Φροντίδα Ατυχήματος Autoassist

Η Φροντίδα Ατυχήματος AutoAssist είναι δίπλα σας:

Η βοήθεια παρέχεται σε συνεργασία με τη MAPFRE Asistencia S.A. (Λ. Μεσογείων 282, Χολαργός).

Εξυπηρέτηση στην Ελλάδα

Ατύχημα
Αν έχει συμβεί ατύχημα σε άλλο όχημα ή πεζό, ειδικός συνεργάτης μας σπεύδει κοντά σας, για να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη δήλωση ατυχήματος και να πάρει άλλα χρήσιμα στοιχεία και φωτογραφίες. Η συμπλήρωση της δήλωσης δεν σημαίνει ότι είστε υπαίτιοι ή ότι παραδέχεστε υπαιτιότητα.

Συνεργάτες μας στέλνουμε στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας:

Ακινητοποιημένο όχημα
Εάν το όχημά σας έχει ακινητοποιηθεί εξαιτίας του ατυχήματος, φροντίζουμε για τη μεταφορά του στον τόπο επιλογής σας στην Ελλάδα. Εάν για τη μεταφορά στον τόπο επιλογής σας απαιτείται φύλαξη του ασφαλισμένου οχήματος, την αναλαμβάνουμε εμείς.

Ολική καταστροφή οχήματος
Σε περίπτωση ολικής καταστροφής του ασφαλισμένου οχήματος, αυτό μεταφέρεται εντός των ορίων του νομού ακινητοποίησης.

Γραπτή ενημέρωση εντός 8 ημερών
Σε κάθε περίπτωση, έχετε την υποχρέωση μέσα σε 8 μέρες το αργότερο από την ημέρα που συνέβη το περιστατικό να μας έχετε ενημερώσει γραπτά και να θέσετε αμέσως το ασφαλισμένο όχημα στη διάθεσή μας για πραγματογνωμοσύνη.
Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε την πραγματογνωμοσύνη μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες από τότε που το θέσατε στη διάθεσή μας. Πριν την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν έχετε δικαίωμα να αρχίσετε την επισκευή του.

Δείτε τη λίστα του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών για την παραλαβή δήλωσης ατυχήματος εδώ.

Εξυπηρέτηση εκτός Ελλάδας

 

Τηλεφωνική καθοδήγηση

Σε περίπτωση ατυχήματος σε χώρα της Ευρώπης (εκτός από την Αλβανία) και σε χώρες που βρέχονται από τη Μεσόγειο θάλασσα, σας εξυπηρετούμε τηλεφωνικά.

Με κλήση στο τηλεφωνικό μας κέντρο (+30) 210 9303800 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο) και (+30) 210 6504035 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο), ο αρμόδιος συνεργάτης μας σας καθοδηγεί με τον τρόπο υποβολής της δήλωσης ατυχήματος στη χώρα που βρίσκεστε.

Η μεταφορά του ασφαλισμένου οχήματος γίνεται στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της χώρας.

 

Γραπτή ενημέρωση εντός 8 ημερών

Σε κάθε περίπτωση, έχετε την υποχρέωση μέσα σε 8 μέρες το αργότερο από την ημέρα που συνέβη το περιστατικό να μας έχετε ενημερώσει γραπτά και να θέσετε αμέσως το ασφαλισμένο όχημα στη διάθεσή μας για πραγματογνωμοσύνη. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε την πραγματογνωμοσύνη μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες από τότε που το θέσατε στη διάθεσή μας. Πριν την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν έχετε δικαίωμα να αρχίσετε την επισκευή του.

Πότε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε
Η υπηρεσία AutoAssist δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όταν πρόκειται για:

Συμβουλές για την ιδιοκτησία και τον ΚΟΚ
Εάν χρειάζεστε συμβουλές για θέματα που αφορούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και την ιδιοκτησία οχημάτων, είμαστε στη διάθεσή σας εργάσιμες ημέρες από 09:00-21:00 στα τηλέφωνα:
-- (+30) 210 9303800 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο) ή
-- (+30) 210 6504035 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο)

Μας εξηγείτε το πρόβλημα που σας απασχολεί και ορίζουμε την ημερομηνία και ώρα της τηλεφωνικής μας απάντησης. Σε κάθε περίπτωση, σας εξυπηρετούμε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του ερωτήματός σας.

 

Χρήσιμα Έντυπα

Δήλωση Ατυχήματος

30 Οκτωβρίου 2019
281.3 KB

Aίτηση Αποζημίωσης

30 Οκτωβρίου 2019
218.33 KB

Ευρωπαϊκο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού

30 Οκτωβρίου 2019
180.45 KB

Διαδικασία Αποζημίωσης Οχήματος

Συνεργαζόμενα Συνεργεία

Κέρδισε μέσα από τα ασφαλιστικά προϊόντα της Eurolife ERB
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνεργαζόμενοι Επισκευαστές Κρυστάλλων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ