Πώς υπολογίζουμε τα κόστη σπουδών

Οι σύγχρονοι ρυθμοί της καθημερινότητας, έχουν καταστήσει δύσκολο έως αδύνατο να απολαμβάνουμε όλα τα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για τους περισσότερους εργαζόμενους, το βράδυ είναι η καλύτερη στιγμή της ημέρας και το βραδινό, το μεγαλύτερο, ίσως και το μοναδικό γεύμα της ημέρας! Το βραδινό φαγητό, έχει κατηγορηθεί πολλάκις, για την αύξηση του βάρους ή ακόμη και για την παρεμπόδιση της απώλειας βάρους! Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;

Το απαιτητικό εργασιακό ωράριο μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στη σωστή τήρηση ενός ισορροπημένου διαιτολογίου και κάνει την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής στο γραφείο, να μοιάζει ακατόρθωτη! Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου, συχνά, μας απομακρύνει από το σπιτικό ή μαγειρευτό φαγητό και μας οδηγεί σε διατροφικά λάθη. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις, ώστε να προσαρμόσουμε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με γρήγορα και θρεπτικά σνακ στις έντονες συνθήκες της καθημερινότητας!

Συχνά διατροφικά λάθη στο γραφείο

Η έλλειψη χρόνου και το πρωινό άγχος, εμποδίζει τη λήψη πρωινού γεύματος, το οποίο σύμφωνα με πληθώρα επιστημονικών μελετών, συμβάλλει καθοριστικά στον έλεγχο και την απώλεια βάρους. Πέρα όμως από το πρωινό, θα πρέπει να προμηθεύουμε συνεχώς με καύσιμη ύλη το σώμα και τον εγκέφαλο μας! Το στρες και ο φόρτος των εργασιακών μας καθηκόντων, αποτελούν συνήθη αιτία για να παραμείνουμε νηστικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας και να παραλείπουμε σημαντικά γεύματα, με αποτέλεσμα τη μειωμένη πνευματική και σωματική λειτουργία. Επίσης, πολλοί εργαζόμενοι προτιμούν γρήγορα γεύματα με αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος, τα οποία είναι πιο δύσπεπτα και προκαλούν υπνηλία και εύκολη κόπωση στη δουλειά. Ένα ακόμη σημαντικό λάθος που κάνουμε είναι να καταναλώνουμε το μεσημεριανό ή το σνακ μας «ασυνείδητα», ενώ απαντάμε σε e-mail, ή γράφουμε μηνύματα, γεγονός που δεν μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε το αίσθημα του κορεσμού.

Μικρά tips για μεγαλύτερη απόλαυση και καλύτερη απόδοση

Η καλή δίαιτα από το πρωινό φαίνεται!

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό στο σπίτι ή αν δεν προλαβαίνετε, πάρτε το μαζί σας στη δουλειά! Ένα πλήρες πρωινό, εμπεριέχει τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακα, όπως γαλακτοκομικά, δημητριακά ή φρούτα. Έτσι, μια μπάρα δημητριακών με ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα, ή 1 τοστ με 1 φρούτο, αποτελούν εύκολες και γρήγορες λύσεις!

 

Βάλε το τάπερ στη ζωή σου!

Προνοήστε και οργανώστε τα γεύματά σας από το Σαββατοκύριακο. Ταξινομήστε το φαγητό κάθε ημέρας σε τάπερ στο ψυγείο και απολαύστε το καθημερινά στη δουλειά σας, χωρίς περιττές προετοιμασίες!

 

Προτίμησε θρεπτικά σνακ που διατηρούνται

Καλό θα είναι να έχετε πάντα στο γραφείο τρόφιμα που δεν αλλοιώνονται όπως:  ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα ή μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως.

 

Μπορείς να φας και “πράσινα”

Αν υπάρχει ψυγείο στη δουλειά, μπορείς να βάλεις λαχανικά και φρούτα της αρεσκείας σου, έτσι ώστε να μπορείς να φτιάξεις μια σαλάτα, για να συνοδεύσεις το γεύμα σου και να έχεις την εναλλακτική του φρούτου ως υγιεινό σνακ. Ένα ποιοτικό γεύμα στη δουλειά μπορεί να σου εξασφαλίσει περισσότερη ενέργεια, καλύτερη διάθεση και καλύτερη πέψη.

 

Απόλαυσε το διάλειμμά σου για φαγητό

Φροντίστε να τρώτε σε κατάσταση ψυχικής ηρεμίας, αφιερώνοντας τουλάχιστον 15 -20 λεπτά στο ελαφρύ σας γεύμα. Αποφύγετε την ενασχόληση με εργασιακά καθήκοντα και προτιμήστε το μεσημεριανό σας να συνοδεύεται από χαλαρές συζητήσεις με συναδέρφους. Ας δούμε μερικές εύκολες λύσεις για ελαφριά και super θρεπτικά σνακ που δεν θα ξεγελάσουν απλά την πείνα σας, αλλά θα σας προσφέρουν ενέργεια, για να ανταπεξέλθετε σε κάθε πρόκληση του εργασιακού σας περιβάλλοντος!

1. Super protein sandwich:

Χρησιμοποιήστε ψωμί ολικής άλεσης και προσθέστε αβγό, τυρί χαμηλών λιπαρών, κοτόπουλο, ντομάτα και το τοστάκι σας θα είναι εξαιρετικά νόστιμο και πρωτεϊνούχο για να σας κρατήσει όλη την ημέρα!

2. Chicken-quinoa salad με avocado:

Χρησιμοποιήστε σαν βάση κινόα ή πλιγούρι, προσθέστε ντομάτα, πιπεριές και κοτόπουλο για extra πρωτεΐνη και ολοκληρώστε τη γεύση με avocado.

3. Μεσογειακή Τορτίγια με τόνο: 

Προσθέστε σε μία αραβική πίτα ολικής άλεσης, τόνο, ντομάτα, αγγούρι και ελιές και απολαύστε την super γευστική τορτίγια σας με ελάχιστες θερμίδες!

 

——

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Horikawa Cet al., (2011)Skipping breakfast and prevalence of overweight and obesity in Asian and Pacific regions: a meta-analysis. Prev Med. 53(4–5):260267.
  2. Betts, J.A., et al., (2014). The causal role of breakfast in energy balance and health: a randomized controlled trial in lean adults. Am J Clin Nutr, 100(2): p. 539-547.
  3. Fong, M., et al. (2017). "Are large dinners associated with excess weight, and does eating a smaller dinner achieve greater weight loss? A systematic review and meta-analysis." The British journal of nutrition 118(8): 616-628.
 

Κάνεις το καλύτερο για την υγεία σου. Το ίδιο κάνουμε κι εμείς, στην Eurobank και Eurolife FFH, για εσένα.

Με τα προγράμματα ασφάλεια υγείας «Εξασφαλίζω περίθαλψη για όλους»  και «Υγεία Πάνω από όλα» εξασφαλίζεις νοσοκομειακή περίθαλψη και διαγνωστικές εξετάσεις για εσένα και το παιδί σου.