Φροντίδα Ατυχήματος Autoassist

Η Φροντίδα Ατυχήματος AutoAssist είναι δίπλα σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο όταν σας συμβεί κάποιο ατύχημα με το αυτοκίνητό σας εντός ή εκτός Ελλάδας αλλά ακόμα και όταν χρειάζεστε συμβουλές τηλεφωνικά για θέματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και ιδιοκτησίας αυτοκινήτου.

Η βοήθεια παρέχεται σε συνεργασία με τη Mondial Assistance (Πρεμετής 10, Άγιος Δημήτριος).

Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για:

 

Εξυπηρέτηση στην Ελλάδα

Ατύχημα
Αν έχει συμβεί ατύχημα σε άλλο όχημα ή πεζό, ειδικός συνεργάτης μας σπεύδει κοντά σας, για να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη δήλωση ατυχήματος και να πάρει άλλα χρήσιμα στοιχεία και φωτογραφίες. Η συμπλήρωση της δήλωσης δεν σημαίνει ότι είστε υπαίτιοι ή ότι παραδέχεστε υπαιτιότητα.

Συνεργάτες μας στέλνουμε στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας:

Ακινητοποιημένο όχημα
Εάν το όχημά σας έχει ακινητοποιηθεί εξαιτίας του ατυχήματος, φροντίζουμε για τη μεταφορά του στον τόπο επιλογής σας στην Ελλάδα. Εάν για τη μεταφορά στον τόπο επιλογής σας απαιτείται φύλαξη του ασφαλισμένου οχήματος, την αναλαμβάνουμε εμείς.

Ολική καταστροφή οχήματος
Σε περίπτωση ολικής καταστροφής του ασφαλισμένου οχήματος, αυτό μεταφέρεται εντός των ορίων του νομού ακινητοποίησης.

Γραπτή ενημέρωση εντός 8 ημερών
Σε κάθε περίπτωση, έχετε την υποχρέωση μέσα σε 8 μέρες το αργότερο από την ημέρα που συνέβη το περιστατικό να μας έχετε ενημερώσει γραπτά και να θέσετε αμέσως το ασφαλισμένο όχημα στη διάθεσή μας για πραγματογνωμοσύνη.
Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε την πραγματογνωμοσύνη μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες από τότε που το θέσατε στη διάθεσή μας. Πριν την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν έχετε δικαίωμα να αρχίσετε την επισκευή του.

Δείτε το Δίκτυο Σταθμών Παραμονής & Μεταφόρτωσης Mondial Assistance εδώ

 

Εξυπηρέτηση εκτός Ελλάδας

Τηλεφωνική καθοδήγηση

Σε περίπτωση ατυχήματος σε χώρα της Ευρώπης σας εξυπηρετούμε τηλεφωνικά.

Με κλήση στο τηλεφωνικό μας κέντρο (+30) 210 9303800 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο), ο αρμόδιος συνεργάτης μας σας καθοδηγεί με τον τρόπο υποβολής της δήλωσης ατυχήματος στη χώρα που βρίσκεστε.

Η μεταφορά του ασφαλισμένου οχήματος γίνεται στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της χώρας.

 

Γραπτή ενημέρωση εντός 8 ημερών

Σε κάθε περίπτωση, έχετε την υποχρέωση μέσα σε 8 μέρες το αργότερο από την ημέρα που συνέβη το περιστατικό να μας έχετε ενημερώσει γραπτά και να θέσετε αμέσως το ασφαλισμένο όχημα στη διάθεσή μας για πραγματογνωμοσύνη. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε την πραγματογνωμοσύνη μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες από τότε που το θέσατε στη διάθεσή μας. Πριν την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν έχετε δικαίωμα να αρχίσετε την επισκευή του.

Πότε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε
Η υπηρεσία AutoAssist δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όταν πρόκειται για:

 

Νέοι ψηφιακοί τρόποι εξυπηρέτησης

Εκτός από τη τηλεφωνική επικοινωνία, η Mondial Assistance δημιουργεί δυο νέους ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορείτε εύκολα και άμεσα να αναγγείλετε το περιστατικό με τους εξής τρόπους:

Μέσω της mobile εφαρμογής Eurolife Assist: Με 4 απλά βήματα μπορείτε να στείλετε τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να εξυπηρετηθείτε για οδική βοήθεια ή φροντίδα ατυχήματος. (Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για iOS και Android)

Μέσω της υπηρεσίας IVR: Με τηλεφωνική κλήση, χωρίς αναμονή και επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο, μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε με μήνυμα έναν σύνδεσμο. Μέσω του συνδέσμου αυτού μπορείτε να δηλώσετε τα στοιχεία ακινητοποίησής σας. (Για την υπηρεσία αυτή δεν απαιτείται να γίνει downloand η εφαρμογή Eurolife Assist)

 

Με τη καταχώρηση του περιστατικού στο σύστημα της Mondial Assistance, θα λάβετε μήνυμα με έναν ενεργό σύνδεσμο, μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του περιστατικού και να βλέπετε ζωντανά που βρίσκεται το όχημα εξυπηρέτησης:  

Βήμα 1: Δίνετε τα απαραίτητα στοιχεία για την εξυπηρέτηση σας

Βήμα 2: Το περιστατικό δίνεται για εξυπηρέτησή στο καταλληλότερο συνεργάτη

Βήμα 3: Ο συνεργάτης μεταβαίνει στο τόπο ακινητοποίησης για εξυπηρέτηση

Βήμα 4: Ο συνεργάτης έχει αφιχθεί στο σημείο του περιστατικού

Βήμα 5: Ο συνεργάτης μεταφέρει το όχημα στο συνεργείο επιλογής ή στο χώρο φύλαξης (εφόσον έχει ζητηθεί ρυμούλκηση)

O σύνδεσμος παραμένει ενεργός μέχρι την παράδοση του οχήματος σας στο συνεργείο (ή στο χώρο φύλαξης). Με την  ολοκλήρωση της εξυπηρέτησης ενημερώνεστε με μήνυμα. 

 

Πότε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε

Η υπηρεσία AutoAssist δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όταν πρόκειται για:

 

Συμβουλές για την ιδιοκτησία και τον ΚΟΚ

Εάν χρειάζεστε συμβουλές για θέματα που αφορούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και την ιδιοκτησία οχημάτων, είμαστε στη διάθεσή σας εργάσιμες ημέρες από 09:00-21:00 στο τηλέφωνο: (+30) 210 9303800 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο σε όλο τον κόσμο) 

Μας εξηγείτε το πρόβλημα που σας απασχολεί και ορίζουμε την ημερομηνία και ώρα της τηλεφωνικής μας απάντησης. Σε κάθε περίπτωση, σας εξυπηρετούμε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του ερωτήματός σας.

 

 

Χρήσιμα Έντυπα

Δήλωση Ατυχήματος

332.81 KB

Aίτηση Αποζημίωσης

218.33 KB

Ευρωπαϊκο έντυπο Φιλικού Διακανονισμού

180.45 KB

Διαδικασία Αποζημίωσης Οχήματος

Συνεργαζόμενα Συνεργεία

Κέρδισε μέσα από τα ασφαλιστικά προϊόντα της Eurolife FFH
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνεργαζόμενοι Επισκευαστές Κρυστάλλων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ