανατραπεί το μεγάλο πρόβλημα της υπογεννητικότητας που υπάρχει στον Δήμο, αφού στηρίζουν τις γυναίκες που ζουν σε αυτόν εδώ τον τόπο και θέλουν να γίνουν μητέρες. Αισθανόμαστε μεγάλη ευγνωμοσύνη και ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας όλους όσους βοήθησαν αυτό το όνειρο να γίνει πραγματικότητα, βοηθώντας έτσι να γεννηθεί η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και στο δικό μας τόπο».

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, δήλωσε ότι «τα παιδιά θέλουν παιδιά για να μεγαλώσουν και αυτός είναι ο λόγος που βρισκόμαστε σήμερα εδώ, για να εγκαινιάσουμε μαζί με το Δήμο Αγράφων και τη HOPEgenesis τον παιδικό σταθμό της περιοχής. Για εμάς έχει ιδιαίτερη αξία η δράση αυτή, η οποία είναι ένα σημαντικό βήμα για τα παιδιά, τις οικογένειές τους και όλους τους κατοίκους. Ένας τόπος, για να αποκτήσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά, γι’ αυτό είναι μεγάλη χαρά για εμάς να βλέπουμε ότι με το έργο μας γεννιούνται παιδιά στο Δήμο Αγράφων. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κατοίκους της περιοχής που έχουν αγκαλιάσει τη δράση μας, καθώς και όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν όλο αυτό το διάστημα για να δημιουργηθεί ο παιδικός σταθμός».

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, βλέποντας την υλοποίηση του πρώτου δημοτικού Παιδικού Σταθμού στο Δήμο Αγράφων, τα «Ψηλά Βουνά», και τον δεύτερο παιδικό σταθμό σε απομακρυσμένη περιοχή, που δημιουργούμε σε συνεργασία με τον στρατηγικό μας συνεργάτη Eurolife FFH», ανέφερε ο Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis. «Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ενώνουμε έμπρακτα τις δυνάμεις μας για την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας και τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας, αυτή τη φορά περνώντας στη δεύτερη φάση του προγράμματός μας και δημιουργώντας τις κατάλληλες υποδομές για τα παιδιά που έρχονται στον κόσμο σε απομακρυσμένες περιοχές. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Eurolife FFH και στο Δήμο Αγράφων για την τόσο ουσιαστική και αποτελεσματική συνεργασία μας που αποτελεί τη βάση για ένα πιο ευοίωνο μέλλον για τα παιδιά και τις οικογένειες αυτού του τόπου».

Η Eurolife FFH έχει από το 2019 ενώσει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα και μαζί στηρίζουν οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, προκειμένου να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους. Η Eurolife FFH έχει υιοθετήσει συνολικά 10 περιοχές (Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Ανάφη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρος, Χάλκη, Κάσος, Τήλος και Λειψοί), στις οποίες έχουν γεννηθεί ήδη 61 παιδιά και 26 αναμένονται το επόμενο διάστημα, και ως το 2023, θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από αυτές. Οι δύο πρώτοι, σε Πάτμο και Άγραφα, έχουν ήδη παραδοθεί στις τοπικές κοινωνίες, και συνεχίζονται οι εργασίες για τους επόμενους παιδικούς σταθμούς του προγράμματος.

Article post image Xarta Diversity Press Release Site Photo Eurolife Min

Η Eurolife FFH υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Σε μια σημαντική κίνηση προχώρησε η Eurolife FFH, με την απόφασή της να υπογράψει τη Χάρτα Διαφορετικότητας και να συμμετάσχει σε αυτήν ως Founding Member. Η εταιρεία δεσμεύεται να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό της, διασφαλίζοντας την ίση μεταχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, χρώματος, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενεαλογικών καταβολών, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης, ηλικίας, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου.

Για τη Eurolife FFH, η προαγωγή και η διαχείριση της διαφορετικότητας αποτελεί βασικό κριτήριο για την επαγγελματική ευημερία των ανθρώπων της. Με σεβασμό απέναντι στα δικαιώματά τους, η εταιρεία αντιλαμβάνεται το εργασιακό της περιβάλλον ως έναν χώρο όπου τα στελέχη της θα αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους και θα γίνονται καλύτεροι καθημερινά. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους της και να προσελκύει νέα ταλέντα, χωρίς διακρίσεις, πάντα με κριτήριο τη μοναδικότητα και τις δυνατότητές τους.

Στο πλαίσιο της Χάρτας Διαφορετικότητας, η Eurolife FFH δεσμεύεται να προωθεί την ισότητα, τον αμοιβαίο σεβασμό, την αποδοχή και την κοινωνική συνοχή, με σκοπό να προσφέρει ένα ποικιλόμορφο περιβάλλον εργασίας που ενισχύει τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά κάθε ανθρώπου. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ως σημαντική της προτεραιότητα την εκπαίδευση των εργαζομένων της σε θέματα διαχείρισης της διαφορετικότητας, καθώς και την εφαρμογή πολιτικών και πρακτικών για την προώθησή της.

Η Βάσια Χανιώτη, HR Manager της Eurolife FFH, ανέφερε ότι «για εμάς αξία έχει να σεβόμαστε την προσωπικότητα κάθε ανθρώπου που απασχολείται στην εταιρεία μας. Κάθε ένας από εμάς είναι μοναδικός, αναγνωρίζουμε όλα αυτά που έχει να προσφέρει και αυτός είναι ο λόγος που υπογράψαμε τη Χάρτα Διαφορετικότητας. Στόχος μας είναι να οικοδομούμε καθημερινά ένα εργασιακό περιβάλλον που δίνει έμφαση στο ταλέντο και την ισότητα των ευκαιριών, χωρίς διακρίσεις».

Η Χάρτα Διαφορετικότητας, πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας στις επιχειρήσεις, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2019. Η Ελλάδα έγινε η 23η χώρα που υπεγράφη η Χάρτα. Στόχος της είναι να λειτουργήσει ως μέσο δέσμευσης για την εφαρμογή της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της διαφορετικότητας σε κάθε εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα. Στη χώρα μας, η Χάρτα Διαφορετικότητας υλοποιείται από το ΚΕΑΝ-Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων.

Με αφορμή την υπογραφή της από τη Eurolife FFH, ο Σταύρος Μηλιώνης, Πρόεδρος του ΚΕΑΝ και Ιδρυτής του Diversity Charter Greece, δήλωσε ότι «η Eurolife FFH στηρίζει ενεργά τη Χάρτα Διαφορετικότητας για ελληνικές επιχειρήσεις, λαμβάνοντας την στρατηγική απόφαση να συμμετάσχει ως Founding Member στη Χάρτα. Είναι για εμάς ιδιαίτερα σημαντικό όταν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με πολυπληθές ανθρώπινο δυναμικό και ακόμα μεγαλύτερο πελατολόγιο, δίνουν τόση προσοχή σε θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα και ουσιαστικά την ίση αντιμετώπιση όλων ανεξάρτητα από τα όποια διαφορετικά χαρακτηριστικά τους. Μάλιστα, ειδικό βάρος δίνουμε στην επιλογή της επιχείρησης να προχωρήσει στην ευαισθητοποίηση των ανθρώπων της μέσα και από εκπαιδεύσεις με στόχο τη συναντίληψη για τις έννοιες της διαφορετικότητας και υγιούς ένταξης καθώς και το “σπάσιμο” προκαταλήψεων και στερεοτύπων. Τους καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό».

Article post image Econimist Press Release Site Photo Eurolife

Η Eurolife FFH για το δημογραφικό και την ισότητα των φύλων στο συνέδριο του Economist

Στο μεγάλο συνέδριο του Economist με θέμα «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» συμμετείχε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στις δημογραφικές εξελίξεις στην Ελλάδα, την υπογεννητικότητα και τις πιέσεις που το ζήτημα δημιουργεί στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, αλλά και τις κοινωνικές και οικονομικές  προεκτάσεις του.

Η Eurolife FFH ένωσε το 2019 τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα. Με μία σειρά από δράσεις –υιοθεσία 10 απομακρυσμένων περιοχών, δημιουργία 10 παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές, εκπόνηση ερευνών σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα- στοχεύει στην ανάδειξη των επιπτώσεων και αιτιών του προβλήματος. «Μας δίνει μεγάλη  χαρά το έργο που υλοποιούμε μαζί με τη HOPEgenesis», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, προσθέτοντας ότι «είμαστε δίπλα στις νέες οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένα σημεία της χώρας και τις βοηθάμε να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους».

Ο χαμηλός αριθμός νέων γεννήσεων και τα υψηλά ποσοστά πρόωρων συντάξεων είναι στοιχεία που, μεταξύ άλλων, προκαλούν το συνταξιοδοτικό πρόβλημα στην Ελλάδα. «Διαχρονικά, ως λαός, έχουμε κάνει την επιλογή να αναμένουμε την ασφάλισή μας από το δημόσιο. Το κράτος, όμως, δεν μπορεί να τα καλύψει όλα», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, τονίζοντας ότι «χρειάζεται να δώσουμε κίνητρα και στους υπόλοιπους πυλώνες, κίνητρα που θα επιτρέψουν στις νεότερες ηλικίες να μπορούν να αποταμιεύουν για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Είναι καιρός να γίνουν και στην Ελλάδα όλα αυτά που γίνονται ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης».

Η Eurolife FFH ήταν ο Founding Sponsor στο φετινό συνέδριο του Economist για το δημογραφικό και την ισότητα των φύλων, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Είναι η δεύτερη φορά που η Eurolife FFH υποστηρίζει την υλοποίηση αυτής της μεγάλης συνάντησης, όπου αναλύονται και παρουσιάζονται οι εξελίξεις γύρω από την υπογεννητικότητα και συζητούνται οι προεκτάσεις της στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν πτυχές του δημογραφικού και της υπογεννητικότητας που επηρεάζουν την αγορά εργασίας και τις εργασιακές σχέσεις, ενώ συζητήθηκε ο ρόλος της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην κοινωνική ασφάλιση. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν στοιχεία και εξελίξεις σε ό,τι αφορά την αναπαραγωγική υγεία, καθώς και πρωτοβουλίες και κίνητρα που μπορούν να δοθούν σε νέες οικογένειες, ώστε να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους.

Article post image Katoikia Press Release Site Photo Eurolife

Eurolife FFH: για εμάς κάθε σπίτι έχει πολύ μεγάλη αξία

Η δέσμευση της Eurolife FFH είναι να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, με ευέλικτα προϊόντα και υπηρεσίες, ώστε να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις προσδοκίες και τις επιδιώξεις τους. Τα πρόσφατα γεγονότα στη χώρα μας έχουν αναδείξει τη σημασία που έχει η ασφάλιση περιουσίας, ως ο τρόπος για να προστατεύουμε όσα έχουν αξία για εμάς. Το σπίτι μας είναι ο χώρος που σχετίζεται άμεσα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, τις αναμνήσεις μας, ενώ είναι συνδεδεμένο με στιγμές που θέλουμε να κρατήσουμε για πάντα.

Για το λόγο αυτό, η Eurolife FFH προχωρά σε μια σημαντική πρωτοβουλία που θα δώσει κίνητρο σε ακόμα περισσότερους Έλληνες να ασφαλίσουν το σπίτι τους, ώστε να είναι προστατευμένοι και να μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή και την καθημερινότητά τους. Για τη Eurolife FFH, κάθε σπίτι έχει πολύ μεγάλη αξία, γι’ αυτό και προσφέρει «τέσσερις μήνες δωρεάν» στα προγράμματά της για ασφάλιση κατοικίας.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αφορά νέα συμβόλαια με έναρξη από τις 5 Οκτωβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2021, ανεξαρτήτως συχνότητας πληρωμής. Η ισχύς της είναι για το πρώτο έτος του συμβολαίου, ενώ εφαρμόζεται στο σύνολο των καλύψεων και μπορεί να συνδυαστεί και με άλλες εκπτώσεις που παρέχει η εταιρεία. Με τον τρόπο αυτό, η Eurolife FFH προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο και σημαντικό όφελος σε εκείνους που επιλέγουν ένα πρόγραμμά της για να προστατεύσουν το σπίτι τους, συμμετέχοντας, με τον τρόπο αυτό, στη διάδοση της αξίας της ιδιωτικής ασφάλισης κατοικίας.

Η Eurolife FFH είναι στο πλευρό της κοινωνίας, στηρίζοντας τους ανθρώπους τόσο μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, όσο και από τις δράσεις που αναπτύσσει για να βοηθά τις τοπικές κοινωνίες και την ελληνική οικογένεια.

Article post image Apozhmiwsh Katoikia Press Release Site Photo Eurolife

Η Eurolife FFH αναβαθμίζει την υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης κατοικίας

Μία από τις κύριες δεσμεύσεις της Eurolife FFH είναι να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρει στους ασφαλισμένους της, προκειμένου να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία προχωρά σε μια σημαντική αναβάθμιση της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης κατοικίας, αναπροσαρμόζοντας το όριο του κόστους αποκατάστασης για ζημιές κατοικιών από 3.000 σε 10.000 ευρώ.

Η συγκεκριμένη αναβάθμιση έρχεται ως «απάντηση» στην πολύ θετική ανταπόκριση των ασφαλισμένων της Eurolife FFH κατά το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης, προσφέροντάς τους ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία για την αντιμετώπιση απρόοπτου συμβάντος.

Για τη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι να διευκολύνει κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί και να βρίσκεται δίπλα του όποια στιγμή τη χρειαστεί.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωσή της για «τέσσερις μήνες δωρεάν» στα νέα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας, η εταιρεία προχωρά σε μία ακόμα ουσιαστική παροχή, αποδεικνύοντας ότι οι ασφαλισμένοι της είναι στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών της και σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη ασφάλιση, που με βάση και τα πρόσφατα φυσικά φαινόμενα δείχνει πιο επίκαιρη από ποτέ. Με την αναβαθμισμένη υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης σε ζημιές κατοικιών, η Eurolife FFH επιταχύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία και το χρόνο αποζημίωσης προς όφελος των πελατών της.

Οι παροχές της συγκεκριμένης υπηρεσίας παραμένουν οι ίδιες: η καταχώρηση της αναγγελίας γίνεται την ίδια ημέρα της παραλαβής και η τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκάστοτε ασφαλισμένο γίνεται αυθημερόν, ενημερώνοντας τους δικαιούχους για τις καλύψεις, τις απαλλαγές, τον τρόπο καταβολής της αποζημίωσης και τα έγγραφα που θα πρέπει να επιδείξουν στον πραγματογνώμονα. Επιπροσθέτως, η δυνατότητα απευθείας συμφωνίας μεταξύ του ασφαλισμένου και του πραγματογνώμονα δίνεται από την πρώτη κιόλας επίσκεψη, ώστε την αμέσως επόμενη ημέρα να μπορέσει ο πραγματογνώμονας να στείλει την εντολή στην εταιρεία με την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του ασφαλισμένου, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημίωσης.  

Με την αναβάθμιση της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης και της σημαντικής αναπροσαρμογής του ορίου σε 10.000 ευρώ, η Eurolife FFH επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και εξελίσσει τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους άμεσα και με αποτελεσματικότητα.

Article post image Press Release Carbon Neutral

Κλιματικά ουδέτερη η Eurolife FFH από το 2020

Την πιστοποίησή της ως κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έλαβε η Eurolife FFH, σε συνέχεια μελέτης που υλοποίησε για λογαριασμό της το Κέντρο Αειφορίας CSE. Με την πιστοποίηση αυτή, η εταιρεία αναγνωρίζει την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ως σημαντικό στοιχείο της εταιρικής της υπευθυνότητας και αποδεικνύει ενεργά ότι η πρόθεσή της είναι να αποτελεί μέρος της λύσης. Την επαλήθευση της μελέτης του Κέντρου Αειφορίας CSE ανέλαβε ο οργανισμός First Climate, ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών εκπομπών άνθρακα και διαχείρισης νερού, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας.

Η ανεξάρτητη διασφάλιση από το Κέντρο Αειφορίας CSE και τον First Climate αφορά τις εγκαταστάσεις της Eurolife FFH στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη για το 2020. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε βασίστηκε σε μετρήσεις εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με στόχο να ληφθούν μέτρα για την ελαχιστοποίησή τους και για την αντιστάθμιση των ρύπων που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας. Οι μετρήσεις που έγιναν περιλαμβάνουν την ηλεκτρική κατανάλωση για τις ανάγκες των κτηρίων της Eurolife FFH, την κατανάλωση πετρελαίου, τον τρόπο μεταφοράς των εργαζόμενων προς και από το χώρο εργασίας τους, τα εταιρικά μεταφορικά μέσα και αεροπορικά ταξίδια, καθώς και την κατανάλωση χαρτιού.

Από τη συλλογή των δεδομένων, προέκυψε ότι από τη λειτουργία της εταιρείας, μέσα στο 2020, δημιουργήθηκαν 912,58 τόνοι αερίων θερμοκηπίου, οι οποίοι αφορούν έμμεσες και άμεσες εκπομπές. Η επαλήθευση των μετρήσεων πραγματοποιήθηκε σε πρώτο στάδιο από το Κέντρο Αειφορίας CSE, σύμφωνα με το Greenhouse Gas Protocol Standard και το ISO 14064. Στη συνέχεια, τα δεδομένα επαληθεύτηκαν από τον First Climate, επιβεβαιώνοντας την ορθότητα των μετρήσεων και των αποτελεσμάτων.

Καθώς δεν μπορούν να αποφευχθούν όλες οι εκπομπές ρύπων από τη δραστηριότητα μιας εταιρείας, η Eurolife FFH προχώρησε σε αντιστάθμιση άνθρακα για την ελαχιστοποίηση του αποτυπώματός της. Σύμφωνα με το Clean Development Mechanism του Πρωτοκόλλου του Κιότο, οι αντισταθμίσεις άνθρακα αποτελούν έναν τρόπο άμεσης χρηματοδότησης επιμέρους προγραμμάτων προστασίας του κλίματος σε ολόκληρο τον πλανήτη. Η κλιματική αλλαγή είναι παγκόσμιο ζήτημα, επομένως είναι δυνατό να εξισορροπηθούν οι εκπομπές που προκύπτουν από δραστηριότητες σε μια συγκεκριμένη περιοχή με τη μείωση ή την πρόληψή τους σε κάποιο άλλο μέρος. Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, η διαδικασία της αντιστάθμισης, ως μηχανισμός του Πρωτοκόλλου του Κιότο, έχει στόχο να υποστηρίξει αναπτυσσόμενες χώρες, ώστε να αναπτυχθούν με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Στην κατεύθυνση αυτή, η Eurolife FFH έχει επιλέξει ως έργο αντιστάθμισης το REDD+ Project, στο λεκανοπέδιο του Αμαζονίου στο Περού. Στόχος του έργου είναι η προστασία της βιοποικιλότητας, η βιώσιμη δασοκομία και η βελτίωση των συνθηκών ζωής για τις τοπικές κοινωνίες. Με την υποστήριξη αυτή, η Eurolife FFH συμμετέχει στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών για Μηδενική Φτώχεια (Στόχος 1), Αξιοπρεπή Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη (Στόχος 8), Λιγότερες Ανισότητες (Στόχος 10), Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή (Στόχος 12), Δράση για το Κλίμα (Στόχος 13) και Ζωή στη Στεριά (Στόχος 15).

Έχοντας κάνει την αρχή το 2020, δέσμευση της Eurolife FFH είναι να συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια να μετρά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη λειτουργία της, προχωρώντας παράλληλα σε παγκόσμια έργα για την αντιστάθμιση των ρύπων της. Για την εταιρεία, αξία έχει να συμμετέχει σε σημαντικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα το δικό της αποτύπωμα.

Article post image Press Release Economist

Η Eurolife FFH συμμετέχει στο διάλογο για το δημογραφικό

Η Eurolife FFH είναι για δεύτερη φορά ο Founding Sponsor στο μεγάλο συνέδριο που διοργανώνει το Economist για το δημογραφικό και την υπογεννητικότητα, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Το θέμα του φετινού συνεδρίου είναι «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» και οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στις 18 και 19 Οκτωβρίου.

Η Eurolife FFH, η HOPEgenesis και το Economist ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2019, στο πρώτο συνέδριο για την υπογεννητικότητα, ενώ έχουν δεσμευθεί κάθε δύο χρόνια να συναντιούνται και να διοργανώνουν μια μεγάλη συνάντηση, κατά τη διάρκεια της οποίας αναλύουν τις εξελίξεις του ζητήματος, παρουσιάζουν έρευνες και στατιστικά, συζητούν τις προεκτάσεις του στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας και προωθούν το διάλογο σχετικά με τις πρακτικές που ακολουθούνται.

Από το 2019, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis αναπτύσσουν την κοινή τους δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα. Το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει εκπόνηση ερευνών για το πρόβλημα, υιοθεσία 10 περιοχών με πολύ χαμηλά ποσοστά γεννήσεων και δημιουργία παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές. Με τη δράση τους δίνουν την ευκαιρία στις οικογένειες που κατοικούν σε Πάτμο, Άγραφα, Καστελόριζο, Λειψούς, Νίσυρο, Τήλο, Κάσο, Άνω Κουφονήσι, Χάλκη και Ανάφη, να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Ήδη η πρωτοβουλία αυτή έχει φέρει σημαντικά αποτελέσματα, με 51 νέες γεννήσεις και άλλες 26 να αναμένονται το επόμενο διάστημα.

Article post image Press Release Site Photo

Silver award για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards

Το Silver Award έλαβε το καινοτόμο έργο Working at Home - Virtual Desktop Infrastructure (VDI), με το οποίο η Eurolife FFH ανταποκρίθηκε στις ανάγκες της εποχής για απομακρυσμένη εργασία, ενδυναμώνοντας τις υποδομές της ώστε να εφαρμόσει με επιτυχία ακόμα και μετά την πανδημία το μοντέλο της ευέλικτης εργασίας. H εταιρεία απέσπασε αυτή τη σημαντική διάκριση στη δέκατη επετειακή τελετή απονομής των Impact BITE Awards 2021, του θεσμού επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα. 

Η διάκριση αυτή έχει μεγάλη αξία για τη Eurolife FFH, καθώς η εταιρεία από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων και τις υλοποίησε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έχοντας ως πρώτο μέλημα τους ανθρώπους της. Η υλοποίηση αυτού του έργου είχε πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό και τους ανθρώπους του, μεταξύ των οποίων είναι ότι όλοι οι εργαζόμενοι προμηθεύτηκαν laptop τελευταίας τεχνολογίας, δημιουργήθηκε η υποδομή για απομακρυσμένη σύνδεση στο εργασιακό περιβάλλον με ασφάλεια, ενώ παράλληλα μειώθηκε σταδιακά κατά 30% η κατανάλωση των πόρων στο Cloud.


Πρόκειται για τη δυναμική απάντηση της Eurolife FFH στις σύγχρονες προκλήσεις, λαμβάνοντας όλα τα υγειονομικά μέτρα και τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα για την ασφάλεια του προσωπικού της, αλλά και για να συνεχίσει να προσφέρει αδιάλειπτα τις υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους της. Για τη Eurolife FFH αξία έχει η αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, δημιουργώντας ένα καλύτερο, σύγχρονο, ευέλικτο και ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τους ανθρώπους της.
Η Eurolife FFH επενδύει συστηματικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, πιστεύοντας στη σημασία και τις προοπτικές που δημιουργεί τόσο για την εταιρεία και τους εργαζόμενους, όσο και για τους ασφαλισμένους της. Η βράβευση του Working at Home - Virtual Desktop Infrastructure (VDI), ενός έργου που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρο της τον άνθρωπο. Στόχος της Eurolife FFH είναι να αναπτύσσει διαρκώς τα ψηφιακά της εργαλεία που απαντούν σε σύγχρονες ανάγκες και δημιουργούν καινοτόμες λύσεις.

 
Article post image Cs Week 2021

Η εξυπηρέτηση μας αφορά όλους… γι’ αυτό συνεχίζουμε μαζί!

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια μεγάλη γιορτή για εμάς. Εδώ και πέντε χρόνια συμμετέχουμε με τις δράσεις μας στο θεσμό και γιορτάζουμε μαζί με τους ανθρώπους και τους πελάτες μας! Για όλους εμάς στη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών μας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους.

Είμαστε πάντα στο πλευρό τους, ακούμε με προσοχή αυτά που έχουν να μας πουν και ανταποκρινόμαστε με συνέπεια και επαγγελματισμό στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ο άνθρωπος, ο πελάτης, ο συνεργάτης είναι στο DNA όλων μας των δραστηριοτήτων. Ο δικός μας στόχος είναι πάντα να μαθαίνουμε από κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί μαζί, ώστε να γινόμαστε καλύτεροι και να μπορούμε να τους εξυπηρετούμε ακόμα πιο άμεσα, ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι, φυσικά, μια μεγάλη ευκαιρία να αναγνωρίσουμε το έργο των ανθρώπων της Eurolife FFH που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες μας. Είναι οι άνθρωποι εκείνοι που αποτελούν το πρόσωπο της εταιρείας μας, εκείνοι που είναι στην πρώτη γραμμή, ακούν με προσοχή αυτά που έχει να τους πει ο κάθε πελάτης και αναλαμβάνουν να τον βρουν τις λύσεις που χρειάζεται.

Παρόλο που εδώ και πάνω από ένα χρόνο, εργαζόμαστε και από το σπίτι, η ποιότητα της εξυπηρέτησης και όλα αυτά που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου. Η θετική μας διάθεση, η αισιοδοξία, ο επαγγελματισμός μας δεν έχουν αλλάξει. Αντιμετωπίζουμε κάθε άνθρωπο με την ίδια συνέπεια και δίνουμε στους πελάτες μας να καταλάβουν ότι για εμάς είναι όλοι ξεχωριστοί.

Το φετινό μας motto περικλείει αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία.

Enable. Enjoy. Create.

Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, όποια στιγμή μας χρειαστούν, άμεσα και αποτελεσματικά, απολαμβάνουμε το έργο μας, πάντα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, και δημιουργούμε τα εργαλεία, ώστε να τους διευκολύνουμε και να είμαστε δίπλα τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Συνεχίζουμε μαζί και γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να υπενθυμίσουν σε όλους ότι τη σημασία της εξυπηρέτησης και την αξία της για τη σχέση ενός οργανισμού με κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται και τον προτιμά.

Το ισόγειο της εταιρείας μας θα διακοσμηθεί με banners για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε κάθε άνθρωπος που θα μας επισκεφθεί να γνωρίζει ότι γιορτάζουμε αυτόν τον πολύ σημαντικό θεσμό.

Οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center θα χωριστούν από την πρώτη ημέρα σε ομάδες, ώστε να συμμετάσχουν όλοι σε ένα διαδραστικό online παιχνίδι. Οι ομάδες θα πρέπει να συνεργαστούν, να ενώσουν τις δυνάμεις και τις… σκέψεις τους, με σκοπό να βρεθούν στην κορυφή και να διεκδικήσουν δώρα! 

Διοργανώνουμε ένα webinar, με την καθοδήγηση της Hellas EAP, για όλους τους ανθρώπους του Eurolife Experience Center, με θέμα “Self-Care: The Positive Psychology Way”.

Έχουμε προγραμματίσει online παρουσιάσεις με updates για όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας για την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, ώστε όλοι οι άνθρωποί μας να γνωρίζουν με σαφήνεια τα projects που υλοποιούμε.

Κάθε ημέρα θα παρακολουθούμε και θα συζητάμε videos με case studies από επιτυχημένα παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο στόχος μας: φυσικά, να βλέπουμε τις καλές πρακτικές, όπου κι αν έχουν υλοποιηθεί, ώστε να αντλούμε έμπνευση και να γινόμαστε καλύτεροι!

Θα μοιραστούμε μεταξύ μας τις πιο πολύτιμες εμπειρίες μας από την εξυπηρέτηση πελατών, ανταλλάζοντας γνώσεις, ιδέες και δράσεις!

Θα δούμε ένα video, στο οποίο οι άνθρωποί μας μοιράζονται τις δικές τους σκέψεις στην ερώτηση «τι σημαίνει για εσένα η εξυπηρέτηση».

Τέλος, η αναμνηστική μας φωτογραφία θα είναι και φέτος online – ένα κολλάζ με selfies των ανθρώπων του Eurolife Experience Center!

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!