Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Eurolife Ffh Education Infographic Site

Ο απολογισμός των εκπαιδευτικών δράσεων της Eurolife FFH

Η επιμόρφωση και η βελτίωση της εξειδίκευσης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επαγγελματική ανάπτυξη κάθε οργανισμού, ακόμα και σε περιόδους ταχύτατων εξελίξεων, όπως αυτή που διανύουμε. Για τη Eurolife FFH, τα δίκτυα συνεργατών της είναι μια από τις πιο σημαντικές επενδύσεις της, γι' αυτό φροντίζει να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους, να ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους και να υποστηρίζει την ανάπτυξή τους με κάθε δυνατό τρόπο.

Η εξέλιξη των συνεργατών της, μέσω της εκπαίδευσης, αποτελεί βασική αξία της Eurolife FFH, η οποία μετουσιώνεται σε πράξη. Το 2020, πραγματοποιήθηκαν 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές.

Πιο συγκεκριμένα από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων υλοποιήθηκαν

- 71% εξ αποστάσεως σεμινάρια, με:

  • 53% live τηλε-εκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class)
  • 47% e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας

- 29% δια ζώσης εκπαιδευτικές συναντήσεις

με έμφαση στους τομείς:

  • Υποστήριξης του ψηφιακού μετασχηματισμού των συνεργατών, με βάση και τις ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος
  • Ανάπτυξης δεξιοτήτων
  • Προϊοντικών εκπαιδεύσεων
  • Εξειδικευμένων ημερίδων για την ανάπτυξη ευρύτερων επαγγελματικών γνώσεων στον ασφαλιστικό χώρο, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
  • Επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • Προετοιμασίας για τις εξετάσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης της Τράπεζας της Ελλάδας

Με αυτές τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αφού είναι σε θέση να προσφέρουν στους πελάτες τους όχι μόνο τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς αλλά, κυρίως, ποιότητα ολοκληρωμένων υπηρεσιών. «Μέσα στο 2020, μια απαιτητική χρονιά με πολλές προκλήσεις, καταφέραμε να συνεχίσουμε τις εκπαιδευτικές μας συναντήσεις με την ίδια δυναμική», δήλωσε σχετικά ο Βλάσης Γαδ, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης στη Eurolife FFH. «Από την πρώτη κιόλας στιγμή ψηφιοποιήσαμε τις διαδικασίες μας και λειτουργήσαμε ένα μοντέλο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με διαδικτυακά σεμινάρια, ώστε να παραμείνουμε στο πλευρό των συνεργατών μας, προσφέροντάς τους τις υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές μας υπηρεσίες».

Τα νέα δεδομένα όχι μόνο δεν ανέτρεψαν την ήδη προγραμματισμένη λειτουργία του εκπαιδευτικού κέντρου της εταιρείας, αλλά ειδικά από το μήνα Μάρτιο και μετά ενταθήκαν και τα διαδικτυακά μαθήματα, μέσα από την πλατφόρμα εκπαίδευσης (https://training.eurolife.gr), με ειδικά προσαρμοσμένο υλικό για εξ αποστάσεως εκπαίδευση που είχαν προετοιμάσει όλο το προηγούμενο διάστημα τα στελέχη εκπαίδευσης.

Στόχος της Eurolife FFH και για το 2021 είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις νέες και διαφορετικές συνθήκες, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, σύμφωνα με τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, προσφέροντας συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση και δημιουργώντας νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.

 

Article post image Brabeia Exipiretisis Press Release

Customer Experience Game-Changer of the Year η Eurolife FFH

Η Eurolife FFH απέσπασε το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year, στο πλαίσιο των φετινών Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, τα οποία διοργανώθηκαν για 11η χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε για τις δραστηριότητες της ομάδας Επιχειρηματικών Συνεργατών.

Το βραβείο αυτό έρχεται ως αναγνώριση των στελεχών της συγκεκριμένης ομάδας και του καθημερινού τους έργου, μέσω του οποίου στόχος είναι να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, βασισμένης σε σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές. «Ευχαριστούμε θερμά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση», ανέφερε σχετικά ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Οι άνθρωποί μας είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιό μας και μας κάνουν καθημερινά υπερήφανους με το έργο και τις προσπάθειές τους. Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών εργάζεται με υψηλά standards, ώστε να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σε κάθε συνεργάτη της εταιρείας μας. Τους ευχαριστώ για όλα αυτά που καταφέρνουν κάθε ημέρα και για το πάθος τους να αναβαθμίζουν συνεχώς τις υπηρεσίες μας».

Σε μια δύσκολη χρονιά, με πολλές προκλήσεις και απαιτήσεις, για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό απέναντι σε κάθε πελάτη και συνεργάτη της. «Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του ρόλου της. Είναι χαρά μας να έχουμε ανθρώπους που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, δημιουργώντας ουσιαστικές σχέσεις με τους συνεργάτες μας», σημείωσε ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Φέτος, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που δημιούργησε η υγειονομική κρίση, καταφέραμε να διακριθούμε με ένα πολύ σημαντικό βραβείο. Το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year είναι η επιβράβευση των δραστηριοτήτων μας και μας δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θέλουμε να κινούμαστε, συνεχίζοντας να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους συνεργάτες μας».

Article post image Business Days Site

Στο πλευρό της νέας γενιάς η Eurolife FFH

Σταθερά δίπλα στους νέους επαγγελματίες του αύριο βρίσκεται η Eurolife FFH, έχοντας ως στόχο να ενθαρρύνει τα πρώτα τους βήματα στον ασφαλιστικό κλάδο και τις διαφορετικές δυνατότητες καριέρας και εξέλιξης που μπορεί να τους προσφέρει μια ηγετική εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό, και λόγω της συνεργασίας της με το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, η Eurolife FFH διοργάνωσε ένα Business Day για 45 φοιτητές από κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίσουν την επαγγελματική καθημερινότητα των στελεχών της και το εύρος των διαφορετικών ειδικοτήτων τους.

Πρόκειται για το 4ο συνεχόμενο Business Day της εταιρείας, το οποίο φέτος υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου online. Η Eurolife FFH προσέφερε μια ξεχωριστή digital εμπειρία σε όλους τους συμμετέχοντες, μέσα από ένα πρόγραμμα που περιλάμβανε διαδραστικές online δραστηριότητες, παρουσιάσεις από στελέχη της εταιρείας και ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Καλωσορίζοντας τους φοιτητές στο Business Day, η Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife FFH, παρουσίασε την εταιρεία και το όραμά της, σημειώνοντας όλα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν κορυφαίο εργοδότη. Στη συνέχεια, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μίλησε στους φοιτητές για την καριέρα και την προσωπική του διαδρομή στον ασφαλιστικό κλάδο. Με παραδείγματα από τα μαθήματα που έχει πάρει και τις αποφάσεις που διαμόρφωσαν τον τρόπο σκέψης του, έδωσε στους συμμετέχοντες χρήσιμες συμβουλές για την εξέλιξή τους, τόσο επαγγελματικά, όσο και προσωπικά.

Το Business Day συνεχίστηκε με τρία παράλληλα sessions, με τη συμμετοχή senior στελεχών της εταιρείας που παρουσίασαν τις προσωπικές τους επαγγελματικές διαδρομές και το αντικείμενο εργασίας τους. Οι φοιτητές έμαθαν περισσότερα για το πώς λειτουργούν τα τμήματα αναλογισμού, risk και επενδύσεων και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ανθρώπους από όλα τα functions της εταιρείας και να διαπιστώσουν τις ευκαιρίες καριέρας που παρέχει η Eurolife FFH και ο ασφαλιστικός κλάδος, καθώς και τις διαφορετικές πορείες που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτά τα επαγγέλματα.

Στο τέλος, μέσα από ένα online game για τον ασφαλιστικό κλάδο, αναδείχθηκαν τρεις φοιτητές, οι οποίοι κέρδισαν από ένα mentoring session με στέλεχος της επιλογής τους, καθώς και ακόμα τρεις, οι οποίοι θα πάρουν μέρος σε mock-up συνεντεύξεις, ώστε να εξασκήσουν τις δυνατότητές τους. «Το φετινό Business Day ήταν πολύ διαφορετικό από κάθε άλλο που έχουμε διοργανώσει», ανέφερε η Βάσια Χανιώτη. «Προσαρμοστήκαμε στις απαιτήσεις της εποχής και αξιοποιώντας τις digital δυνατότητες, καταφέραμε να προσφέρουμε ένα διαδραστικό πρόγραμμα που βοήθησε τους συμμετέχοντες να καταλάβουν καλύτερα την καθημερινότητα της Eurolife FFH. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο στόχος μας ήταν να δείξουμε την ποικιλία ειδικοτήτων που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και τις προοπτικές εξέλιξης που μπορεί να έχει κάθε υποψήφιος που επιλέγει να συνεργαστεί μαζί μας».

Article post image Eurolife Ffh Eirini Nikolopoulou

H Eurolife FFH καλωσορίζει την Ειρήνη Νικολοπούλου στο δυναμικό της

Η Eurolife FFH υποδέχεται και καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της την Ειρήνη Νικολοπούλου, η οποία αναλαμβάνει τη θέση της Regional Sales Executive στη Γενική Διεύθυνση Διεύθυνση Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρείας.

Η Ειρήνη Νικολοπούλου, κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της καριέρας, έχει εργαστεί σε ποικίλες θέσεις ευθύνης στη διαχείριση ανεξάρτητων Δικτύων Πωλήσεων. Με την πολυετή και σημαντική εμπειρία που διαθέτει στον ασφαλιστικό κλάδο, ο ρόλος της είναι να συμβάλλει καταλυτικά στην επίτευξη των στόχων της Eurolife FFH, συμμετέχοντας στο σχεδιασμό της εμπορικής στρατηγικής, αλλά και στην υλοποίηση του πλάνου πωλήσεων της εταιρείας.

«Η προσθήκη της Ειρήνης Νικολοπούλου, ενός έμπειρου στελέχους με σημαντική γνώση στα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς, ενισχύει περαιτέρω την ομάδα των Πωλήσεων και την οικογένεια της Eurolife FFH», ανέφερε ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης στη Eurolife FFH. «Την υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά και με τη σιγουριά ότι η συμβολή της θα είναι καθοριστική στην περαιτέρω ανάπτυξη και υποστήριξη τoυ Δικτύου Πωλήσεων. Εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα».

Από την πλευρά της η Ειρήνη Νικολοπούλου σημείωσε ότι «είναι τιμή και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη των καθηκόντων μου ως Regional Sales Executive σε μία κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, η οποία με εμπιστεύθηκε σε έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Ως νέο μέλος της ομάδας, ο στόχος μου είναι να συμμετάσχω στην ενδυνάμωση και περαιτέρω εξέλιξη του Δικτύου Πωλήσεων της Eurolife FFH».

Article post image Eurolife Ffh Ypostoriksi Sti Samo

Η Eurolife FFH στηρίζει τους ασφαλισμένους της στη Σάμο και τη Χίο

Στο πλευρό των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τον πρόσφατο σεισμό, βρίσκεται η Eurolife FFH, με σκοπό να ανταποκριθεί άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους. Η εταιρεία, έχοντας ήδη προχωρήσει σε συγκεκριμένες δραστηριότητες για την ανακούφιση και την υποστήριξή τους, αποδεικνύει ότι το να βρίσκεται στο πλευρό τους τη στιγμή που θα τη χρειαστούν είναι η πιο σημαντική αξία.

Στο πλαίσιο αυτό, η Eurolife FFH έχει θέσει ως πρώτη της προτεραιότητα τη διαχείριση των ζημιών που έχουν προκληθεί στους ασφαλισμένους της και αναλαμβάνει δράση για την αποκατάσταση και την αποζημίωσή τους.

Επιπλέον, προχωρά σε παράταση ακυρώσεων στα συμβόλαια ζωής, υγείας και περιουσίας των δικαιούχων, έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να στέκεται πάντα στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται συνέχεια στο πλευρό των ανθρώπων που της δείχνουν την εμπιστοσύνη και την προτίμησή τους.

Article post image Eurolife Ffh Peak Awards 2020

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

 Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.

«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head στη Eurolife FFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touchpoints, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας. Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

 

Article post image Press Release

Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της.

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα.

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

 

*Ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

 

Article post image Patmos Csr

Η Eurolife FFH εγκαινίασε τον πρώτο παιδικό σταθμό της Πάτμου

Το Σάββατο 3 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν στην Πάτμο τα εγκαίνια του πρώτου, και μοναδικού στο νησί, Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, ένα έργο που ολοκληρώθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, την Ομάδα Αιγαίου και τη HOPEgenesis.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έχει ιδιαίτερη σημασία για την Πάτμο, καθώς είναι ο πρώτος και μόνος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός του νησιού και σύντομα αναμένεται να υποδεχθεί παιδιά προσχολικών ηλικιών που θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη μάθηση και τη γνώση. Η Eurolife FFH, πιστή στη δέσμευσή της να βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας, ανέλαβε τη χορηγική υποστήριξη του έργου ως φυσική συνέχεια των δραστηριοτήτων της ενάντια στην υπογεννητικότητα μαζί με τη HOPEgenesis στην Πάτμο. Καθώς μέχρι τώρα δεν υπήρχε παιδικός σταθμός στην Πάτμο, η ανάγκη για τη δημιουργία μιας τέτοιας δομής ήταν μεγάλη, ώστε να υπάρχει ένας χώρος όπου τα παιδιά θα μπορούν να απασχοληθούν δημιουργικά και να κοινωνικοποιηθούν.

Ο Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, ανέφερε σχετικά «Εν μέσω μιας δύσκολης και πρωτόγνωρης περιόδου λόγω της πανδημίας και σε συνάρτηση με τον ασφυκτικό γραφειοκρατικό σκόπελο που διέπει την τοπική αυτοδιοίκηση, κρίνουμε ότι οι κοινωνικές ανάγκες δεν μπορούν να περιμένουν και χρήζουν άμεσης κάλυψης και ευαισθητοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, στραφήκαμε σε μια εναλλακτική οδό, αυτή της συνεργασίας της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και προσκαλώντας τη Eurolife FHH, την Ομάδα Αιγαίου και τη Ηοpegenesis, τύχαμε της ανταπόκρισής τους. Η ίδρυση του πρώτου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού στην Πάτμο, αποτελεί ορόσημο και φωτεινό παράδειγμα των αποτελεσμάτων της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προς όφελος πάντοτε της κοινωνίας. Θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά  τη Eurolife FFH, την Ομάδα Αιγαίου και τη Ηοpegenesis, που προέβησαν στην υλοποίηση του οράματος που ενυπήρχε σε πολλούς θεσμικούς και τοπικούς φορείς για πολλά έτη. Εκπροσωπώντας από τη θέση μου την Πάτμια μητέρα, την οικογένεια και τα παιδιά της αλλά και ολόκληρη την τοπική κοινωνία, θέλω να εκφράσω τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου για την ευεργεσία που πραγματοποίησαν».

«Εγκαινιάζοντας τον πρώτο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Πάτμου, κάνουμε μια κίνηση με μεγάλη σημασία για όλους τους κατοίκους του νησιού, προσφέροντας στα παιδιά έναν φρέσκο και δημιουργικό χώρο, όπου θα αρχίσουν να καλλιεργούν τις δεξιότητές τους», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Ως εταιρεία, είμαστε στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας και στόχος μας είναι να υλοποιούμε πράξεις ουσίας που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Η Eurolife FFH συνεχίζει να είναι στο πλευρό των γυναικών της Πάτμου που θέλουν να γίνουν μητέρες και επιβεβαιώνει με την ενέργεια αυτή την πρόθεσή της να προσφέρει ουσιαστικό έργο στο νησί, ανατρέποντας το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και στηρίζοντας τις νέες οικογένειες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν για να γίνει πραγματικότητα ο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός και όλους τους κατοίκους της Πάτμου που μας υποδέχθηκαν στο νησί και δείχνουν εμπιστοσύνη στις ενέργειές μας».

O Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, ανέφερε «Η Πάτμος είναι μια περιοχή-πρότυπο, αποτελεί παράδειγμα για την πρόοδο της πρωτοβουλίας μας από την πρώτη στιγμή. Το πρόγραμμά μας με τη δωρεάν ολοκληρωμένη ιατρική περίθαλψη και φροντίδα σε γυναίκες, από τη στιγμή που μένουν έγκυες έως την ημέρα του τοκετού τους, είχε μεγάλη επιτυχία στο νησί και γι’ αυτό καταλήξαμε, μετά από τρία χρόνια, να φτιάχνουμε έναν παιδικό σταθμό, ο οποίος είναι και ο πρώτος παιδικός σταθμός της Πάτμου, αλλά και ο πρώτος παιδικός σταθμός της HOPEgenesis, η οποία έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητά της το να συνεχίσει να φτιάχνει παιδικούς σταθμούς για τη στήριξη της οικογένειας. Συνοδοιπόρος σε αυτήν την προσπάθεια είναι η Εurolife FFH, στην οποία αξίζουν όλα τα εύσημα γιατί χάρη στην υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μας έχει δείξει από την πρώτη στιγμή και όλα αυτά τα χρόνια που συνεργαζόμαστε, καταφέραμε, εκτός από το να καλύπτουμε όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, να έχουμε 33 γεννήσεις και 12 αναμενόμενες. Ευχαριστούμε τον Δήμο Πάτμου που αγκάλιασε το εγχείρημα και έβαλε όλες τις δυνάμεις του για τη γρήγορη υλοποίηση, όπως επίσης και την Ομάδα Αιγαίου που μας έφερε κοντά και βοήθησε τα μέγιστα».

Η Ντενίζ Τσιμή, Πρόεδρος της Ομάδας Αιγαίου, δήλωσε σχετικά «Η Ομάδα Αιγαίου και εγώ προσωπικά νιώθουμε πολύ συγκινημένοι. Ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες που όλοι αντιμετωπίζουμε, μένουμε πιστοί στον στόχο μας που είναι η βελτίωση της ζωής των κατοίκων των μικρών ακριτικών νησιών. Η Eurolife FFH σε συνεργασία με την HOPEgenesis έχοντας υψηλότατο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, στήριξε το αίτημα του Δήμου Πάτμου, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό στη Σκάλα της Πάτμου, ευαισθητοποιώντας όλους μας και δίνοντας ένα παράδειγμα δημιουργίας καλύτερων συνθηκών στην εκπαίδευση των παιδιών. Ευχαριστούμε από καρδιάς τη Eurolife FFH και τη HOPEgenesis, τους οποίους χαιρετίζουμε ως θερμούς υποστηρικτές του έργου μας. Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Ελευθέριο Πέντε και τους συνεργάτες του, οι οποίοι ακούραστα, σε ελάχιστο χρόνο λόγω των συνθηκών, βοήθησαν στην ολοκλήρωση του Παιδικού Σταθμού. Ευχόμαστε να είμαστε όλοι υγιείς και ασφαλείς και να συνεχίζουμε το έργο μας».

 

(από αριστερά προς δεξιά): Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου

 

(από αριστερά προς δεξιά): Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Ντενίζ Τσιμή, Πρόεδρος της Ομάδας Αιγαίου, Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος & Ιδρυτής της HOPEgenesis

 

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πάτμου: εξωτερικός χώρος

 

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πάτμου: εσωτερικός χώρος

 

Article post image Eurolife Ffh Panagiotis Tolias

Ο Παναγιώτης Τόλιας στο δυναμικό της Eurolife FFH

Ένα νέο στέλεχος καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της η Eurolife FFH και υποδέχεται τον Παναγιώτη Τόλια, ο οποίος θα ηγείται της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ασφαλιστικού Χαρτοφυλακίου.

Από τη θέση αυτή, ο Παναγιώτης Τόλιας θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την ενδυνάμωση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας, καθώς και την υιοθέτηση καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, των συνεργατών και των δικτύων της.

Ο Παναγιώτης Τόλιας διαθέτει πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά, έχοντας απασχοληθεί σε σημαντικές θέσεις, ενώ έχει διαχειριστεί με επιτυχία σύνθετα projects. Ως δυναμικό στέλεχος, θα αναλάβει, με συνέπεια και αποφασιστικότητα, νέες πρωτοβουλίες, με σκοπό να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της εταιρείας.

«Καλωσορίζουμε στη Eurolife FFH τον Παναγιώτη Τόλια, ένα έμπειρο στέλεχος με πάθος για την ασφαλιστική αγορά», σημειώνει ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης στη Eurolife FFH. «Είναι χαρά μας που ανήκει, πλέον, στο δυναμικό της εταιρείας μας και πιστεύουμε ότι, με τις ικανότητες και τις φρέσκιες ιδέες του, θα έχει καθοριστική  συμβολή στην περαιτέρω εξέλιξη της εμπειρίας των πελατών και των συνεργατών μας».

Article post image Press Release Eurolife Ffh Pligentes Kakokairia

Eurolife FFH: αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων

Η βασική δέσμευση της Eurolife FFH είναι να βρίσκεται συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους της και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό, με αφορμή τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «Ιανός», η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας.

 Συγκεκριμένα, η εταιρεία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, για την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών, ενώ σε ορισμένες από τις περιπτώσεις έχουν ξεκινήσει ήδη εργασίες για την αποκατάστασή τους.

Εκτός από την άμεση κινητοποίησή της, η Eurolife FFH ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:

  • Προχωρά σε παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων για τρεις μήνες στις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας
  • Βάζει σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων

Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες της. Η Eurolife FFH δεσμεύεται να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα της.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!