Προγράμματα Ασφάλισης Υγείας

Θωράκισε σήμερα το αύριο της υγείας σου

Βάζοντας την ευεξία στο προσκήνιο

Το ψηφιακό οικοσύστημα More Life στηρίζει τη θωράκιση της υγείας  

Η περασμένη χρονιά μας έδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο πόσο συνδεδεμένη είναι η καλή φυσική κατάσταση με την υγεία και την καλή ψυχολογική διάθεση. Το ρητό “νους υγιής εν σώματι υγιεί” δεν είναι απλά μια άδεια έκφραση, αλλά μια φιλοσοφία που καλύπτει πολλές πτυχές της καθημερινής ζωής.

Με τον χρόνο που περάσαμε στο σπίτι, είχαμε την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας και να βρούμε νέα αξία στις έννοιες της καλής ζωής, της καλής υγείας και της καλής ψυχολογικής κατάστασης. Οι τρεις αυτοί πυλώνες συνδέονται άρρηκτα, καθώς επηρεάζουν ο ένας τον άλλο με τρόπους που ακόμα ανακαλύπτουν οι επιστήμονες.

Σύμφωνα με έρευνες του ΟΟΣΑ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για το 2017, οι κύριες αιτίες θανάτου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι οι καρδιολογικές παθήσεις (37% των θανάτων), ο καρκίνος (26% των θανάτων), και οι παθήσεις του αναπνευστικού (8% των θανάτων). Ανάμεσα στους τροποποιήσιμους παράγοντες κινδύνου για την υγεία βρίσκουμε το κάπνισμα, την κατανάλωση αλκοόλ, τη χρήση παράνομων ουσιών, τη  μη-υγιεινή διατροφή, την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και την παχυσαρκία.

Οι παράγοντες αυτοί συνεισφέρουν σημαντικά στην πιθανότητα εκδήλωσης κάποιας χρόνιας πάθησης, η οποία μπορεί να επιφέρει και τον θάνατο αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα.

Μάλιστα, το μυαλό και το σώμα αλληλεπιδρούν και επηρεάζονται με κάθε μας συνήθεια. Έτσι, η έλλειψη άσκησης και κίνησης, σε συνδυασμό με την κακή διατροφή, μπορεί να οδηγήσει σε επιδείνωση ψυχολογικών συμπτωμάτων όπως άγχος, έλλειψη ύπνου, εκνευρισμός, αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, καπνού και άλλων βλαβερών ουσιών, πίεση και τριβή στις διαπροσωπικές σχέσεις, και πολλά άλλα.

Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτες ψυχολόγων σε ομάδες ατόμων που ασκούνταν συστηματικά και που δεν ασκούνταν, οι πρώτοι δήλωσαν ότι αισθάνονταν πιο ευδιάθετοι, λιγότεροι νευρικοί και πιο δυνατοί μετά από μερικές εβδομάδες άσκησης.

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω, και με δεδομένη την αύξηση της τηλεργασίας και των ψηφιακών υπηρεσιών, η Eurolife FFH θέλησε να προσθέσει τη φωνή της στον διάλογο για την υγεία και την ευεξία και να προσφέρει κίνητρα και εργαλεία για το χτίσιμο καλών συνηθειών στην καθημερινότητα.

Η πλατφόρμα More Life

Έτσι δημιουργήθηκε το More Life, ένα ψηφιακό οικοσύστημα που σκοπό έχει να προωθήσει την ευεξία και να προσφέρει κίνητρα για την υιοθέτηση ωφέλιμων συμπεριφορών. Η πλατφόρμα βασίζεται σε 4 πυλώνες: Υγεία, Άσκηση, Ψυχική Ευεξία και Διατροφή.

Μέσω του More Life δημιουργείται ένα σύστημα επιβράβευσης χρησιμοποιώντας τις έννοιες του gamification με πολλαπλά διαθέσιμα εργαλεία για το κοινό. Παράλληλα, η πλατφόρμα ασχολείται και με το ζήτημα της αναβλητικότητας και της έλλειψης ενημέρωσης σε θέματα προσωπικών κινδύνων, βοηθώντας τους χρήστες να αισθανθούν πιο σίγουροι και ενημερωμένοι για τα θέματα που αφορούν στην υγεία τους.

Τα εργαλεία υγείας στη διάθεση των χρηστών

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας More Life, οι χρήστες έχουν στη διάθεσή τους πολλά διαφορετικά εργαλεία και πληροφορίες για να ενημερωθούν σε θέματα υγείας, διατροφής, ψυχικής ευεξίας και άσκησης, αλλά κα για να δραστηριοποιηθούν, χτίζοντας καλές συνήθειες που μπορούν εύκολα να εντάξουν στην καθημερινότητά τους. Ας δούμε τα επιμέρους εργαλεία:

Η εφαρμογή Walk to Win

Η εφαρμογή Walk to Win βοηθά τους χρήστες να καταγράφουν τα βήματα που κάνουν κάθε μέρα μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Με στόχο να φτάσουν ή να ξεπεράσουν τα 8.000 βήματα την ημέρα και να απαντήσουν σωστά στα quiz γνώσεων της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να ξεκλειδώνουν επιτεύγματα και να εξασφαλίσουν συμμετοχές σε κληρώσεις για πλούσια δώρα μέσα από περιοδικούς διαγωνισμούς. Έτσι, μέσω gamification, οι χρήστες έχουν ένα παραπάνω κίνητρο για να αυξήσουν την σωματική τους δραστηριότητα δημιουργώντας τα εφόδια για καλές συνήθειες στην καθημερινότητα.

Με 8.000 βήματα την ημέρα, οι χρήστες μπορούν να πετύχουν τουλάχιστον 240.000 βήματα το μήνα. Μάλιστα η εφαρμογή προσφέρει και 9 προκλήσεις μεγάλων αποστάσεων, 3 στόχους βημάτων (ημερήσιο, μηνιαίο και τριμηνιαίο) και 4 quiz γνώσεων με θέματα που σχετίζονται με άρθρα που δημοσιεύονται στο blog της Eurolife FFH, καλύπτοντας θεματολογία όπως υγεία, διατροφή, άσκηση ψυχολογία και ευεξία, με συμβουλές και ιδέες από ειδικούς.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για smartphones και είναι εύχρηστη και πρακτική. Συνδέεται με το Google Fit ή το Health της apple και έτσι ανοίγοντας το κινητό τα βήματα που κάνει ο χρήστης καταγράφονται αυτόματα. Η εφαρμογή προσφέρει στατιστικά στοιχεία και μέσο όρο βημάτων για να μπορεί ο χρήστης να παρακολουθεί την πρόοδό του.

Σε διάστημα 3 μηνών και σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον όσον αφορά τις εφαρμογές για fitness, το Walk to Win μέτρησε πάνω από 1.900 downloads. Οι χρήστες ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, καταγράφοντας τα ημερήσια βήματα και καλύπτοντας τους στόχους της εφαρμογής.  Ας δούμε μερικά ενδεικτικά στατιστικά στοιχεία από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της εφαρμογής.

  • Οι συμμετέχοντες:από περίπου 2.000 εγγεγραμμένους χρήστες με μέση ηλικία τα 45 έτη, η κατανομή ανά φύλο ήταν 41% άνδρες και 59% γυναίκες.
  • Τα βήματα: ο μέσος όρος ημερήσιων βημάτων για τους χρήστες είναι στα 5.715 βήματα. Για τους άνδρες ο ημερήσιος μέσος όρος κυμαίνεται στα 6.442 βήματα ενώ για τις γυναίκες στα 5.058 βήματα.
  • Οι καλύτερες επιδόσεις: το top 10% των χρηστών πέτυχε μέσο όρο10.613 ημερήσιων βημάτων ενώ το top 25 % έφτασε τα 7.526 βήματα κατά μέσο όρο, λίγο κάτω από τον στόχο των 8.000 βημάτων.

(Στις 31/5/2021 έληξε ο πρώτος διαγωνισμός όπου κληρώθηκαν 280 fitness δώρα. Ο επόμενος διαγωνισμός θα ξεκινήσει πολύ σύντομα)

Αρθρογραφία και ενημέρωση

Η πλατφόρμα More Life προσφέρει και μια ευρεία σειρά από άρθρα, κάτω από την ενότητα «Ζω καλύτερα, ζω περισσότερο», που ακολουθούν τους 4 βασικούς πυλώνες ευξίας: Υγεία, Άσκηση, Ψυχική Ευεξία και Διατροφή.

Μέσα από τα άρθρα του More Life, οι αναγνώστες μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές από εξειδικευμένους επαγγελματίες για την ένταξη της άσκησης στην καθημερινή ζωή, τη σωστή διατροφή, την αναγνώριση και αντιμετώπιση ψυχολογικών δυσκολιών της σύγχρονης καθημερινής ζωής, αλλά και ενημέρωση για τον τομέα της υγείας και πώς κανείς μπορεί να θωρακίσει τον εαυτό του και την οικογένειά του ενάντια στα απρόοπτα.

Διαβάζοντας τα άρθρα αυτά, ο χρήστης μπορεί να απαντήσει με επιτυχία τα quiz που θα βρει στο Walk to Win, διεκδικώντας έτσι πλούσια δώρα.

Υπολογιστικό εργαλείο Ασφαλίστρων

Μέσω του εύχρηστου υπολογιστικού εργαλείου για την υγεία οι επισκέπτες στο More Life μπορούν να υπολογίσουν εύκολα και γρήγορα το κόστος ενός προγράμματος ασφάλειας υγείας, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειριστούν με μεγαλύτερη αμεσότητα κάποιο προσωπικό ή οικογενειακό απρόοπτο.

Παρέχοντας κάποια στοιχεία και επιλέγοντας παραμέτρους, ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που να ανταποκρίνεται στις δικές του μοναδικές ανάγκες και να μπορεί να καλυφθεί από τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Παράλληλα, μπορεί να δει καλύψεις και παροχές, να υπολογίσει κόστος και να έρθει σε επαφή με συνεργάτες της Eurolife FFH, για πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη.

Σε διάστημα τριών μηνών, 7.100 άτομα έχουν επισκεφτεί την πλατφόρμα More Life και έχουν διαβάσει τα άρθρα του blog, ενώ ένα 24% από τους επισκέπτες έχει κάνει χρήση του υπολογιστικού εργαλείου και έχει ενημερωθεί για τα προγράμματα υγείας της Eurolife FFH.

Μια βραβευμένη πρωτοβουλία

Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη εποχή όπου το θέμα της υγείας πρωτοστατεί αλλά και που η σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση είναι δύσκολη, η Eurolife FFH θέλησε να δώσει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί, να κινητοποιηθεί και να θωρακίσει την υγεία του. Με το ψηφιακό οικοσύστημα του More Life και τα εργαλεία που περιέχει, προσφέρθηκαν κίνητρα και συμβουλές με τα οποία οι χρήστες μπόρεσαν να αυξήσουν τη γνώση, να εντάξουν την άσκηση στη ζωή τους, να χτίσουν ωφέλιμες συνήθειες και να δημιουργήσουν ένα σχέδιο προστασίας για τα απρόοπτα σε σχέση με την υγεία.

H προσπάθεια αυτή απέσπασε 3 βραβεία στα Content Marketing Awards 2021, που διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά. Τα βραβεία διοργάνωσαν το Marketing Week και η BOUSSIAS και είχαν σκοπό την ανάδειξη των πιο καινοτόμων, δημιουργικών και αποδοτικών ενεργειών Content Marketing για τη χρονιά που πέρασε.

Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH έλαβε τα εξής βραβεία:

  • Bronze στην κατηγορία Best Content Marketing Program| Financial & Insurance Services and Products
  • Silver στην κατηγορία Best Use of Content Marketing for Lead Generation
  • Silver στην κατηγορία Best Branded Blog (B2C / B2B)

Η Eurolife FFH δίνει αξία στην υγεία και την ευεξία και θα συνεχίσει να προσφέρει εργαλεία και κίνητρα στους χρήστες για να μπορούν να απολαμβάνουν τα οφέλη της καλής ζωής. Η αυξημένη σωματική δραστηριότητα, η καλή διατροφή και η ψυχική ευεξία μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην καλή ποιότητα ζωής. Αυτά τα οφέλη θα είναι προσβάσιμα από όλους, έτσι ώστε να μπορούν να πάρουν καίριες και σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή και την υγεία τους.

 

Δες Προγράμματα Υγείας

Σχετικά άρθρα

Η γνώση είναι δύναμη