Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Eurolife Ffh Atraktos Combo Logo Min

Eurolife FFH: αξία έχει να στηρίζουμε την πρόσβαση στη γνώση

Τη συνεργασία της με την ΑΜΚΕ Άτρακτος ξεκίνησε η Eurolife FFH, υποστηρίζοντας έμπρακτα το έργο της στην εκπαίδευση παιδιών και εφήβων, και συμμετέχοντας στην εξέλιξη των ικανοτήτων τους. Για την εταιρεία, αξία έχει να δίνει σε όλους μια αισιόδοξη προοπτική για το μέλλον τους, επενδύοντας σε ουσιαστικές συνεργασίες με οργανισμούς που προωθούν την τέχνη, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση. Η Άτρακτος, μέσω εκπαιδευτικών ενεργειών και δράσεων, προωθεί θετικά πρότυπα για τους ανθρώπους, κάτι που συμπίπτει και με τις εταιρικές αρχές και αξίες της Eurolife FFH.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, η εταιρεία θα στηρίξει την παραγωγή των επεισοδίων «Μεγάλες Κουβέντες by Atraktos Kids», καθώς και το project «Τα Μεγάλα Πώς», ενώ η έναρξη της σύμπραξης σηματοδοτήθηκε ήδη, με την Eurolife FFH να είναι ο συν-δημιουργός του Atraktos Summer Camp που μόλις ολοκληρώθηκε.

Οι «Μεγάλες Κουβέντες by Atraktos Kids» είναι μια εκπομπή στην οποία τα παιδιά συζητούν με τους μεγάλους, κάνουν δύσκολες ερωτήσεις και οδηγούν τα ίδια τη συζήτηση, θίγοντας με το μοναδικό, αθώο τους τρόπο, απαιτητικά θέματα σε αγαπητά στο ευρύ κοινό πρόσωπα.

Τα «Μεγάλα Πώς» αποτελούν μια πρωτότυπη σειρά ερωταπαντήσεων μεταξύ εφήβων και σπουδαίων επιστημόνων, αθλητών, επιχειρηματιών και ανθρώπων με ιστορίες που πρέπει να ακουστούν, έχοντας ως στόχο τη μάθηση μέσω της εμπειρίας.

Τέλος, η Eurolife FFH υποστήριξε ήδη το Atraktos Summer Camp, ένα πρότυπο και διεπιστημονικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού, ηλικίας 9-12 ετών, και που πραγματοποιήθηκε από τις 22 Ιουνίου έως τις 7 Ιουλίου. Το φετινό Camp με τίτλο “Rebels Newswith a cause” συνέθεσε ένα σύνολο εναλλακτικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που σκοπό έχουν την ποιοτική αναζήτηση της γνώσης. O κεντρικός στόχος ήταν να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ώστε να αποκτήσουν την ικανότητα να διακρίνουν τα fake από τα real news και να μάθουν πώς μπορούν να αποδώσουν και να επικοινωνήσουν ένα γεγονός μέσα από τη γραφή. To Atraktos Summer Camp καθοδήγησε κάθε παιδί ξεχωριστά να ανακαλύψει τη δική του θέση στον κόσμο. Στο πλαίσιο της υποστήριξής της στο πρόγραμμα, η Eurolife FFH προσέφερε επίσης δεκαπέντε υποτροφίες σε παιδιά που φιλοξενούνται σε κοινωνικές δομές, προκειμένου να λάβουν μέρος στο Camp.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει οργανισμούς που προάγουν την εκπαίδευση και τον πολιτισμό, με στόχο να συμμετέχει έμπρακτα σε ενέργειες με θετικό πρόσημο για τους ανθρώπους και την κοινωνία. Μέσα από τη συνεργασία της με την Άτρακτο, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά τη στήριξή της σε πρωτοβουλίες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες.

Article post image Leipsoi Press Release Header

Η Eurolife FFH εγκαινίασε παιδικό σταθμό στους Λειψούς

Το Σάββατο 2 Ιουλίου πραγματοποιήθηκαν στους Λειψούς τα εγκαίνια του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού στο νησί, ένα έργο που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με τον Δήμο Λειψών, την Ομάδα Αιγαίου και τη HOPEgenesis.

Ο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός στους ακριτικούς Λειψούς αποτελεί τον τρίτο κατά σειρά που εγκαινιάζεται, μετά από εκείνους στην Πάτμο και τα Άγραφα, στο πλαίσιο της κοινής δράσης της Eurolife FFH και της HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα. Ο παιδικός σταθμός αναμένεται να υποδεχθεί παιδιά προσχολικών ηλικιών, τα οποία, πλέον, έχουν το δικό τους χώρο για να κοινωνικοποιηθούν και να μάθουν να αναπτύσσουν δημιουργικά τις δεξιότητές τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό της οικογένειας στην Ελλάδα, γι’ αυτό, μαζί με τη HOPEgenesis, στηρίζει τα ζευγάρια και τις γυναίκες που θέλουν να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους.

Η εταιρεία έχει ενώσει από το 2019 τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis, με στόχο να ενημερώνει και να ευαισθητοποιεί την κοινωνία γύρω από το σημαντικό ζήτημα του δημογραφικού, καθώς και να υποστηρίζει τις οικογένειες που, με ασφάλεια, επιθυμούν να αποκτήσουν παιδιά. Στο πλαίσιο αυτό, έχει «υιοθετήσει» 10 συνολικά απομακρυσμένες περιοχές της χώρας (Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Ανάφη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρος, Χάλκη, Κάσος, Τήλος και Λειψοί) και δημιουργεί από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Μέσα από το πρόγραμμα έχουν μέχρι στιγμής γεννηθεί 88 παιδιά και αναμένονται άλλα 31 το επόμενο διάστημα. Επιπλέον, με τον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό στους Λειψούς, έχουν παραδοθεί 3 παιδικοί σταθμοί, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την κατασκευή των υπόλοιπων επτά.

Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε ότι: «Η δημιουργία του πρώτου παιδικού σταθμού στους Λειψούς, είναι μια κίνηση με ουσιαστικό κοινωνικό αντίκτυπο όχι μόνο για τους κατοίκους του νησιού, αλλά για όλη τη χώρα μας. Κεντρική πολιτεία, τοπική αυτοδιοίκηση και ιδιωτική πρωτοβουλία, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να καταπολεμήσουμε την υπογεννητικότητα, να ενισχύσουμε την προσχολική αγωγή, και να διασφαλίσουμε την ισότιμη φροντίδα των παιδιών από άκρη σε άκρη της χώρας μας. Συγχαρητήρια στη Eurolife FFH, τη HOPEgenesis, για την άψογη συνεργασία στην υλοποίηση αυτού του οράματος». 

Ο Δήμαρχος Λειψών, Φώτης Μάγγος, ανέφερε «Το να δημιουργείς ένα σχολείο σε έναν ακριτικό τόπο, είναι έργο ζωής. Ο βρεφονηπιακός σταθμός που κατασκευάζεται για πρώτη φορά στους Λειψούς, με την πολύτιμη συνδρομή όλων μας, αποτελεί ιστορική στιγμή για το νησί μας και χωρίς καμία υπερβολή κατακτά την υψηλότερη θέση, ανάμεσα στα επιτεύγματα της μέχρι τώρα θητείας μου ως δήμαρχος του πανέμορφου αυτού τόπου».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε: «Αξία για εμάς στη Eurolife FFH έχει να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των ανθρώπων και να είμαστε δίπλα σε όσους χρειάζονται τη βοήθειά μας. Μέσα από τη συνεργασία μας με τη HOPEgenesis, στηρίζουμε τις οικογένειες που προσπαθούν να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους. Και επειδή τα παιδιά χρειάζονται παιδιά για να μεγαλώσουν, δε σταματάμε εκεί, αλλά έχουμε δεσμευτεί να δημιουργήσουμε από έναν παιδικό σταθμό στις περιοχές που έχουμε «υιοθετήσει». Πράξεις που βοηθάνε τους τόπους αυτούς να αποκτήσουν ξανά ζωή, στηρίζουν τη βιωσιμότητα της ελληνικής περιφέρειας, πράξεις που τελικά επιστρέφουν αξία στην κοινωνία».

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, Στέφανος Χανδακάς, είπε σχετικά: «Βλέποντας τον τρίτο δημοτικό παιδικό σταθμό ακριτικής περιοχής να υλοποιείται, δεν μπορώ παρά να νιώσω περηφάνια και απεριόριστη ικανοποίηση για την τόσο εποικοδομητική συνεργασία μας, κατ’ αρχάς  με το μεγάλο μας χορηγό και επί σειρά ετών συνεργάτη μας, την ασφαλιστική εταιρία Eurolife FFΗ, την ΑΣΤ.Μ.Κ.Ε. Ομάδα Αιγαίου, και, βεβαίως, τον Δήμο Λειψών και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο κ. Μάγγο. Το έργο αυτό στηρίζει την ακριτική οικογένεια στην Ελλάδα και αποτελεί τη βάση για ένα πιο ευοίωνο μέλλον για τα παιδιά των Λειψών».

Η Πρόεδρος της Ομάδας Αιγαίου, Ντενίζ Τσιμή, δήλωσε: «Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση να βρισκόμαστε και πάλι μαζί για να εγκαινιάσουμε τον βρεφονηπιακό σταθμό, στους Λειψούς αυτή τη φορά.
Η Eurolife FFH και η HOPEgenesis διακρίνονται για το υψηλότατο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Για την Ομάδα Αιγαίου αποτελεί τιμή να συνδράμει στο έργο τους και να συνεργάζεται μαζί τους για τη δημιουργία βρεφονηπιακών σταθμών. Όλοι μας γνωρίζουμε το τεράστιο πρόβλημα υπογεννητικότητας στην Ελλάδα και θα πρέπει να δίνουμε στους γονείς τη δυνατότητα για καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης με την ύπαρξη ενός παιδικού σταθμού στον τόπο τους
».

*Στην κεντρική φωτογραφία από αριστερά: Στέφανος Χανδακάς - Πρόεδρος &  Ιδρυτής HOPEgenesis, Δόμνα Μιχαηλίδου - Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου - Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Ντενίζ Τσιμή - Πρόεδρος Ομάδας Αιγαίου, Φώτης Μάγγος - Δήμαρχος Λειψών

 Η Eurolife FFH εγκαινίασε παιδικό σταθμό στους Λειψούς 

(από αριστερά:) Στέφανος Χανδακάς - Πρόεδρος &  Ιδρυτής HOPEgenesis, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου - Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Δόμνα Μιχαηλίδου - Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Φώτης Μάγγος - Δήμαρχος Λειψών, Ντενίζ Τσιμή - Πρόεδρος Ομάδας Αιγαίου

 

Η Eurolife FFH εγκαινίασε παιδικό σταθμό στους Λειψούς

Ο καινούργιος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός των Λειψών, έργο που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με τον Δήμο Λειψών, την Ομάδα Αιγαίου και τη HOPEgenesis.

Article post image Kemefi Press Release Photo

«Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία»

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) σε συνεργασία με την MRB Hellas και την υποστήριξη της Eurolife FFH.

Τη Δευτέρα 27 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού προγράμματος, με θέμα «Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία», που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) σε συνεργασία με την MRB Hellas και την υποστήριξη της Eurolife FFH. Στόχος της έρευνας που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μουσείο της Ακρόπολης, ήταν να χαρτογραφήσει και να αποτυπώσει τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν αναλυτικά από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της MRB, Δημήτρη Μαύρο, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα στα ευρήματα που συγκέντρωσαν τα υψηλότερα νούμερα και που καταδεικνύουν τις αντιλήψεις και τις τάσεις στην Ελλάδα για τη γυναικεία ταυτότητα σήμερα. Τα βασικά συμπεράσματα που αναδείχθηκαν από την έρευνα, είναι τα εξής:

  • Ο ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία σήμερα προβάλλεται ως πολυσύνθετος και απαιτητικός, ενώ αναγνωρίζεται ομόφωνα πως τις τελευταίες δεκαετίες έχουν γίνει αρκετά βήματα προόδου σχετικά με τη θέση της γυναίκας στην Ελληνική κοινωνία.
  • Ωστόσο, η θέση ισχύος που κατέχει το ανδρικό φύλο αντανακλά τις προκαταλήψεις και τις ανισότητες που βιώνει το γυναικείο κοινό. Οι γυναίκες αισθάνονται πως πρέπει να διανύσουν ακόμα πολύ δρόμο ώστε να κατακτηθεί η πραγματική ισότητα.
  • Κάτι τέτοιο εντοπίζεται και στο πολιτικό σκηνικό της χώρας, με την πολιτική εξουσία στην Ελλάδα να παραμένει κυρίαρχα ανδρική. Καταγράφεται μειωμένη παρουσία των γυναικών τόσο στα ψηφοδέλτια, όσο και στις δομές λήψης πολιτικών αποφάσεων. Θετικά αντιλαμβάνεται ωστόσο η πλειοψηφία της κοινής γνώμης το γεγονός ότι μια γυναίκα κατέχει το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας (85,4%). Σε αντίστοιχα πλειοψηφικά ποσοστά επίσης, οι πολίτες δηλώνουν ότι θα ήθελαν να εκλεγεί μια γυναίκα για Πρωθυπουργός της χώρας (84,6%).
  • Ιδιαίτερα έντονο θεωρεί το πρόβλημα της έμφυλης βίας 1 στις 2 γυναίκες (46%), δηλαδή της βίας εναντίον των γυναικών, ενώ 10,7% των γυναικών δηλώνουν ότι οι ίδιες έχουν υπάρξει θύματα έμφυλης βίας και 10,3% έχουν βιώσει βία στο στενό περιβάλλον.  
  • Ένα άλλο σημαντικό θέμα αποτελεί η παρενόχληση στον χώρο εργασίας, η οποία συχνά αποσιωπάται υπό τον φόβο της κοινωνικής κατακραυγής. Το 12,2% των εργαζόμενων γυναικών έχουν παρατηρήσει περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης εσωτερικά στην εργασία τους κατά των γυναικών.
  • Εν κατακλείδι, η Μέση Ελληνίδα φαίνεται να προσπαθεί να «ξεφύγει» από το «κολλώδες πάτωμα» (δυσκολιών και στερεοτύπων σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας), ενώ οι «ισχυρές» γυναίκες καλούνται να «σπάσουν» τη «γυάλινη οροφή» (μέχρι πού μπορεί μια γυναίκα να φτάσει).

Η Πρόεδρος Δ.Σ. του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα, Βουλευτής Ν.Δ. Α’ Αθηνών, Όλγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή παρουσίαση των αποτελεσμάτων ενός σημαντικού ερευνητικού προγράμματος, αποτελεί ένα  βήμα προόδου για τη διερεύνηση και χαρτογράφηση της θέσης της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία. Πρόκειται για μια εξαιρετική εργασία. Μια σημαντική πηγή γνώσης και κατανόησης  των στάσεων και των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τον ρόλο της γυναίκας σήμερα, σε μια ιστορική περίοδο μετάβασης, όπου καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τεράστιες προκλήσεις. Προκλήσεις απέναντι στις οποίες χρειάζεται να οικοδομήσουμε βιώσιμες οικονομίες και ανθεκτικές κοινωνίες, περισσότερο δίκαιες και δημοκρατικές.

Αντίθετα, όμως, όλες και όλοι βλέπουμε καθημερινά ότι συγκεκριμένες πτυχές κοινωνικών ανισοτήτων, όπως είναι οι έμφυλες ανισότητες, όχι μόνο δεν αμβλύνονται, αλλά δυστυχώς οξύνονται περισσότερο. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η αύξηση των γυναικοκτονιών στην Ελλάδα. Ένα φαινόμενο που εντείνεται διαρκώς, σοκάρει, αλλά κυρίως μας επιβάλλει να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά. Απέναντι, λοιπόν, σε αυτή τη σκληρή πραγματικότητα που διαμορφώνεται και τις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε ένα πεδίο παρεμβάσεων, για να κινητοποιήσουμε δυνάμεις προς την κατεύθυνση επίτευξης της ισότητας των φύλων και της κοινωνικής ισότητας συνολικά.

Από την πρώτη στιγμή, άλλωστε, που γεννήθηκε η ιδέα της ίδρυσης του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα, πιστέψαμε ότι ο δημόσιος διάλογος και οι παρεμβάσεις στη δημόσια σφαίρα είναι ο δρόμος που θα μας φέρει πιο κοντά στον στόχο μας. Στην αναζήτηση δηλαδή, των κατάλληλων δράσεων αλλά και των πολιτικών προτάσεων για την προαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ισότητας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη Eurolife FFH αλλά και την MRB HELLAS A.E. για την πολύτιμη συνεργασία που είχαμε, ώστε να πραγματοποιηθεί με επιτυχία αυτή η μελέτη, που αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της άρσης των έμφυλων ανισοτήτων, της επίτευξης της κοινωνικής δικαιοσύνης, της προόδου και ευημερίας της κοινωνίας μας».

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, τόνισε από την πλευρά του: «Για εμάς στη Eurolife FFH αξία έχει να στηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία που βοηθά την κοινωνία μας να κάνει βήματα προόδου προς την ισότητα των φύλων, τον αλληλοσεβασμό και τη δίκαιη και αντικειμενική αντιμετώπιση της σύγχρονης Ελληνίδας. Είμαστε μια εταιρεία που έχει έμπρακτα αποδείξει την υποστήριξή της στο κομμάτι της γυναικείας ενδυνάμωσης, μέσα από την στελέχωση θέσεων ευθύνης εντός του οργανισμού μας από γυναίκες, οι οποίες καθημερινά διαπρέπουν στους ρόλους τους κάνοντας σπουδαία δουλειά. Συνεπώς, για εμάς, το να στηρίξουμε το συγκεκριμένο ερευνητικό πρόγραμμα ήταν μονόδρομος, και μια απόφαση που μας γέμισε ιδιαίτερη χαρά.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως το ΚΕΜΕΦΙ, και την Όλγα Κεφαλογιάννη προσωπικά, που μοιράστηκε μαζί μας τη σκέψη της και που είδε στη Eurolife FFH τον κατάλληλο υποστηρικτή για μια τέτοια πρωτοβουλία. Θέλουμε να ελπίζουμε, ότι μέσα και από το δικό μας αυτό λιθαράκι που μπαίνει σήμερα στην ευρύτερη συζήτηση που λέγεται “Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία”, κάποια στιγμή, στο άμεσο μέλλον, θα μπορέσουμε να οδηγηθούμε ως κοινωνία σε μια νέα εποχή, κατά την οποία η ισότητα των δύο φύλων θα είναι μια αδιαμφησβήτητη πραγματικότητα, και δε θα υπάρχει καν ανάγκη για τη διεξαγωγή τέτοιου είδους ερευνητικών προγραμμάτων.»

Από αριστερά: Αλέξανδρος Σαρρηγεωργιού - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην Eurolife FFH, Όλγα Κεφαλογιάννη - Πρόεδρος Δ.Σ. του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα, Βουλευτής Ν.Δ. Α΄ Αθηνών.

Στην κεντρική φωτογραφία, από τα αριστερά: Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος MRB, Όλγα Κεφαλογιάννη, Πρόεδρος Δ.Σ. του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα, Βουλευτής Ν.Δ. Α’ Αθηνών, Γιώργος Κουβαράς, Δημοσιογράφος, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Μαρίνα Οικονόμου - Λαλιώτη, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Βασιλική Λαζαράκου, Πρόεδρος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς

 

Στο πάνελ βρέθηκαν επίσης η Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Βασιλική Λαζαράκου, η οποία έδωσε τη δική της οπτική γύρω από το θέμα της γυναικείας ηγεσίας, και η Καθηγήτρια Ψυχιατρικής Μαρίνα Οικονόμου – Λαλιώτη, που μίλησε για τις επιπτώσεις των πολλαπλών ρόλων που έχει να αντιμετωπίσει η σύγχρονη γυναίκα στην καθημερινότητά της. Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Γιώργος Κουβαράς, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Καθηγητής Αρχαιολογίας και Γενικός Διευθυντής του Μουσείου της Ακρόπολης Νίκος Σταμπολίδης.

Το ερευνητικό πρόγραμμα «Η θέση της γυναίκας στην  ελληνική κοινωνία», που αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατανόηση ζητημάτων που αφορούν την ισότητα των φύλων, ανέδειξε τις πτυχές και τη σπουδαιότητα του θέματος. Διενεργήθηκε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο 2022, σε δείγμα 1.005 συνεντεύξεων, αντιπροσωπευτικό του Ελληνικού πληθυσμού 17+ ετών ως προς φύλο, ηλικία και αστικότητα. Χωρίστηκε σε τρεις άξονες, με τον καθένα να συμβάλλει ουσιαστικά στη διεξαγωγή και αποτύπωση των συνολικών αποτελεσμάτων:

  • την πραγματοποίηση πανελλαδικής ποσοτικής έρευνας σε γενικό κοινό, με σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων της ελληνικής κοινωνίας γύρω από τα ζητήματα φύλου
  • τη διεξαγωγή ομαδικών συζητήσεων σε Αθήνα και περιφέρεια, με θέμα τις σχέσεις των δύο φύλων
  • συνεντεύξεις με γυναίκες opinion leaders από διάφορους κλάδους,  με σκοπό τη διερεύνηση ζητημάτων Γυναικείας Ηγεσίας στο δημόσιο βίο.

 

Η Eurolife FFH δίνει ιδιαίτερη αξία στην υποστήριξη ενεργειών που προωθούν την ίση αντιμετώπιση όλων των μελών της κοινωνίας, το σπάσιμο των στερεοτύπων και τη δημιουργία ίσως ευκαιριών για όλους, με μοναδικό κριτήριο το ταλέντο και τις ικανότητές τους.

Tα αποτελέσματα της ερεύνας εδώ

 

Article post image Mca Se Epafi Press Release Eurolife

«ΣΕ ΕΠΑΦΗ» από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας, ανακοίνωσαν σήμερα το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», μια νέα πρωτοβουλία μέσω της οποίας άτομα με αισθητηριακή αναπηρία (οπτική ή ακουστική βλάβη) αποκτούν πρόσβαση στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει πρόσβαση σε σημαντικές δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, εμπόδια ή προκαταλήψεις.

Το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» δημιουργήθηκε με στόχο να καταστεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ένα μουσείο ανοικτό σε όλους με βάση τις αρχές της συμπερίληψης και της ισότητας. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», και τον πρόεδρό της Βαγγέλη Αυγουλά, και τη HandsUp, το πρώτο πρακτορείο διερμηνέων νοηματικής γλώσσας στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα αποτελείται από μια νέα κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που το καθιστούν προσβάσιμο σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Eurolife FFH θα υποστηρίξει και μια σειρά από επισκέψεις σχολείων για παιδιά με αισθητηριακές αναπηρίες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης, όπου τα παιδιά, με τη βοήθεια της κινητής προθήκης, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κυκλαδικό πολιτισμό.

Η κινητή προθήκη με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό περιλαμβάνει κάτοψη της αίθουσας, απτικούς χάρτες της Ελλάδας και των Κυκλάδων, αντίγραφα εκθεμάτων κατασκευασμένα από μάρμαρο ή ρητίνη, καθώς και περιγραφικά κείμενα σε γραφή Braille (για τυφλά άτομα) ή σε μεγαλογράμματη εκτύπωση (για άτομα με μερική όραση).

Η πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή περιέχει ένα βιβλίο με πληροφορίες σε γραφή Braille και μεγαλογράμματη γραφή, έναν κεντημένο χάρτη, έναν απτικό χάρτη νερού, πέτρες, κλωστές, θραύσματα από αντίγραφα ειδωλίων και μαρμάρινα αντίγραφα, επιτρέποντας σε άτομα με προβλήματα όρασης να εξερευνήσουν θέματα όπως η γεωγραφία, η ιστορία των Κυκλάδων και οι πρώτες ύλες.

Τέλος, με στόχο η συλλογή Κυκλαδικής Τέχνης να είναι προσβάσιμη σε Έλληνες και ξένους κωφούς & βαρήκοους επισκέπτες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης έχει συμπεριληφθεί βίντεο με μαγνητοσκοπημένη ξενάγηση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με ελληνικούς υπότιτλους, καθώς και στα διεθνή νοήματα με αγγλικούς υπότιτλους.

Η Eurolife FFH υποστηρίζει την έννοια της συμπερίληψης, δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους. Αυτός είναι και ο λόγος που προωθεί την ισότητα και τον αμοιβαίο σεβασμό, τόσο στο εσωτερικό της όσο και στις συνεργασίες της.

Αυτό που έχει αξία για τη Eurolife FFH είναι να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα. Η εταιρεία βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας το έργο του που φέρνει παιδιά, ενήλικες και οικογένειες πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό. 

Φωτογραφία Πάρις Ταβιτιάν © Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Φωτογραφία Πάρις Ταβιτιάν © Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Article post image Wallet Pass Press Release Min

EurolifePass: αξία έχει να νιώθεις μια ολόκληρη ασφαλιστική δίπλα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι

Το EurolifePass, η ψηφιακή κάρτα της Eurolife FFH, εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της εταιρείας. Το EurolifePass αποθηκεύεται εύκολα στο κινητό τηλέφωνο των ασφαλισμένων της Eurolife FFH, ώστε να έχουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαια τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, γι’ αυτό και συνεχώς αναβαθμίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, προσθέτοντάς τους νέες δυνατότητες.

 

Η ανανεωμένη αυτή έκδοση του EurolifePass έρχεται εξοπλισμένη με δύο νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο είναι η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”), μέσω των οποίων οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης και, ειδικά για το όχημά τους, να εκδίδουν κάρτα Διεθνούς Ασφάλισης ή να ζητούν οδική βοήθεια.

 

Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η επιλογή για εμφάνιση push notifications, μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για αλλαγές ή τροποποιήσεις που αφορούν τα συμβόλαιά του. Ενεργοποιώντας τα push notifications, μπορεί να λαμβάνει απευθείας στην κινητή του συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του συμβολαίου του (ενεργό, ανενεργό, ανεξόφλητο), υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης (αφορά τα ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης). Επιπλέον, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

 

Το EurolifePass φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους της Eurolife FFH και τους προσφέρει τη σιγουριά που χρειάζονται ότι ο έλεγχος των συμβολαίων τους βρίσκεται στα χέρια τους. Βασισμένο στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης, το EurolifePass δίνει στους χρήστες του, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο, όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα συμβόλαια και τις καλύψεις τους.

 

Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH (Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση), για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, μέσα από το EurolifeConnect. Οι κάτοχοι συμβολαίου της Eurolife FFH, για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

 

  • Για iOS συσκευές επιλέγουν το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet»
  • Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

 

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του EurolifePass, ο κάτοχος αρκεί να το επιλέξει στο κινητό του τηλέφωνο και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το εκάστοτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

 

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, με προτάσεις και λύσεις που απαντούν σε πραγματικές τους ανάγκες. Στόχος της είναι να τους διευκολύνει, ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά και να μπορούν να απολαμβάνουν ό,τι έχει αξία και είναι σημαντικό στη ζωή τους.

Article post image Advanced Program 01062022

Eurolife FFH: αξία έχει να επενδύουμε στην εκπαίδευση των συνεργατών μας

Σε συνέχεια των προηγούμενων επιτυχημένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η Eurolife FFH ανακοινώνει την έναρξη του 12ου ακαδημαϊκού κύκλου του Advanced Program in Management for Insurance Executives.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα υλοποιείται  σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους, αναγνωρισμένου κύρους, καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου. Πρόκειται για μια επιτυχημένη πρωτοβουλία της Eurolife FFH, η οποία έχει λάβει σημαντική αναγνώριση από όσους έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα και αποδεικνύει την αξία που δίνει η εταιρεία στην εκπαίδευση και την κατάρτιση των συνεργατών της.

Το Advanced Program in Management for Insurance Executives καλύπτει τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Στρατηγική Σκέψη και Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)
  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων

Οι εκπαιδεύσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος, χωρίζονται σε ενότητες, οι οποίες θα πραγματοποιούνται  σε δια ζώσης συναντήσεις μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Η πρώτη ενότητα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο του 2022.

Στο τέλος της κάθε ενότητας του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα καλούνται να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του Advanced Program in Management for Insurance Executives. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν την παρακολούθηση του προγράμματος και θα επιτύχουν στα tests γνώσεων θα λάβουν, σε ειδική Τελετή Αποφοίτησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, πιστοποιητικό επάρκειας των γνώσεών τους, σχετικά με τα γνωστικά αντικείμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος που παρακολούθησαν.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των συνεργατών της και με το Advanced Program in Management for Insurance Executives τους προσφέρει ένα σημαντικό επιπλέον εφόδιο που θα τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την επίτευξη των υψηλών παραγωγικών και ποιοτικών τους στόχων.

Article post image Cs Ii Travel Edition 30052022

Ξεκινά η Digital Academy: Travel Edition από το CSI Institute και τη Eurolife FFH

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ξεκινά τις δράσεις της η Digital Academy: Travel Edition που πραγματοποιείται από το Cyber Security International Institute σε συνεργασία με τη Eurolife FFH. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται, με δράσεις ουσίας που τους ενθαρρύνουν ώστε να καταφέρνουν περισσότερα.

Η πρώτη δράση της Digital Academy: Travel Edition θα πραγματοποιηθεί στις 30 και 31 Μαΐου, με δύο ξεχωριστές ημερίδες: η πρώτη για ενήλικες, στα Καλάβρυτα, και η δεύτερη για μαθητές, σε απομακρυσμένο χωριό της περιοχής της Κλειτορίας. Κατά τη διάρκεια της Ψηφιακής Ακαδημίας: Travel Edition, οι εκπαιδευτές του CSI Institute, με ανοιχτό κάλεσμα προς τους κατοίκους, θα παρουσιάσουν τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου, συμβουλές cyber security, καθώς και χρήσιμες online εφαρμογές.

Η Eurolife FFH έχει ενώσει από το 2020 τις δυνάμεις της με το Cyber Security International Institute δημιουργώντας το πρόγραμμα των Digital Academies. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται η Digital Academy: Parent Edition, η οποία απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, προκειμένου να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε ό, τι αφορά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Η θεματολογία αφορά ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα, την επικοινωνία των ανήλικων στο διαδίκτυο (gaming -bullying- εθισμός) και την ασφάλεια κατά τη χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, μέσα από τη Digital Academy: Student Edition, παιδιά και μαθητές έρχονται πιο κοντά στον κόσμο του διαδικτύου, παρακολουθώντας δωρεάν μαθήματα που αφορούν βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development.

Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. Για την εταιρεία, αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Article post image Lyriki Periodeia Header Eurolife

Eurolife FFH: αξία έχει να έχουμε όλοι πρόσβαση στον πολιτισμό

Μετά την επιτυχημένη παρουσίασή του στο αθηναϊκό κοινό, το μιούζικαλ «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει», από την Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, επιστρέφει με μια περιοδεία σε έξι πόλεις της Ελλάδας. Έχοντας ξεκινήσει από τις 6 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη και συνεχίζοντας με τις Σέρρες, την Κομοτηνή, τη Βέροια, τα Ιωάννινα και την Πάτρα, παιδιά, οικογένειες και νέοι έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή παράσταση που διακρίνεται για το χιούμορ, την ποιητική φλέβα και την ανατρεπτική της διάθεση.

Η Eurolife FFH βρίσκεται στο πλευρό της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, υποστηρίζοντας σταθερά τις πρωτοβουλίες της που έχουν στόχο να προωθήσουν την εγχώρια καλλιτεχνική και πολιτιστική δραστηριότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αναγνωρίζοντας την αξία που έχει η πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικά δρώμενα, η Eurolife FFH φροντίζει ώστε όλες οι κοινές δράσεις της με την Εθνική Λυρική Σκηνή να μπορούν να ταξιδεύουν σε διαφορετικά σημεία της χώρας, όπου οι κάτοικοι δεν έχουν συχνά ή εύκολα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παραστάσεις τέτοιου μεγέθους.

Το μιούζικαλ «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει» των Νίκου Κυπουργού και Θωμά Μοσχόπουλου, ένα από τα πιο δημοφιλή του σύγχρονου ελληνικού μουσικού θεάτρου, αντλεί την έμπνευσή του από το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, «Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα» και επιδιώκει να μυήσει τους θεατές της σε έναν κόσμο όπου η λυρική παράδοση, η μουσική γραφή και οι διασκεδαστικές ερμηνείες συνθέτουν μια συναρπαστική παραγωγή με άφθονο χιούμορ, ελκυστικές μελωδίες και εντυπωσιακά σκηνικά.

Ο πρώτος σταθμός της περιοδείας ήταν το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, για πέντε παραστάσεις στις 6, 7 και 8 Μαΐου, με επόμενους τις Σέρρες (Δημοτικό Θέατρο «Αστέρια» Σερρών, 10/5), την Κομοτηνή  (Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κομοτηνής, 12/5), τη Βέροια (Χώρος Τεχνών Δήμου Βέροιας, 14/5), τα Ιωάννινα (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, 16, 17/5) και την Πάτρα (Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, 19/5). Οι παραστάσεις, εκτός της Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθούν με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Η Eurolife FFH συνεργάζεται από το 2019 με την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως Πάγιος Χορηγός των εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών της δραστηριοτήτων. Για την εταιρεία, αξία έχει να υποστηρίζει το έργο της, προάγοντας τον πολιτισμό, τη γνώση και την καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργία, με σκοπό να αποτελεί τον καταλύτη σε ενέργειες με θετικό πρόσημο για τους ανθρώπους και την κοινωνία.

Article post image Eurolife Pass 15042022

EurolifePass, μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης με αξία για όλους

Με στόχο να προσφέρει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH παρουσιάζει το EurolifePass, την ψηφιακή κάρτα μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, με λύσεις και προτάσεις που ενσωματώνουν σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH: Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση. Χρησιμοποιώντας το EurolifePass, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αισθάνεται τη σιγουριά που χρειάζεται ότι ο έλεγχος βρίσκεται στα χέρια του, καθώς τα βασικά στοιχεία των συμβολαίων του (πρόγραμμα, αριθμός, τρέχουσα κατάσταση) είναι συγκεντρωμένα στη συσκευή του.

Η πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία της Eurolife FFH κάνει σήμερα πρεμιέρα για όλους τους πελάτες της εταιρείας μέσω του EurolifeConnect. Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να το αξιοποιούν ανεξαρτήτως της σύνδεσής τους στο Internet. Για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Βήμα 1ο: Ο χρήστης συνδέεται στο EurolifeConnect μέσω κινητού
  • Βήμα 2ο: Επιλέγει την περιοχή «Τα συμβόλαιά μου»
  • Βήμα 3οΓια iOS συσκευές επιλέγει το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet». Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

 

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του, κάθε φορά που επιθυμεί να κάνει χρήση του συμβολαίου του, αρκεί να επιλέξει το EurolifePass στο κινητό του και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του πελάτη.

 

Σε συνδυασμό με το EurolifeConnect, η Eurolife FFH δίνει στους πελάτες της πρόσβαση σε ένα 360ο ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο έχει τις βάσεις του στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης. Για την εταιρεία, αξία έχει οι πελάτες της να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαιά τους τη στιγμή ακριβώς που τα χρειάζονται. Με το EurolifePass τους δίνει, με τρόπο απλό και ξεκάθαρο, πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχουν επιλέξει, ώστε να έχουν ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα για τα συμβόλαιά τους.

 

Μέσα στο επόμενο διάστημα, η Eurolife FFH θα εμπλουτίσει το EurolifePass με νέες λειτουργικότητες, προκειμένου να προσφέρει μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Article post image Digitalfinanceawardspress Release Site Eurolife

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH Αξία έχει να εξελισσόμαστε για τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, μέλος του ομίλου της Fairfax Financial Holdings Limited, το 2021 ήταν μια χρονιά σημαντικών οικονομικών επιδόσεων που επιβεβαιώνουν την ηγετική του θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Για τον Όμιλο, αξία έχει να εξελίσσεται κάθε ημέρα, ακολουθώντας ένα σταθερό πλάνο ανάπτυξης που αποδίδει, με στόχο να προσφέρει περισσότερα σε κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται και στην κοινωνία ευρύτερα. 

Αξία έχει να προοδεύουμε κάθε ημέρα

Ο Όμιλος Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, αναπτυσσόμενος συνεχώς, με προϊόντα και υπηρεσίες που απαντούν σε πραγματικές τους ανάγκες. Αυτή η δέσμευσή του αποτυπώνεται στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία, για πρώτη φορά στην ιστορία του, ξεπέρασαν το φράγμα των €600 εκατ., αγγίζοντας τα €606,8 εκατ.[1], ποσό αυξημένο κατά 35% σε σχέση με το 2020. Αύξηση ύψους 12% σημειώθηκε και στα Ισοδύναμα Ετησιοποιημένα Ασφάλιστρα (APE), τα οποία ξεπέρασαν τα €317 εκατ. Αντίστοιχα, ενίσχυση των μεγεθών σημειώθηκε και στις αποζημιώσεις του 2021 προς πελάτες και ασφαλισμένους, οι οποίες ανήλθαν σε €381,6 εκατ. και αφορούν, αθροιστικά, ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και εξαγοράς ασφαλιστηρίων δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Τα συνολικά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €86,9 εκατ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων του Ομίλου έφτασαν τα €79,7 εκατ. Ο Όμιλος Eurolife FFH χαρακτηρίζεται από υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια και είναι πάντα σε θέση να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις απέναντι στους ασφαλισμένους του, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα υψηλά ποσοστά φερεγγυότητας (solvency ratios), τα οποία αγγίζουν το 180% και το 142% για τις Ασφάλειες Ζωής και τις Γενικές Ασφάλειες, αντίστοιχα[2].

Το 2021 ήταν, επίσης, μια χρονιά κατά την οποία ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε τις διαχρονικά υψηλές αποδόσεις του στα προγράμματα διαχείρισης επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Συγκεκριμένα, εξασφάλισε αποδόσεις για τους ασφαλισμένους του  ύψους 3,30% στα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα άγγιξε το 1,95%. Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι υψηλές επενδύσεις του Ομίλου για την ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που ανήλθαν στα €3,5 εκατ.

Το συνολικό ενεργητικό για το 2021 έφτασε στα €3,6 δισ. και τα ίδια κεφάλαια ξεπέρασαν τα €702 εκατ. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (13% συνολικά για εργασίες ζωής και γενικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα) και συγκεκριμένα 20% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[3].

Αξία έχει να επενδύουμε στους ανθρώπους μας

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών του, υποστηρίζοντάς τους, εκτός από σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες, και με εκπαιδεύσεις για την ανάπτυξη και την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Μέσα στο 2021, ο Όμιλος πραγματοποίησε περισσότερες από 590 εκπαιδευτικές συναντήσεις με τους συνεργάτες του, με 1.230 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 11.300 συμμετοχές για όλα τα δίκτυα πωλήσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το σύνολο των συναντήσεων αυτών, το 65% πραγματοποιήθηκε με live τηλεκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class), το 20% με e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας, και το 15% δια ζώσης.

Ταυτόχρονα, μέσα στο 2021 ολοκληρώθηκε και ο 10ος κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives, σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συνολικά, οι συμμετέχοντες πήραν μέρος σε 38 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με 200 ώρες εκπαίδευσης, ενώ στο πρόγραμμα προστέθηκαν δύο νέες ενότητες: «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης» για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και «Training Program for Business Leadership Development» για στελέχη πωλήσεων εταιρειών διαμεσολάβησης.

Επίσης, ο Όμιλος υλοποίησε μια ξεχωριστή πρωτοβουλία, για το σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης της χώρας, μέσα από το Eurolife Business Academy, την πρώτη ακαδημία ανάπτυξης digital skills για επαγγελματίες ασφαλιστές. Συγκεντρώνοντας πάνω από 700 συμμετοχές σε 34 εκπαιδευτικούς κύκλους, το Eurolife Business Academy προσέφερε πολύτιμες γνώσεις σε τρεις θεματικές ενότητες: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός: η νέα επιτακτική ανάγκη», «Κατακτώντας την απομακρυσμένη εργασία» και «Εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing».

Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους, ο Όμιλος συνέχισε και το 2021 να δίνει έμφαση στην εκπαίδευση και την κατάρτισή τους. Στο πλαίσιο αυτό υλοποίησε πάνω από 3.700 ώρες εκπαίδευσης, σε συνεργασία με 57 εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς και περισσότερες από 1.100 ώρες εκπαίδευσης για την ισότητα & τη διαφορετικότητα και πάνω από 330 ώρες εκπαίδευσης για wellness, ψυχική υγεία και ευεξία (cyber talks & coaching). Παράλληλα, με στόχο να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο, προσέφερε σε συνεργασία με 3 ακαδημαϊκά ιδρύματα πάνω από 3.000 ώρες πρακτικής άσκησης τελειόφοιτων.

Αξία έχει να είμαστε καταλύτης για θετική αλλαγή

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή. Γι’ αυτό, πέρα από την ανάπτυξη ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2021 προχώρησε στις παρακάτω ενέργειες:

  • Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές και θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, δεσμεύθηκε να υποστηρίξει 10 περιοχές της χώρας ως το 2023 (Πάτμος, Άγραφα, Λειψοί, Ανάφη, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Κάσος, Άνω Κουφονήσι, Καστελλόριζο) και να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Μέχρι στιγμής, μέσω της δράσης, έχουν γεννηθεί 73 μωρά, ενώ άλλα 28 αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Αγράφων και τη HOPEgenesis, ο Όμιλος Eurolife FFH δημιούργησε και εγκαινίασε τον παιδικό σταθμό της Παλαιοκατούνας Αγράφων, για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πρόκειται για τον 2ο παιδικό σταθμό που δημιουργεί, έπειτα από την Πάτμο, ενώ συνεχίζονται κανονικά οι εργασίες για την κατασκευή των υπόλοιπων 8.
  • Συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως Πάγιος Χορηγός των εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων της. Επίσης, το 2021 ήταν ο αποκλειστικός χορηγός της παράστασης, «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει», την οποία παρακολούθησαν πάνω από 4.000 παιδιά και οικογένειες στην Αθήνα. Μέσα στους επόμενους μήνες, η παράσταση αυτή θα ταξιδέψει και σε πόλεις της περιφέρειας, φέρνοντας τους ανθρώπους πιο κοντά στο πολιτιστικό έργο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
  • Περισσότεροι από 1.100 μαθητές απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στη ρομποτική και το game development μέσα από την Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition (5 εκπαιδευτικοί κύκλοι), σε συνεργασία με το Cyber Security International Institute (CSIi), ενώ πάνω από 1.400 γονείς παρακολούθησαν τα μαθήματα της Ψηφιακής Ακαδημίας: Parent Edition (6 εκπαιδευτικοί κύκλοι) για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyber bullying και το online phishing.
  • Ως Στρατηγικός Συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης υποστηρίζει όλες του τις πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για παιδιά, οικογένειες και ενήλικες. Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2021, πάνω 40.000 παιδιά πήραν μέρος με τις δημιουργίες τους στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, ενώ περισσότεροι από 4.000 μαθητές και παιδιά συμμετείχαν στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Μουσείου.
  • Υποστήριξη του Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας που υλοποιείται από την People Behind, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους από 200 συμμετέχοντες άνω των 65 ετών να εκπαιδευτούν σε 7 διαφορετικές θεματικές ενότητες, μέσα από τη διοργάνωση βιωματικών εργαστηρίων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
  • Σε συνεργασία με την ομάδα των Global Shapers Athens Hub, συμμετείχε στο διάλογο για την κλιματική αλλαγή στην Αθήνα, υποστηρίζοντας τη διοργάνωση του Athens Climate Lab. Πρόκειται για μια σειρά από 4 workshops, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, που ανέδειξε τις βασικές προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής στην πρωτεύουσα και πρότεινε τους βασικούς άξονες των μέτρων για την αντιμετώπισή τους.
  • Με τη δέσμευση να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό του, έγινε Founding Member της Χάρτας Διαφορετικότητας.

 

Σε μια ανασκόπηση του 2021, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά: «η χρονιά που πέρασε ήταν ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, από όλες τις απόψεις. Συνεχίσαμε να αναπτυσσόμαστε δυναμικά και να καταγράφουμε υψηλές επιδόσεις, εδραιώνοντας την κορυφαία θέση μας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Για τον Όμιλό μας, αξία έχει να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, των πελατών και των συνεργατών μας, οι οποίοι, με την προτίμηση και την αφοσίωσή τους, μας δείχνουν ξεκάθαρα την κατεύθυνση προς την οποία θέλουν να κινούμαστε. Δίνουμε έμφαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αναβαθμίζουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε και είμαστε ενεργοί στην κοινωνία, με στόχο  να αποτελούμε καταλύτη για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων».



[1] Εγγεγραμμένα ασφάλιστρα για εποπτικούς σκοπούς (IFRS: €605 εκατ.)

[2] Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife FFH δεν χρησιμοποιεί την προσαρμογή λόγω αντιστοίχισης (matching adjustment), ούτε άλλα μεταβατικά μέτρα (transitional measures), όπως περιγράφονται στα άρθρα 274 & 275 αντίστοιχα του Ν. 4364/2016.

[3] Εκτίμηση βάσει εσωτερικής ανάλυσης.

 

 


 

 

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!