Eurolife ERB Logo

Εξυπηρέτηση Πελατών

210 93 03 800

Φροντίδα Υγείας

Τι σας προσφέρει η Φροντίδα Υγείας

  •  Άμεση εξυπηρέτηση με ένα απλό τηλεφώνημα στο 210 9303800
  • Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο
  • Ελεύθερη πρόσβαση στα καλύτερα ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα με το ελάχιστο δυνατό κόστος
  • Δυνατότητα εργαστηριακών ιατρικών εξετάσεων σε συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα, εφόσον η κάλυψη περιλαμβάνεται στο ασφαλιστήριό σας

Τι πρέπει να κάνετε εάν σας παρουσιαστεί πρόβλημα υγείας
ή πρόκειται να νοσηλευτείτε

Εάν σας παρουσιαστεί πρόβλημα υγείας ή πρόκειται να νοσηλευτείτε, καλέστε μας στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών:

210 9303800

Ο αρμόδιος συνεργάτης μας θα σας βοηθήσει:

  • Με πληροφορίες για τα Συμβεβλημένα Νοσοκομεία
  • Με πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία ή φαρμακεία
  • Με την οργάνωση επείγουσας μεταφοράς σε νοσοκομείο 
  • Ενημέρωση για τις παροχές του προγράμματος και καθοδήγηση σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία που προηγείται της νοσηλείας 
  • Το τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί το κατ’ εξοχήν αρμόδιο όργανο για την ενεργοποίηση και τον συντονισμό των επί μέρους παροχών των διάφορων καλύψεων καθώς και για την ενημέρωση σχετικά με τη διεύθυνση των Συμβεβλημένων Διαγνωστικών Κέντρων

Τι να μας γνωστοποιήσετε για να κάνετε
διαγνωστικές εξετάσεις

  • Το ονοματεπώνυμό σας
  • Τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας
  • Το πρόβλημα υγείας σας
  • Τις εξετάσεις που σας σύστησε ο γιατρός σας

Εμείς θα σας κατευθύνουμε στο κατάλληλο και πλησιέστερο σε εσάς διαγνωστικό κέντρο και θα σας ενημερώσουμε για τα έγγραφα που πρέπει να έχετε μαζί σας.

Τι να μας γνωστοποιήσετε σε περίπτωση νοσηλείας σας

  • Το ονοματεπώνυμό σας
  • Τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας
  • Το λόγο νοσηλείας σας
  • Το νοσοκομείο που έχετε επιλέξει (συμβεβλημένο ή μη)
  • Την ημερομηνία εισόδου σας σε αυτό

Ποια έγγραφα χρειάζονται σε περίπτωση νοσηλείας σας

  • Η αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό σας
  • Το βιβλιάριο υγείας του κύριου ασφαλιστικού σας φορέα
  • Η κάρτα σας που γράφει τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας

Πώς θα αποζημιωθείτε σε περίπτωση νοσηλείας σε συμβεβλημένο νοσοκομείο

Εφόσον η νοσηλεία σας έχει εγκριθεί, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την απ’ ευθείας αποπληρωμή των αναγνωρισμένων δαπανών, με βάση τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Συμβεβλημένα θεωρούνται τα νοσοκομεία που περιλαμβάνει ο κατάλογος που έχετε παραλάβει μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να επικοινωνείτε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, για να επιβεβαιώνετε την ύπαρξη ή μη συνεργασίας με το συγκεκριμένο νοσοκομείο που σας ενδιαφέρει, δεδομένου ότι η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί το περιεχόμενο του καταλόγου, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Πώς θα αποζημιωθείτε σε περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο

Σε περίπτωση που το πρόγραμμα ασφάλισής σας παρέχει κάλυψη και σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο, τότε σε περίπτωση νοσηλείας πληρώνετε εσείς απευθείας όλα τα έξοδα και το αργότερο εντός 15 ημερών από την ημερομηνία εξόδου σας να μας στείλετε όλα τα πρωτότυπα αποδεικτικά δαπανών και τα σχετικά με τη νοσηλεία ιατρικά έγγραφα:

Eurolife ERB Α.Ε.Α.Ζ.
Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) 33-35 & Κοραή 6-10 

Εργαλεία


 
Άλλα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι