Φρόντισε τον εαυτό σου και τους αγαπημένους σου

Ενημερώσου για τα προγράμματα ασφάλισης υγείας

10 τρόποι να κάψεις περισσότερες θερμίδες περπατώντας

Οι καθημερινές συνήθειες που φέρνουν αποτέλεσμα 

Για να έχεις καλύτερη ποιότητα ζωής, υγεία και ευεξία, είναι σημαντικό να ακολουθείς καλές συνήθειες συστηματικά. Ειδικά όταν ο στόχος σου είναι η απώλεια βάρους, είναι εύκολο να παρασυρθείς από γρήγορες «θαυματουργές» δίαιτες που μπορεί να υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα, όμως συχνά οδηγούν στην επανάκτηση των κιλών που έχασες.

Αυτό συμβαίνει γιατί αυτές οι δίαιτες συνήθως απαιτούν δραστικές αλλαγές που δεν είναι βιώσιμες μακροπρόθεσμα στην καθημερινή ζωή.

Το μυστικό κρύβεται στα μικρά πράγματα. Για να πετύχεις απώλεια βάρους και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση μακροπρόθεσμα, είναι σημαντικό να δημιουργήσεις υγιεινές συνήθειες μέσα στην καθημερινότητά σου, που να είναι σχετικά εύκολο να τις ακολουθήσεις και να τις εντάξεις στον τρόπο ζωής σου. Οι μικρές αλλαγές (που όμως τις τηρείς συστηματικά) είναι εκείνες που θα κάνουν τη μεγάλη διαφορά.

Το περπάτημα είναι ένας από τους πιο εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση. Συμβάλλει στην καλή υγεία, την απώλεια βάρους, την βελτιωμένη αντοχή, και έχει πολλά ακόμα οφέλη.

Δες παρακάτω μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να εντάξεις το περπάτημα στην καθημερινότητά σου, να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να πετύχεις το στόχο σου για απώλεια βάρους και καλύτερη φυσική κατάσταση.

(Οι υπολογισμοί που θα δεις παρακάτω είναι ενδεικτικοί και αφορούν έναν άνθρωπο 70 κιλών που στόχο έχει να χάσει 0,5 κιλό την εβδομάδα (αντιστοιχούν σε 3.500 θερμίδες) όσο δηλαδή θεωρείται αποδεκτό από διατροφολόγους για σταθερή απώλεια κιλών και λίπους. Για να το επιτύχει κάποιος αυτό πρέπει να κάνει 10.000 βήματα. Όλα τα παραπάνω, ωστόσο, σχετίζονται με την συνολική κατανάλωση θερμίδων, το μέγεθος του σώματος, το ποσοστό λίπους και την ένταση της άσκησης.)

Πώς το περπάτημα μπορεί γίνει σύμμαχός σου στην απώλεια βάρους και τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης

Πέρνα περισσότερο χρόνο στα ψώνια

Συνήθως όταν πας για ψώνια θέλεις να μπεις στο μαγαζί, να πάρεις αυτά που χρειάζεσαι και να γυρίσεις γρήγορα στο σπίτι. Όμως αν περιπλανηθείς λίγο στους διαδρόμους του σουπερμάρκετ, αν χαζέψεις βιτρίνες, αν περάσεις από περισσότερα από ένα μαγαζιά για να κάνεις τις δουλειές σου, σημαίνει ότι περπατάς περισσότερο. Έτσι θα κάψεις περισσότερες θερμίδες και θα αυξήσεις το χρόνο της σωματικής σου δραστηριότητας. Περπατώντας 30 λεπτά θα κάψεις 81 θερμίδες. Αν το κάνεις 2 φορές την εβδομάδα θα κάψεις 162 θερμίδες, άρα 648 τον μήνα.

Αύξησε το ρυθμό

Πέρα από μεγαλύτερες βόλτες στη φύση και σε μονοπάτια, μπορείς να εντείνεις τη φυσική δραστηριότητα και στις απλές σου βόλτες στην πόλη. Αν περπατήσεις πιο γρήγορα για λίγη ώρα και αλλάζεις το ρυθμό τακτικά, θα αυξήσεις τους παλμούς και τις θερμίδες που καις στο περπάτημα. Δοκίμασε να περπατήσεις πιο γρήγορα για 1 λεπτό τη φορά, αρκετές φορές κατά τη διάρκεια μίας μεγάλης βόλτας. Αν το κάνεις αυτό 4-5 φορές την εβδομάδα θα κάψεις 150 θερμίδες.         

Πήγαινε από τις σκάλες

Αυτός είναι άλλος ένας εύκολος τρόπος να αυξήσεις τους παλμούς σου και την καύση θερμίδων. Είτε βρίσκεσαι στο σπίτι, στη δουλειά, ή για ψώνια, προσπέρασε το ασανσέρ και τις κυλιόμενες και ανέβα από τις σκάλες. Σκάλες υπάρχουν παντού και είναι ένας εύκολος τρόπος να εντάξεις περισσότερη σωματική δραστηριότητα στη μέρα σου. Ανεβαίνοντας σκάλες για 5 λεπτά την ημέρα θα κάψεις 47 θερμίδες. Εναλλακτικά, αν τρέχεις ή περπατάς σε κάποιο στίβο, δοκίμασε να κάνεις ένα γρήγορο δεκάλεπτο διάλειμμα ανεβαίνοντας τις σκάλες. Δύο τέτοια σετ μέσα στην εβδομάδα θα σε βοηθήσουν να κάψεις 900 θερμίδες τον μήνα.

 

Περπάτησε για να πας στη δουλειά

Είτε οδηγείς είτε παίρνεις συγκοινωνία για να πας στη δουλειά σου, μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο λίγο πιο μακριά ή να κατέβεις 1-2 στάσεις νωρίτερα και να περπατήσεις. Έτσι θα προσθέσεις χρόνο στο ημερήσιο περπάτημα και θα αυξήσεις τη σωματική σου δραστηριότητα. Ένα περπάτημα 30 λεπτών θα σε βοηθήσει να κάψεις 140 θερμίδες. Αν το κάνεις αυτό 3 φορές την εβδομάδα, θα κάψεις 3.780 θερμίδες τον μήνα.

Παίξε με τα παιδιά

Αν έχεις παιδιά, μπορείς να περάσεις ποιοτικό χρόνο μαζί τους και να χάσεις βάρος παράλληλα. Είτε στο σπίτι είτε έξω στο πάρκο, μπορείτε να παίξετε ή να χορέψετε μαζί. Ακόμα και το συμμάζεμα των παιχνιδιών ή του δωματίου των παιδιών μπορεί να γίνει παιχνίδι και να σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες. Παίζοντας κυνηγητό ή κρυφτό με τα παιδιά για 30 λεπτά, θα κάψεις 150 θερμίδες. Αν το κάνεις αυτό 3 φορές την εβδομάδα τότε θα έχεις κάψει μέσα στο μήνα 2.000 θερμίδες.

Βγάλε βόλτα το σκύλο

Η βόλτα και το παιχνίδι με ένα κατοικίδιο είναι ένας καλός τρόπος να χαλαρώσεις, να δεθείς με το σκύλο σου και να κάψεις θερμίδες. Οι σκύλοι χρειάζονται βόλτα τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Αν υποθέσουμε ότι κάνεις μια γρήγορη 15λεπτη βόλτα με το σκύλο δύο φορές την ημέρα, μπορείς να κάψεις περίπου 105 θερμίδες την ημέρα, ή 3.300 θερμίδες το μήνα. Ακόμα κι αν δεν έχεις δικό σου κατοικίδιο, μπορείς να βοηθήσεις φίλους ή γείτονες ή να προσφέρεις εθελοντική εργασία σε μια φιλοζωική οργάνωση.

 

Ακολούθησε διαδορμές με διαφορετική κλίση

Το περπάτημα με μέτριο ρυθμό για 45 λεπτά μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις 173 θερμίδες. Αν ακολουθήσεις μία διαδρομή "ανώμαλου" δρόμου, με ανηφόρες και κατηφόρες, τότε θα κάψεις 315 θερμίδες. Αν φροντίσεις μία από τις καθημερινές σου διαδρομές να είναι τέτοιου τύπου τότε θα κάψεις 638 θερμίδες επιπλέον τον μήνα. 

Κάνε προβολές

Κάνε ένα διάλειμμα στο περπάτημά σου προσθέτοντας ένα σετ πρόσθιων προβολών. Με τον τρόπο αυτό θα κάψεις 50 θερμίδες περισσότερες. Αν το κάνεις 4 φορές την εβδομάδα θα έχεις κάψει 200 θερμίδες. 

Ασχολήσου με δουλειές στο σπίτι

Μπορεί να μην το φαντάζεσαι, αλλά κάνοντας δουλειές στο σπίτι μπορείς όντως να κάψεις αρκετές θερμίδες! Μαζεύοντας τα ρούχα από το πάτωμα για παράδειγμα και κάνοντας αρκετές βόλτες από και προς το πλυντήριο μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα να κάψεις 47 θερμίδες σε 15 λεπτά. Με 30 λεπτά "νοικοκυριό" την ημέρα θα έχεις κάψει 700 θερμίδες την εβδομάδα. 

Κάνε τουλάχιστον 15 λεπτά περπάτημα κάθε μέρα

Οι σύντομες καθημερινές διαδρομές θα σου φανούν ξεκούραστες και αποτελεσματικές. Προσπάθησε να εντάξεις ένα σύντομο περπάτημα πριν το κυρίως γεύμα σου ή να σπάσεις το δεκαπεντάλεπτο αυτό σε 3 πεντάλεπτα μέσα στην ημέρα. Με τον τρόπο αυτό θα κάψεις 469 θερμίδες την εβδομάδα.  

Πώς θα αλλάξουμε συνήθειες

Μπορεί να με βοηθήσει το smartphone μου να περπατάω περισσότερο;

Κατεβάζοντας μία ffitness εφαρμογή στο smartphone σου μπορείς να έχεις τον έλεγχο της φυσικής σου δραστηριότητας και με τον τρόπο αυτό μπορείς να θέτεις στόχους και να παρακολουθείς την πρόοδό σου.   

Σύμφωνα με έρευνα του Harvard τέτοιες εφαρμογές μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης του ατόμου γι’ αυτό και πολλά smartphones πλέον είναι διαθέσιμα στην αγορά με εγκατεστημένες τέτοιες εφαρμογές, όπως το Google Fit ή το Health της apple. Ωστόσο, υπάρχει μία ακόμα εφαρμογή που η οποία σε επιβραβεύει με δώρα για κάθε στόχο που κατακτάς.

Ο λόγος για το Walk to Win, την ελληνική εφαρμογή για το περπάτημα, που σε επιβραβεύει βήμα - βήμα! Το Walk to Win της Eurolife FFH, όχι μόνο καταγράφει τα βήματά σου, αλλά σε βοηθά να πετύχεις τους στόχους σου πιο εύκολα και ευχάριστα, μέσω της παροχής συγκεκριμένων κινήτρων.

Κατέβασε το Walk to Win και ξεκίνα να περπατάς!

Με την εφαρμογή Walk to Win καταγράφεις τα βήματα που κάνεις κάθε μέρα. Στόχος σου είναι να φτάσεις ή να ξεπεράσεις τα 8.000 βήματα την ημέρα, δηλαδή 240.000 βήματα το μήνα. Στόχος μας είναι να σε βοηθήσουμε να αλλάξεις ζωή.

Μέσω του Walk to Win γίνεσαι μέλος μιας ομάδας που αγαπάει το ευ ζην. Όσο περισσότερο περπατάς και συμπληρώνεις με επιτυχία τα quizzes γνώσεων του Walk to Win, τόσο περισσότερα επιτεύγματα μπορείς να ξεκλειδώσεις και να κερδίσεις συμμετοχές σε κληρώσεις ως κίνητρο για να συνεχίσεις την προσπάθειά σου.

Η διαδικασία είναι απλή: απλά κατεβάζεις δωρεάν το Walk to Win για android και για iOS, βάζεις το κινητό στην τσέπη και ξεκινάς το περπάτημα.

Μέσα στην εφαρμογή θα βρεις 9 προσκλήσεις μεγάλων αποστάσεων, 3 στόχους βημάτων και 4 quiz γνώσεων τα οποία θα μπορείς με ευκολία να απαντήσεις διαβάζοντας άρθρα μέσα από το blog της Eurolife FFH.

Με κάθε στόχο που κατακτάς, κερδίζεις επιβράβευση. Με κάθε επιβράβευση κερδίζεις συμμετοχές σε κληρώσεις για πλούσια δώρα. Ξεκλείδωσε όσο περισσότερα από τα 16 επιτεύγματα κλιμακωτής δυσκολίας μπορείς και μπες σε ισάριθμες κληρώσεις δώρων.

Βάλε το κινητό στην τσέπη σου και ξεκίνα να περπατάς!

 

Πηγή: https://blog.myfitnesspal.com/3-ways-lose-more-weight-walking 

 

Κατέβασε δωρεάν το Walk to Win

Σχετικά άρθρα

Η γνώση είναι δύναμη
Κρίσεις πανικού: διαχείριση και θεραπευτική προσέγγιση
Ψυχική Ευεξία Υγεία

Κρίσεις πανικού: διαχείριση και θεραπευτική προσέγγιση

Η διαταραχή πανικού είναι μια σοβαρή κατάσταση την οποία περίπου ένας στους εβδομηνταπέντε ανθρώπους θα βιώσουν τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους. - Του Χάρη Πίσχου, Ψυχολόγο MSc, PhDc- Υπαρξιακό Συστημικό Ψυχοθεραπευτή*