Eurolife ERB Logo

Τι να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ...

Εξυπηρέτηση
Πελατων

210 93 03 800

Παροχή 'Extra Care'

Τι σας προσφέρει η παροχή 'Extra Care'

Με την παροχή Extra Care ενισχύονται οι καλύψεις που σας προσφέρονται μέσω του προγράμματος υγείας Premium νοσοκομειακό 100% δίνοντάς σας τη δυνατότητα να επωφελείστε από ειδικές τιμές και εκπτώσεις σε υπηρεσίες υγείας όπως:

  • Οφθαλμιατρικές
  • Οδοντιατρικές
  • Φυσιοθεραπείες
  • Λογοθεραπείες

Ποια είναι η διαδικασία για να κάνετε χρήση των παροχών

Καλέστε στο 211 1099848 για να ενημερωθείτε για το συμβεβλημένο δίκτυο, για τις προσφερόμενες παροχές καθώς και για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να κάνετε χρήση κάποιας υπηρεσίας.

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο.

Για να κάνετε χρήση των υπηρεσιών πρέπει να μας γνωστοποιήσετε:

  • Το ονοματεπώνυμό σας
  • Τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας
  • Την ειδικότητα που σας ενδιαφέρει

κι εμείς θα σας κατευθύνουμε στο κατάλληλο και πλησιέστερο σε εσάς συνεργάτη.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας καλείτε και στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 9303800.

Πως καλύπτεστε από την παροχή 'Extra Care'

Για να κάνετε χρήση των υπηρεσιών υγείας του Extra Care και να μπορείτε να απολαμβάνετε τα προνόμια που σας προσφέρει είναι απαραίτητο να απευθύνεστε στο συμβεβλημένο δίκτυο γιατρών και άλλων ειδικοτήτων υγείας.

Σε περίπτωση που εσείς δαπανήσετε χρήματα κάνοντας χρήση όμοιων υπηρεσιών εκτός του συμβεβλημένου δικτύου, δεν δικαιούστε αποζημίωση για τη συγκεκριμένη δαπάνη.

Ποια εταιρεία είναι υπεύθυνη για το δίκτυο συνεργατών
'Extra Care'

Η οργάνωση του Δικτύου και εν γένει της παροχής Extra Care πραγματοποιείται από την Ασφαλιστική Εταιρία «A.G.A. INTERNATIONAL S.A.» (πρώην MONDIAL ASSISTANCE), η οποία δραστηριοποιείται νόμιμα στην Ελλάδα μέσω του υποκαταστήματός της.
Εργαλεία


 
Άλλα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι