5 ανατρεπτικά tips για να χάσετε βάρος

Έχετε βάλει στόχο να χάσετε μερικά κιλά πριν από το ρεβεγιόν και ακολουθείτε τις ίδιες οδηγίες αδυνατίσματος που εφάρμοζε και η μαμά σας; Κι όμως, οι έρευνες των διατροφολόγων έχουν αναδείξει, τα τελευταία χρόνια, αρκετά σφάλματα στα οποία στηρίζονταν τα παλιότερα προγράμματα απώλειας βάρους. Οι νέες διαιτητικές συμβουλές μπορεί να σας καταπλήξουν, αλλά λειτουργούν.
Μην τρώτε φρούτα για σνακΚαταφεύγετε σε κάποιο σκέτο φρούτο όποτε σας έρχεται όρεξη για φαγητό ανάμεσα στα γεύματα; Ίσως να το ξανασκεφτείτε. Παρότι, εκτός από τα σάκχαρα που περιέχουν, τα φρούτα σας προσφέρουν και αρκετές φυτικές ίνες, αυτές δεν αρκούν συνήθως για να καθυστερήσουν την απορρόφηση των σακχάρων από τον οργανισμό, με αποτέλεσμα να σας κάνουν να πεινάτε ξανά ύστερα από λίγη ώρα. Προτιμήστε να συνδυάζετε το μήλο σας με μία μικρή δόση λίπους (ταχίνι) ή πρωτεΐνης (τυρί), που θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερο. Αλλάξτε τον τρόπο που κάνετε γυμναστικήΠροσπαθείτε να κάνετε πολλές ώρες αερόβιας άσκησης και προκειμένου να κάψετε θερμίδες και να χάσετε κιλά; Ρίξτε το καλύτερα στα βάρη. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης σας βοηθούν να αυξήσετε το μυϊκό ιστό σας, ο οποίος καίει περισσότερες θερμίδες από το λίπος, ακόμα κι όταν εσείς κοιμάστε, με αποτέλεσμα να αδυνατίζετε περισσότερο, χωρίς έξτρα προσπάθεια στο διάδρομο. Αν δεν σας αρέσουν τα βάρη, μπορείτε να έχετε αντίστοιχα αποτελέσματα κάνοντας Πιλάτες, ασκήσεις με το βάρος του σώματος ή με λάστιχα, ή ακόμα και μαθήματα δυναμικής γιόγκα.Αποφύγετε τις τροφές με χαμηλά λιπαράΟι τροφές «διαίτης» με χαμηλά λιπαρά δημιουργούν δύο προβλήματα στη δίαιτά σας: πρώτον, σας παρέχουν συνήθως μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης, η οποία προστίθεται στα προϊόντα αυτά για να βελτιώσει τη γεύση τους. Δεύτερον, δε σας χορταίνουν όσο θα σας χόρταιναν αν είχαν την κανονική ποσότητα λιπαρών τους, με αποτέλεσμα να πεινάτε ξανά πολύ σύντομα και να χρειάζεστε έξτρα ποσότητα για να χορτάσετε. Προτιμήστε να καταναλώνετε λογικές μερίδες από τροφές που περιέχουν υγιεινά λιπαρά (ξηροί καρποί, λιπαρά ψάρια, ελαιόλαδο, αβοκάντο) και μικρές ποσότητες από μη αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, έτσι ώστε να απολαμβάνετε τη γεύση και την ενέργεια που σας προσφέρουν χωρίς να τινάζετε το θερμιδικό σας ισοζύγιο στον αέρα. Αποφύγετε τα αναψυκτικά διαίτηςΜπορεί να αισθάνεστε «καλός μαθητής» όταν καταφεύγετε σε αναψυκτικά με γλυκαντικά, όμως πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι ακριβώς αυτά τα συστατικά μπορεί να σας παχαίνουν. Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι για το πού ακριβώς οφείλεται αυτό, εικάζουν όμως ότι τα γλυκαντικά δημιουργούν συχνά την ανάγκη για περισσότερες τροφές με γλυκιά γεύση, ενώ «απενοχοποιούν» όσους τα καταναλώνουν κάνοντάς τους λιγότερο προσεκτικούς στις υπόλοιπες διατροφικές επιλογές τους. Σε κάθε περίπτωση, προτιμήστε να καταναλώνετε νερό, αραιωμένο χυμό χωρίς ζάχαρη καθώς και αφεψήματα, όπως το πράσινο τσάι, ώστε να εξασφαλίσετε ότι δεν επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με ουσίες που μπορεί να επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία του. Φάτε αργά το βράδυ (αν αυτό προτιμάτε)Αν ανησυχείτε για τη θεωρία που λέει ότι το φαγητό που τρώτε αργά το βράδυ είναι πιο παχυντικό, μπορείτε να χαλαρώσετε. Οι θερμίδες που καταναλώνετε δεν ξέρουν τι ώρα είναι, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αποθηκεύονται πιο εύκολα ή πιο δύσκολα ανάλογα με το πότε ετοιμάζετε το γεύμα σας. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που πρέπει να προσέχετε είναι να μη μένετε πολλές ώρες νηστικοί στη διάρκεια της ημέρας, να αξιολογείτε την ποιότητα της τροφής που καταναλώνετε όταν γυρίζετε, πολύ πεινασμένοι, στο σπίτι και να μην υπερβάλλετε στην ποσότητα θερμίδων που προσλαμβάνετε συνολικά στη διάρκεια του 24ώρου.

Σχετικά άρθρα

Η γνώση είναι δύναμη
Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Προστάτεψε τη δική σου με το πρόγραμμα My Family First
Ζωή

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Προστάτεψε τη δική σου με το πρόγραμμα My Family First

Για εσένα, η οικογένειά σου είναι ό,τι πολυτιμότερο. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας στις 15 Μαΐου, δες πώς μπορείς να την προστατέψεις με το πρόγραμμα My Family First. Δεν χρειάζεται κόπο, απλά καλό προγραμματισμό.
Επωφελήσου από την ασφάλιση ακόμα και όταν δεν κινείς το αυτοκίνητό σου
Όχημα

Επωφελήσου από την ασφάλιση ακόμα και όταν δεν κινείς το αυτοκίνητό σου

Με πολλούς από εμάς να έχουμε περιορίσει δραστικά την χρήση του αυτοκινήτου μας, εγείρεται φυσιολογικά το ερώτημα και τώρα τι κάνω με την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου. Το ερώτημα γίνεται περισσότερο πιεστικό σε όσους έχουν δει αυτή την περίοδο μια μεγάλη μείωση του εισοδήματος τους. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα ένα προς ένα.