Eurolife ERB Logo

Εξυπηρέτηση Πελατών

210 93 03 800

Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας

 

01
Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας

α) Καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο τηλέφωνο 210-9303800, επιλέγοντας μια από τις επιλογές που ταιριάζει με την ανάγκη σας:

 - Επιλογή 1 - Αν διαθέτετε πρόγραμμα υγείας και χρειάζεστε πληροφορίες για τη νοσηλεία σας ή/και διαγνωστικές εξετάσεις.
 - Επιλογή 2 - Αν θέλετε βοήθεια σχετικά με τη θραύση κρυστάλλων του αυτοκινήτου σας. 
 - Επιλογή 3 - Αν χρειάζεστε οδική βοήθεια ή φροντίδα ατυχήματος.
 - Επιλογή 4 - Αν χρειάζεστε την υπηρεσία τεχνικής βοήθειας σχετικά με το σπίτι ή την επιχείρησή σας. 
 - Επιλογή 5 - Αν χρειάζεστε πληροφορίες για θέματα αποζημιώσεων ζωής και υγείας
 - Επιλογή 6 - Αν χρειάζεστε πληροφορίες για θέματα αποζημιώσεων αυτοκινήτου/κατοικίας/επιχείρησης
 - Επιλογή 7 - Για οτιδήποτε άλλο

β) Μέσω Live chat πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό σας και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail)

γ) Μέσω Click to call πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό σας και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας. Ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας την ημέρα και ώρα που εσείς επιθυμείτε.

δ) Με email στο info@eurolife.gr 

ε) Με τη συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας

στ) Μέσω επιστολής στη διεύθυνση: 
Αθήνα: Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή, 10564
Θεσσαλονίκη: Λέοντος Σοφού 18 - 3ος όροφος, 54625 Θεσσαλονίκη

ζ) Να επισκεφθείτε τα γραφεία μας στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη
 


02

Πόσο συχνά μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριό μου;

• Τα συμβόλαια Ζωής και Υγείας έχετε τη δυνατότητα να τα πληρώνετε κάθε μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο ή έτος.  

• Τα συμβόλαια αυτοκινήτου έχετε τη δυνατότητα να τα πληρώνετε κάθε τρίμηνο (η συγκεκριμένη συχνότητα πληρωμής δεν υποστηρίζεται μέσω eBanking), εξάμηνο ή έτος.

• Τα συμβόλαια Περιουσίας, έχετε τη δυνατότητα να τα πληρώνετε σε ετήσια βάση. Ανά προϊόν περιουσίας και υπό σχετικές προϋποθέσεις (πχ με ελάχιστο ποσό δόσης), ενδέχεται να υπάρχουν διαθέσιμες και άλλες συχνότητες πληρωμής. 


Για τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής του συμβολαίου σας μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-9303800 ή εναλλακτικά να συμβουλευτείτε τους όρους του συμβολαίου σας.

03

Τι αλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω στο ασφαλιστήριο ζωής μου;

Σε ένα συμβόλαιο ζωής μπορείτε να αλλάξετε τους δικαιούχους, τις καλύψεις και τέλος τον τρόπο και τη συχνότητα της πληρωμής. Δεν μπορείτε όμως να αλλάξετε τη Βασική Ασφάλιση Ζωής.

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2109303800 (επιλογή 7) προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε και τη διαδικασία που απαιτείται για αυτές τις αλλαγές.

04

Ποιά είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα χρειαστεί να προσκομίσω στην περίπτωση νοσηλείας μου;

Για νοσοκομειακό επίδομα :

α) Βιβλιάριο ασθενείας κύριου ασφαλιστικού φορέα.

β) Εισιτήριο-εξιτήριο νοσοκομείου ή κλινικής, πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο.

γ) Ιατρική γνωμάτευση η οποία να αναφέρει τη φύση της πάθησης ή αναλυτικό ιστορικό νοσηλείας.

Για χειρουργικό επίδομα:

α) Βιβλιάριο ασθενείας κύριου ασφαλιστικού φορέα.

β) Πρωτότυπη ιατρική γνωμάτευση του χειρούργου που έχει διενεργήσει τη χειρουργική επέμβαση.

 

Για πρόγραμμα υγείας (έξοδα νοσηλείας):

Για οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας που τυχόν εμφανισθεί ή εφόσον πρόκειται να νοσηλευτείτε, καλείτε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην επιλογή για την Υγεία, η οποία λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη  βάση, 365 ημέρες το χρόνο.

Για πρόβλημα της υγείας σας θα λάβετε ιατρικές συμβουλές, οδηγίες για την επιλογή του καταλληλότερου γιατρού, διαγνωστικού κέντρου ή νοσοκομείου για την περίπτωση σας, πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία ή φαρμακεία ή, εφόσον το περιστατικό κριθεί επείγον και βρίσκεστε σε απόσταση άνω των 50χλμ. από τον τόπο της κατοικίας σας, θα αναλάβουμε εμείς την επείγουσα μεταφορά σας σε νοσοκομείο.

Σε περίπτωση νοσηλείας ενημερώνετε για το λόγο της νοσηλείας, το νοσοκομείο που έχετε επιλέξει(συμβεβλημένο ή όχι)και την ημερομηνία εισόδου σε αυτό.

  • Για να λάβετε την οποιαδήποτε αποζημίωση, η οποία κρίνεται σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, πρέπει να υποβάλετε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στα γραφεία της Εurolife ERB, Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή 6-10, 10564 Αθήνα.
  • Εφόσον τα ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας περιλαμβάνει μια ή περισσότερες από τις παρακάτω αναφερόμενες καλύψεις, σε περίπτωση αποζημίωσης είναι απαραίτητο να προσκομίσετε:

α) Το ‘έντυπο αναγγελίας αποζημίωσης’ που θα σας προμηθεύσει η Εurolife ERB, συμπληρωμένο.

β) Τα δικαιολογητικά που αφορούν στη συγκεκριμένη κάλυψη

γ) Οτιδήποτε επιπλέον κριθεί απαραίτητο ανάλογα με τη φύση της ασθένειας ή την αιτία που προκάλεσε το ατύχημα.

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να γνωρίζετε ότι η Eurolife ERB ενδέχεται να ζητήσει να σας εξετάσει γιατρός της Eταιρείας για συμπληρωματική πληροφόρηση σχετικά με την κατάσταση της υγείας σας.

05

Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στο έκτακτο και στο επείγον περιστατικό;

Έκτακτα θεωρούνται τα περιστατικά που χρήζουν άμεσης ιατρικής φροντίδας. Οι   διαγνωστικές εξετάσεις δεν περιλαμβάνουν ιατρικές και ενδοσκοπικές πράξεις. Τα ανωτέρω προνόμια παρέχονται σε πελάτες με ενεργά συμβόλαια, με την επίδειξη της κάρτας νοσηλείας της Eurolife ERB.

 

Επείγον περιστατικό είναι η απρόβλεπτη και αιφνίδια διαταραχή της υγείας του ασφαλισμένου λόγω  ατυχήματος ή ασθενείας, που μπορεί να επιφέρει απώλεια της ζωής του ή να έχει ως συνέπεια, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τη σημαντική επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του, αν δεν του παρασχεθεί άμεσα ιατρική ή χειρουργική θεραπεία σε νοσοκομείο. Ο χαρακτηρισμός ενός περιστατικού ως επείγοντος γίνεται αποκλειστικά με ιατρικά κριτήρια. Εφόσον ένα περιστατικό  χαρακτηριστεί επείγον, καλύπτεται. Εάν όμως ο διαγνωστικός έλεγχος ή η ιατρική αντιμετώπιση που έλαβε χώρα στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείων δεν στοιχειοθετεί την ύπαρξη επείγοντος περιστατικού, οι δαπάνες αντιμετώπισης του περιστατικού δεν θα καλύπτονται, ανεξάρτητα από τη συμπτωματολογία που οδήγησε τον ασφαλισμένο στην αναζήτηση πρώτων βοηθειών.

06
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας σε συμβεβλημένο νοσοκομείο;

Για να έχετε ελεύθερη πρόσβαση στα συμβεβλημένα νοσοκομεία, θα χρειαστεί η αναγγελία  να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την είσοδό σας. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο, το βιβλιάριο ασθενείας του κύριου ασφαλιστικού φορέα καθώς και την κάρτα σας, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός ασφαλιστηρίου του συμβολαίου σας.

Η εταιρεία, εφόσον έχει εγκρίνει τη νοσηλεία, αναλαμβάνει την απευθείας αποπληρωμή των αναγνωρισμένων δαπανών νοσηλείας, με βάση τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Συμβεβλημένα θεωρούνται τα νοσοκομεία τα οποία περιλαμβάνονται στον κατάλογο που έχετε παραλάβει μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας. Δεδομένου ότι η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί το περιεχόμενο του καταλόγου, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση παρακαλούμε να επικοινωνείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1) για να επιβεβαιώνετε την ύπαρξη ή μη συνεργασίας με το συγκεκριμένο νοσοκομείο που σας ενδιαφέρει.

07
Ποια είναι τα συμβεβλημένα νοσοκομεία προκειμένου να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες αυτών;

Βρείτε εδώ όλα τα συμβεβλημένα νοσοκομεία.

08
Ποια είναι τα προνόμια υγείας στα συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρίας;

Βρείτε εδώ όλα τα προνόμια στα συμβεβλημένα νοσοκομεία της εταιρίας.

09

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;

Σε περίπτωση που έχετε νοσηλευτεί σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο και κατά συνέπεια έχετε πληρώσει εσείς όλα τα έξοδα νοσηλείας, θα χρειαστεί, το αργότερο εντός 15 ημερών από την ημερομηνία εξόδου σας, να μας στείλετε όλα τα πρωτότυπα αποδεικτικά δαπανών, το ιατρικό ιστορικό νοσηλείας καθώς και το βιβλιάριο ασθενείας του κύριου ασφαλιστικού φορέα.

10

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω ετήσιο check up;

Ως ασφαλισμένος, για να πραγματοποιήσετε το ετήσιο check up θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1), το όποιο είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ήμερες το χρόνο. Το κέντρο θα σας παρέχει την απαραίτητη καθοδήγηση και όποιες άλλες συμπληρωματικές πληροφορίες χρειαστείτε, ενώ θα ελέγξει και την ισχύ της ασφαλιστικής σας κάλυψης.

 

11

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω διαγνωστικές εξετάσεις;

Μπορείτε να καλέσετε το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 (επιλογή 1), να αναφέρετε τον αριθμό του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας και το ονοματεπώνυμο σας, αν είστε ο ασφαλισμένος, ή το ονοματεπώνυμο του ασφαλισμένου ή του  εξαρτώμενου μέλους. Αφού μας ενημερώσετε σχετικά με το πρόβλημα της υγείας και τις εξετάσεις που σας σύστησε ο γιατρός σας, εμείς θα σας καθοδηγήσουμε στο κατάλληλο και πλησιέστερο σε εσάς διαγνωστικό κέντρο, ενώ παράλληλα θα σας ενημερώσουμε για τα έγγραφα που πρέπει να έχετε μαζί σας. 

12

Σε ποια σημεία πρέπει να δώσω προσοχή σε ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα;

Τα σημεία στα οποία πρέπει να δώσετε προσοχή είναι τα εξής: 

α) Tο δικαίωμα εξαγοράς, το οποίο δίνεται ανάλογα με τους ειδικούς όρους κάθε προγράμματος και κυμαίνεται από 1 έως 3 χρόνια
β) Τον πίνακα εξαγοράς
γ) Tο εγγυημένο κεφάλαιο στη λήξη ή την εγγυημένη σύνταξη
δ) Τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου
13

Πώς μπορώ να πάρω τη σύνταξη μου;

α) Θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε με σχετικό γραπτό σας αίτημα τρεις μήνες πριν την ημερομηνία λήξης που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας, καθώς και την επιλογή σας: να λάβετε το ποσό της μηνιαίας σύνταξης ή το εφάπαξ  ποσό.

β) Θα μας δηλώσετε γραπτώς  τον αριθμό φορολογικού μητρώου σας και την αρμόδια Δ.Ο.Υ., καθώς και τον αριθμό του τραπεζικού σας λογ/μου Εurobank, στον οποίο θα κατατίθεται τη συγκεκριμένη ημερομηνία το ποσό της σύνταξης ή το εφάπαξ  ποσό.

γ) Μην παραλείψετε να  προσκομίσετε το αστυνομικό δελτίο ταυτότητας σας.

14

Πού και πώς μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε το ασφαλιστήριο σας με τους ακόλουθους τρόπους:


Α) Με πάγια εντολή χρέωσης πιστωτικής κάρτας (Visa / Mastercard) ή του τραπεζικού λογαριασμού σας στην Τράπεζα Eurobank.

Β) Με μετρητά μέσω του κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριό σας: 

1)  Στα ΕΛΤΑ με ταχυπληρωμή.

2) Μέσω Live Pay (www.livepay.gr) με χρέωση πιστωτικής κάρτας οποιασδήποτε Τράπεζας επιλέγοντας από τη λίστα με τις Διαθέσιμες Πληρωμές/Ασφάλειες/Eurolife.

3) Μέσω e-banking ,εφόσον είστε χρήστης της υπηρεσίας e-banking , μπαίνοντας στην ενότητα «Ταμειακή Διαχείριση-Πληρωμές».

4) Μέσω Europhone Banking , εφόσον διαθέτετε κωδικό για το Εurophone Banking, μπορείτε καλώντας στο 210 9555000 να μεταφέρετε το ποσό των ασφαλίστρων στο λογαριασμό της Εurolife ERB Ασφαλιστική.

5) Μέσω Διατραπεζικού Συστήματος ΔΙΑΣ με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού, με όποιον από τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους επιθυμείτε:  ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ(EUROBANK – ΕΘΝΙΚΗ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ALPHA), E-BANKING, PHONE BANKING.

6) Απευθείας στην Τράπεζα Eurobank, με πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό της Eurolife ERB Ασφαλιστική αναγράφοντας στην αιτιολογία κατάθεσης τον Αριθμό Συμβολαίου και το επώνυμο του Αντισυμβαλλομένου.
•  για τα προϊόντα του κλάδου Ζωής Eurolife ERB ΑΕΑΖ στην Τράπεζα Eurobank:
   0026010158 0200112790 (IBAN GR 03 0260 1010 0005 8020 0112 790)
•  για τα προϊόντα του κλάδου Γενικών Eurolife ERB ΑΕΓΑ στον λογαριασμό Eurobank: 
   00260101590200566684 (ΙΒΑΝ GR74 0260 1010 0005 9020 0566 684)

7)  Μέσω του epliromi.eurolife.gr με χρέωση  πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας όλων των τραπεζών.

8)  Απευθείας πληρωμή με μετρητά σε ταμείο της Τράπεζας Eurobank.

9) Με απευθείας πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας μας (Πανεπιστημίου 33-35 & Κοραή , Τ.Κ 10564 Αθήνα).

Προσοχή 
Στην περίπτωση που το συμβόλαιό σας έχει γίνει μέσω κάποιου συνεργαζόμενου ασφαλιστικού γραφείου - συνεργάτη της εταιρίας, θα πρέπει να το συμβουλευτείτε σχετικά με τον τρόπο εξόφλησης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.


15

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, δηλαδή διεύθυνση αλληλογραφίας ,αριθμό τηλεφώνου ή και ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου (e-mail), το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7) και να ζητήσετε την αλλαγή που επιθυμείτε.


Στην περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του Αριθμού Δελτίου Ταυτότητας ( ΑΔΤ ) ή/και του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) σας, θα πρέπει να υποβάλετε το ενυπόγραφο αίτημα σας στην εταιρία, δηλώνοντας τις αλλαγές που επιθυμείτε, επισυνάπτοντας ταυτόχρονα αντίγραφα του ΑΔΤ και του ΑΦΜ σας. Όλα τα παραπάνω έγγραφα μπορείτε να τα στείλετε :


α) Μέσω φάξ: 

• Στο 210 2109303980 αν η αλλαγή που επιθυμείτε είναι σε συμβόλαιο αποταμιευτικό, επενδυτικό, ζωής & υγείας. 

• Στο 2109303689 αν η αλλαγή που επιθυμείτε είναι σε συμβόλαιο αυτοκινήτου, περιουσίας, επιχείρησης,safe pocket.

β) Μέσω email στο info@eurolife.gr

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε.
16

Μέχρι ποια ηλικία μπορώ να ασφαλιστώ;

Ανάλογα το προϊόν ασφάλισης υπάρχουν διαφορετικές ηλικίες εισόδου για τον ασφαλισμένο και για τον αντισυμβαλλόμενο. Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι για παράδειγμα στην κατηγορία συμβολαίων ζωής, οι ηλικίες εισόδου για τον ασφαλισμένο είναι  0+ και για τον αντισυμβαλλόμενο 18 +.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που σας ενδιαφέρει ,μπορείτε να απευθυνθείτε στο δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών μας ή να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7).




17

Τι είναι η έκτακτη καταβολή του αποταμιευτικού μου προγράμματος;

Είναι η καταβολή εφάπαξ ασφαλίστρου οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια ασφάλισης. Το εφάπαξ ασφάλιστρο θα επιφέρει αύξηση του ποσού του ασφαλισμένου κεφαλαίου στη λήξη του ασφαλιστηρίου.

18
Χρειάζομαι αντίγραφο του συμβολαίου μου, τι πρέπει να κάνω;

Αν χρειάζεστε το αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας θα πρέπει να υποβάλετε το αίτημά σας προφορικά καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 7),  ή γραπτά: 

α) Μέσω φάξ στο: 
• 210 2109303980 αν το αντίγραφο που επιθυμείτε είναι συμβόλαιο αποταμιευτικό, επενδυτικό, ζωής & υγείας. 
• 2109303689 αν το αντίγραφο που επιθυμείτε είναι συμβόλαιο αυτοκινήτου, περιουσίας, επιχείρησης, safe pocket.

β) Μέσω email στο info@eurolife.gr

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε.






19
Έχω συμβόλαιο safe pocket και μου έκλεψαν την πιστωτική κάρτα. Τι πρέπει να κάνω;

• Να επικοινωνήσετε με την Τράπεζα και να απενεργοποιήσει την Κάρτα σας
• Να επικοινωνήσετε με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να απενεργοποιήσει την κάρτα SIM
• Να υποβάλετε αναφορά στην Αστυνομική Αρχή εντός 48 ωρών από τη διαπίστωση της κλοπής
• Nα αναγγείλετε την Απαίτηση σας τηλεφωνικά στον αριθμό 210 3380760 από Δευτέρα έως και Παρασκευή κατά τις ώρες 09:00 -17:00, εξαιρουμένων των επισήμων αργιών. 




20
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση αλλαγής επωνυμίας της επιχείρησής μου;

Σε περίπτωση αλλαγής επωνυμίας της επιχείρησής σας ,οι νόμιμοι εκπρόσωποι της εταιρείας, θα χρειαστεί να στείλουν το ενυπόγραφο αίτημά τους με τη σφραγίδα της εταιρείας όπου θα αναφέρουν την αλλαγή που αιτούνται.

α) Μέσω φάξ:  

• Στο 210 2109303980 αν η αλλαγή που αιτούνται είναι σε συμβόλαιο ζωής. 
• Στο 2109303689 αν η αλλαγή που αιτούνται είναι σε συμβόλαιο περιουσίας

β) Μέσω email στο info@eurolife.gr

Επιπλέον, μαζί θα πρέπει να στείλουν αντίγραφο των ΑΔΤ και από τις δύο όψεις και τέλος σε αντίγραφο την παράγραφο από το πιστοποιημένο καταστατικό της εταιρείας που αναφέρει ότι είναι οι νόμιμοι εκπρόσωποι αυτής.

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με όποιον τρόπο επιθυμείτε.




21
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχω ζημιά στις φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις της επιχείρησής μου;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων επιχείρησης στο 2109303800 επιλογή 6 ,προκειμένου να αναγγείλετε τη ζημιά σας ή να στείλετε το αίτημά σας με την καταγραφή της ζημιάς μέσω email στο info@eurolife.gr ή μέσω φαξ στο 2109303689 προκειμένου να ανοίξει ο φάκελος ζημιάς.
22
Τι πρέπει να γνωρίζω για συμβόλαιο εισπράξεων POS και τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχω ζημιά στο POS της επιχείρησής μου ;

Α)  Τι πρέπει να γνωρίζω;

•  Ασφαλίζονται οι συναλλαγές μόνο μέσω καρτών τύπου VISA, MASTERCARD και CHINA UNION PAY όλων των τραπεζών.

•  Καλύπτονται οι τερματικές συσκευές που έχουν δηλωθεί στην τράπεζα και χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση συναλλαγών με τις συγκεκριμένες κάρτες (Φυσικές, Ενσύρματες και ασύρματες- WiFi &GPRS) και όχι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες /οι αναγνώστες καρτών σε συνεργασία με έξυπνες συσκευές (smartphones και tablets).

Β)  Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς;

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων επιχείρησης στο 2109303800 επιλογή 6 ,προκειμένου να αναγγείλετε τη ζημιά σας ή να στείλετε το αίτημά σας με την καταγραφή της ζημιάς μέσω email στο info@eurolife.gr ή μέσω φαξ στο 2109303689 προκειμένου να ανοίξει ο φάκελος ζημιάς.

23
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ οδική βοήθεια;

α) Μπορείτε να καλέσετε την Αuto Assist στο 210 6504035. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε απευθείας στην Εταιρεία μας, στο τηλέφωνο 210 9303800 (επιλογή 3) και θα συνδεθείτε με την Auto Assist.

β) θα χρειαστεί να δώσετε τα στοιχεία σας καθώς και του οχήματός σας, για να επιβεβαιωθεί η ισχύς της ασφαλιστικής κάλυψης.

γ) θα πρέπει να αναμείνετε την Οδική Βοήθεια να έλθει στο σημείο όπου είναι το ακινητοποιημένο όχημα για να επισκευαστεί επί τόπου, αν είναι εφικτό, ή για να το μεταφέρει η Οδική Βοήθεια στο πλησιέστερο συνεργείο της περιοχής. Αν παρ’όλα αυτά είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί η επισκευή στο πλησιέστερο συνεργείο, η Αuto Assist είναι υποχρεωμένη μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες να μεταφέρει το όχημα στον τόπο διαμονής σας.

24
Τι πρέπει να κάνω αν μου συμβεί τροχαίο ατύχημα;

α) Μπορείτε να καλέσετε την Αuto Assist στο 210 6504035. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε απευθείας στην Εταιρεία μας,στο τηλέφωνο 210 9303800 (επιλογή 3) και θα συνδεθείτε με την Auto Assist.

β) Θα χρειαστεί να δώσετε τα στοιχεία σας καθώς και του οχήματός σας, για να επιβεβαιωθεί η ισχύς της ασφαλιστικής κάλυψης

γ) Η Auto Assist  θα στείλει άμεσα συνεργάτη της στον τόπο του ατυχήματος, φωτογραφίσει και για να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τη δήλωση.

25
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτου μου;
Θα χρειαστεί να καλέσετε την αστυνομία, η οποία θα συμπληρώσει δελτίο συμβάντος, αντίγραφο του οποίου θα σας δώσει. Στη συνέχεια θα καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο τηλέφωνο 210-9303800 (επιλογή 6) για να δηλώσετε το περιστατικό.
26
Ποια είναι τα συνεργαζόμενα συνεργεία της εταιρίας όπου μπορώ να φτιάξω το αυτοκίνητό μου;

Βρείτε εδώ όλα την λίστα με τα συνεργαζόμενα συνεργεία. 

27
Ποια είναι τα συνεργαζόμενα συνεργεία της εταιρίας για θραύση κρυστάλλων του αυτοκινήτου μου;

Βρείτε εδώ όλα την λίστα με τα συνεργαζόμενα συνεργεία για την θραύση κρυστάλλων. 

28
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που κλέψουν κάτι ( ή όλο ) από το περιεχόμενο της οικίας μου;

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τμήμα διαχείρισης αποζημιώσεων επιχείρησης στο 2109303800 (επιλογή 6), προκειμένου να αναγγείλετε τη ζημιά σας ή να στείλετε το αίτημά σας με την καταγραφή της ζημιάς μέσω email στο info@eurolife.gr ή μέσω φαξ στο 2109303689 προκειμένου να ανοίξει ο φάκελος ζημιάς.


29

Σε ποιές περιπτώσεις μπορώ να καλέσω τεχνική βοήθεια;

Με την υπηρεσία επισκευής ζημιών Eurolife ERB Repair, ο ασφαλισμένος χρειάζεται απλώς να δηλώσει τη ζημιά, 24 ώρες το 24ωρο. Εμείς την επισκευάζουμε με δικά μας συνεργεία και δίνουμε εξάμηνη εγγύηση για την εργασία τους. Έτσι, ο ασφαλισμένος δεν ταλαιπωρείται με συνεργεία, δεν εκταμιεύει χρήματα και κερδίζει από τη μείωση των απαλλαγών (η προβλεπόμενη απαλλαγή για τη συγκεκριμένη ζημία θα είναι κατά €150 χαμηλότερη). H υπηρεσία επισκευής ζημιών Eurolife ERB Repair περιλαμβάνεται στη βασική κάλυψη των προγραμμάτων κατοικίας: Multihome Ολοκληρωμένο, Sweet home smart, Sweet home smart στεγαστικού και στο πρόγραμμα επιχειρήσεων Business Care.

30

Τι είναι το δικαίωμα της Υπαναχώρησης;

Είναι το δικαίωμα που έχετε ως  αντισυμβαλλόμενος να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση ασφάλισης, αποστέλλοντας στην εταιρεία σχετική επιστολή εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης σε εσάς του ασφαλιστηρίου. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση, επιστρέφονται τα καταβληθέντα ασφάλιστρα μετά την αφαίρεση του δικαιώματος συμβολαίου και των πραγματοποιηθέντων εξόδων (κόστος ιατρικών εξετάσεων, προμήθειες, κ.λπ.).

Εργαλεία


 
Άλλα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι