Ρύζι με λιγότερες θερμίδες, με μια αλλαγή στον τρόπο που το μαγειρεύουμε!

Μπορεί να μην τρώμε όσο ρύζι τρώνε οι Ασιάτες, που καταναλώνουν το 90% της παγκόσμιας παραγωγής, αλλά είναι σίγουρο πως το ρύζι υπάρχει στη διατροφή μας και, αν κρίνουμε από την επικρατούσα άποψη στη δική μας μικρή, αλλά αρκετά χαρακτηριστική ομάδα, το θεωρούμε και «καλύτερη» αμυλούχο τροφή από άλλες… Κι όμως το λευκό ρύζι είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον διαβήτη, λόγω της ποσότητας αλλά και του τύπου του αμύλου που περιέχει.

Διαβάσαμε όμως πρόσφατα ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στη Washington Post, που ανακοινώνει καλά νέα για το ρύζι κι εμάς που το τρώμε! Επιστήμονες ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι αλλάζοντας τον τρόπο που μαγειρεύουμε το ρύζι, μπορούμε να μειώσουμε έως και κατά 50% τις θερμίδες που προσδίδει, μετατρέποντας τον τύπο του αμύλου που περιέχει, καθιστώντας το πιο υγιεινό. Το πείραμα που έγινε κι αποτελεί τη βάση της μελέτης, αλλάζει στην ουσία τη χημεία της τροφής με δυο απλά βήματα: προσθέτοντας λιπαρή ουσία στο βράσιμο (καρυδέλαιο) και, στη συνέχεια, ψύχοντας το ρύζι στο ψυγείο για 12 ώρες.

Διαβάστε όλο το άρθρο, στα αγγλικά, εδώ.

Σχετικά άρθρα

Η γνώση είναι δύναμη
Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Προστάτεψε τη δική σου με το πρόγραμμα My Family First
Ζωή

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Προστάτεψε τη δική σου με το πρόγραμμα My Family First

Για εσένα, η οικογένειά σου είναι ό,τι πολυτιμότερο. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας στις 15 Μαΐου, δες πώς μπορείς να την προστατέψεις με το πρόγραμμα My Family First. Δεν χρειάζεται κόπο, απλά καλό προγραμματισμό.
Επωφελήσου από την ασφάλιση ακόμα και όταν δεν κινείς το αυτοκίνητό σου
Όχημα

Επωφελήσου από την ασφάλιση ακόμα και όταν δεν κινείς το αυτοκίνητό σου

Με πολλούς από εμάς να έχουμε περιορίσει δραστικά την χρήση του αυτοκινήτου μας, εγείρεται φυσιολογικά το ερώτημα και τώρα τι κάνω με την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου. Το ερώτημα γίνεται περισσότερο πιεστικό σε όσους έχουν δει αυτή την περίοδο μια μεγάλη μείωση του εισοδήματος τους. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα ένα προς ένα.