Clicky

Eurolife ERB Ασφαλιστική Blog

12:00 | Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012
Κατηγορίες: Επικαιρότητα

Επικεντρωνόμαστε στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και το μοιραζόμαστε μαζί σας

Για όλους εμάς στη Eurolife ERB Aσφαλιστική, κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός και έχει τις δικές του προσωπικές ανάγκες. Γι’αυτό, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην ομάδα των ανθρώπων μας που σας εξυπηρετούν όποτε το χρειαστείτε, το Eurolife Experience Center. Μέσα από τη δική τους καθημερινή προσπάθειά και τη συνεχή τους εκπαίδευση μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα παρέχουμε το καλύτερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας.

Πρόσφατα προσθέσαμε στο site μας μια νέα κατηγορία όπου μοιραζόμαστε τη φιλοσοφία μας για το Eurolife Experience Center. Σ’αυτή τη νέα κατηγορία θελήσαμε παράλληλα να σας διευκολύνουμε, εξηγώντας μια πλειάδα ασφαλιστικών όρων, αλλά και απαντώντας στις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνετε, για να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανατρέχετε σ’αυτές. Η λίστα των ερωτήσεων θα ανανεώνετε κάθε φορά που δείχνετε ενδιαφέρον για κάτι καινούργιο, επομένως μπορείτε να την επισκέπτεστε περιοδικά.

Τέλος, επειδή είναι πολύ σημαντικό για εμάς να διατηρούμε μια αμφίδρομη επικοινωνία μαζί σας, δημιουργήσαμε δύο φόρμες για τα δικά σας σχόλια, θετικά ή αρνητικά, μέσα από τις οποίες μπορείτε να μας στέλνετε τη γνώμη σας για τις υπηρεσίες μας. Μην ξεχνάτε ότι μόνο με την αλληλεπίδραση μαζί σας και ακούγοντας τις δικές σας ανάγκες μπορούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας.

Σας περιμένουμε στην Εμπειρία Εξυπηρέτησης του eurolife.gr.

© 2013 Eurolife ERB Ασφαλιστική | Φόρμα Επικοινωνίας